בליכוד מאשימים: דרישות מגוכחות עבור גנץ - סרוגים

בליכוד מאשימים: דרישות מגוכחות עבור גנץ

על פי הפרסום בכאן ב', בכירים בכחול לבן דורשים שנתניהו וגנץ ייכנסו יחד למליאת הכנסת, לישיבות ממשלה, זאת כחלק מדרישות השיוויון בין ראש הממשלה וראש הממשלה החליפי

author-image
בליכוד מאשימים: דרישות מגוכחות עבור גנץ
  (צילום: מרק ישראל סלם/ פלאש 90)

בכירים בליכוד טוענים כי בכחול לבן מעלים דרישות מגוחכות בעניין השוויון בין ראש הממשלה בנימין נתניהו לראש הממשלה החליפי בני גנץ. על פי הפרסום הבוקר (שלישי) ברשת ב', הבכירים בליכוד אמרו כי בכחול לבן דורשים שנתניהו וגנץ ייכנסו יחד למליאת הכנסת, לישיבות ממשלה ולשאר האירועים הרשמיים. בכחול לבן לא הגיבו לדברים.

על פי הפרסום בשיחות סגורות אמרו בכירים בכחול לבן כי מבחינתם, אם נתניהו לא מגיע להצבעות במליאת הכנסת – אז גם גנץ לא יגיע אליהן. "לא יהיה מצב שבו גנץ יצביע בהצבעות שדרושות לקואליציה ונתניהו לא יהיה שם ויצביע גם הוא".

הדברים מגיעים לאחר מספר עימותים וחריקות בין כחול לבן לליכוד, לאחר העימות בין השר אמסלם לשר יזהר שי, הראיון של מירי רגב בידיעות אחרונות שיצר פיצוץ בפגישת נתניהו גנץ.

עסקת טראמפ גם היא תהיה אבן בוחן של ממשלת החירום הלאומית, וכך גם אישור התקציב, האם יהיה מדובר בתקציב דו שנתי, או חד שנתי. אמש הצטרף לפגישה המשולשת בין נתניהו, גנץ ואשכנזי גם שגריר ארה"ב בישראל דיוויד פרידמן, על פי הפרסום בחדשות 13 פרידמן היה בפגישה על תקן מתווך כשנתניהו רוצה ריבונות מקסימלית ואילו גנץ ואשכנזי רוצים מהלך מינימלי.

הרצון הוא להגיע לתכנית מוסכמת בין נתניהו לגנץ ואשכנזי ותהיה מקובלת על האמריקנים. על אף שעל פי ההסכם בין כחול לבן לליכוד, נתניהו צריך רק להתייעץ עם ראש הממשלה החליפי ושר החוץ, אך בפועל הוא יצטרך את הסכמתם לאישור התכנית.

בשיחה שקיימו ראשי כחול לבן עם שאר חברי סיעתם ביום ראשון,אמר להם גנץ כי "אנחנו בשיח עם האמריקנים והגורמים האחרים, בסוף צריך להביא מתווה מאוזן". ואילו אשכנזי אמר: "צריך לראות איזו הצעה תונח על השולחן, אנחנו לא מחויבים לכל הצעה".

מצאת טעות בכתבה? התוכן בכתבה מפר זכויות יוצרים שבבעלותך? נתקלת בפרסומת לא ראויה? דווח/י לנו
תגובה חדשה * אין לשלוח תגובות הכוללות מידע אסור, לרבות דברי הסתה, דיבה ולשון הרע. נפגעת מתגובה? דווח לנו
7 תגובות - 7 דיונים מיין לפי
1
ביבי מכין אשמים למה לא תהיה החלת ריבונות....
חחחחחח | 09-06-2020 9:56
אלוף הספינים - אפס בעשייה
2
גנץ
לאה | 09-06-2020 15:52
מתי תפנים שאתה עוד לא ראש ממשלה,אין דבר כזה ראש ממשלה חליפי, כרגע יש,ראש ממשלה. כשיגיע צורך אז תדרוש כרגע אצה שר ומתנהג כשר
3
נלחם על שטויות
יאיר | 09-06-2020 18:43
גנץ נלחם על גינונים במקום להילחם על ממשלה עם פחות שרים ומשרות. במקום להילחם על וועדת חקירה בנושא הצוללות. גנץ איבד את אמון הציבור.
4
חלומות
ייורם | 10-06-2020 8:47
בני ביבי לא סופר אותך אבל ביננו מגיע לך כי הלכת שבי אחרי אשכנזי שנשמע לאשתו שלא אנבה את הרשימה המשותפת.אין לך עמוד שדרה אין לך עצבים למשחקי הפוקר הפוךיטייפ ועל כן עדיף שתלך הביתה כי ראש ממשלה לא תהיה.
5
גנץ לא הגיוני
מלכה | 10-06-2020 12:35
מה הם תאומים סיאמיים? הם לא אמורים להיות כל הזמן צמודים.
6
ככה זה כשעושים צחוק מבן אדם...
אזרחית | 10-06-2020 13:54
ביבי מנסה להסתיר ולהגחיך את גנץ. זה יוצר מציאות שבה גנץ צריך לדאוג להכנס לתודעה כשווה בין שווים... הוא לא רוצה להתקבע בתור כנור 2 במקרה הרע או סרח עודף במקרה הגרוע... ואם (!!!!) ובגידה שביבי יקיים את הרוטציה, חזקה עליו שבתורו יקפיד על קוצה של נוכחות בפרונט... גם אז ינסה להאפיל על גנץ.
7
מה פתאום ? הם עוד לא שולטים במדינה.
מרים | 10-06-2020 16:37
איזה בקשות הזויות..נמאס מהם. הם טורפים את כל הקלפים. שילכו הביתה.