אביו של עמית בן יגאל עלה לקברו: "המחבלים נתפסו" - סרוגים

אביו של עמית בן יגאל עלה לקברו: "המחבלים נתפסו"

ברוך בן יגאל, אביו של הלוחם סמ"ר עמית בן יגאל הי"ד שנהרג בפעילות מבצעית לפני חודש מאבן שהושלכה על הכח בו פעל, עלה אמש לקברו של בנו לבשר לו על תפיסת המחבל שהשליך את האבן

אביו של עמית בן יגאל עלה לקברו: "המחבלים נתפסו"
  צילום: אתר הידברות

ברוך בן יגאל, אביו של הלוחם סמ"ר עמית בן יגאל הי"ד שנהרג בפעילות מבצעית לפני חודש מאבן שהושלכה על הכח בו פעל, עלה אמש (א') לקברו של בנו לבשר לו על תפיסת המחבל שהשליך את האבן.

אתמול הותר לפרסום כי נתפס הרוצח של עמית בן יגאל הי"ד. המחבל הוא תושב הכפר יעבד, בן 49 והוא מתגורר במבנה ממנו הושלכה האבן אשר פגעה בחייל. בחקירת השב"כ עלה כי החשוד השליך את האבן מגג ביתו בליל האירוע בו נהרג בן יגאל. תוצרי החקירה הועברו לידי התביעה הצבאית לטובת הגשת כתב אישום. מהשב"כ נמסר: "כוחות הביטחון ימשיכו לפעול בנחישות על מנת להביא לדין את כלל המעורבים בפעילות טרור נגד אזרחי ישראל וחיילי צה"ל".

אתמול פרסם אביו של עמית, ברוך, סרטון בו אמר: "אמרתי להם, ברגע שיתפסו אותו אני ארים לחיים. אז הנה אני מרים לחיים. ברוך אתה ה' שהחיינו וקיימנו והגיענו לזמן הזה".

צילום: באדיבות דו"צ

צילום: מתוך הפייסבוק

עוד באותו נושא

מרגש: משה פרץ בניחום האבלים לעמית בן יגאל הי"ד


16

ברוך בן יגאל ניצל את ההזדמנות לספר לבנו כי ביום חמישי הקרוב יכניסו ספר תורה לזכרו ביוזמת ארגון הידברות של הרב זמיר כהן, יוזמה שבה שותפים אלפי יהודים מכל העולם וריגשה מאד את האב. האירוע יתקיים לציון סיום ה'שלושים'.

מצאת טעות בכתבה? התוכן בכתבה מפר זכויות יוצרים שבבעלותך? נתקלת בפרסומת לא ראויה? דווח/י לנו
תגובה חדשה * אין לשלוח תגובות הכוללות מידע אסור, לרבות דברי הסתה, דיבה ולשון הרע. נפגעת מתגובה? דווח לנו