כיסוי ראש בהשראת מדוזה - יש דבר כזה - סרוגים

כיסוי ראש בהשראת מדוזה – יש דבר כזה

המעצבת רינה צין מציגה על המסלול אינטרפרטציה חדשה לעולם האקססוריז ובראשם הפריט השימושי ביותר במגזר - כיסוי הראש. האם היא עלתה על משהו חדשני שטרם ראינו?

כיסוי ראש בהשראת מדוזה - יש דבר כזה
  רינה צין. צילום: מיכל שינבאום

כיסוי ראש בהשראת מדוזה? כן. אחת המעצבות שהייתה אמורה להציג בשבוע האופנה תל-אביב שבוטל עקב הקורונה היא רינה צין. מעצבת וותיקה שסיכמה בשבוע שעבר 30 שנות פעילות בתצוגת אופנה מושקעת. ההשראה לקולקציה של צין מגיעה מנקודת המפגש בין מים לשמים.

באמצעות שימוש בחומרים שונים כמו וואל כותנה, אורגזנה משי וטקסטורות עדינות הוטבעה השראה בקולקציה ביצירות קטנות שממחישות למעצבת טביעת כף רגל על חול, אפרפרות כשל ענן משחקי אור וצל ועוד.

בהתאמה ליוו את התצוגה אקססוריז בעיצובה של אופיר פרץ שמשחקים על נראות שקופה ומוטיבים של גלים וצורות שאסוציאטיבית זורקות את המתבוננת אל מעין אקווריום.

מוטיב ימי צילום: מיכל שינבאום

ראש טוב

הכובעים שחבשו רוב הדוגמניות בתצוגה נועדו להמחיש את סיפורה של הקולקציה ובשום אופן אינם קונבנציונאלים. קשה דמיין מישהי פוקדת את בית כנסת בכובע ים. ועם זאת מעניין להתבונן בהם ולו למען ההשראה. כידוע התפיסה שלנו לגבי מה נכון ויפה נובעת בעיקר מהרגלים ומוסכמות חברתיות.

שני אספקטים שאין להם מקום בלוח השראה של מעצב אמיתי שמטרתו לחדש ולהוביל ולא להיכנע למיינסטרים המוכר. אין ספק שהגיע הזמן לחדש בגזרת כיסויי הראש בשימוש בחומרים שונים וצורות. בין שקית ניילון לקיים יש מנעד שלם של אפשרויות חדשות.

רינה צין
צילום: מיכל שינבאום

מצאת טעות בכתבה? התוכן בכתבה מפר זכויות יוצרים שבבעלותך? נתקלת בפרסומת לא ראויה? דווח/י לנו
תגובה חדשה * אין לשלוח תגובות הכוללות מידע אסור, לרבות דברי הסתה, דיבה ולשון הרע. נפגעת מתגובה? דווח לנו
תגובה אחת מיין לפי
1
גם אצלנו בגבעות יש אופנת מדוזה, וסגנון חמאס.
אמונה | 10-06-2020 13:59
על הראש אנחנו שמות שק פקל מהשאריות של שיפצור הקסדה, זה טוב נגד ירי צלפים. והכי חשוב מכנסי ג'ינס כחולים ארוכים שמעליהן שמלת 7/8 משולבת, נעלי גולדה חומות עם גרבי צמר. את הרוב אפשר לקנות במחירים מעולים בחנות אונרא במחנה הפליטים ליד המסגד. קצת חם בקייץ אבל זה לא איכפת לנערים הנפלאים שיורדים מהגבעות וחוזרים תוססים אחרי שזרקו אבנים על השכנים הערבים וירקו על החיילים.