צלם האופנה המצליח: "נכנסתי לדיכאון עמוק"

צלם האופנה המצליח: "נכנסתי לדיכאון עמוק"

צלם האופנה המצליח, טל עבודי שצילם מאות כוכבות מצליחות בארץ ובעולם בלבוש צנוע בלבד-חושף בפוסט את המשבר האישי שחווה בגלל הקורונה: "נכנסתי לדכאון עמוק ששנים לא חוויתי"

צלם האופנה הסרוג: "נכנסתי לדיכאון עמוק"
  הצלם שעומד מאחורי מאות כוכבות בארץ ובעולם(צילום: טל עבודי)

עבור רבים בעולם התרבות והאופנה, הקורונה היתה משבר קשה במיוחד ממנו לא כולם הצליחו לצאת עדין בקלות. צלם האופנה המצליח טל עבודי, שצילם כבר מאות כוכבות מוכרות בארץ ובעולם וידוע כאחד מהצלמים הבודדים שלא מוכנים בשום  אופן לצלם נשים בלבוש חשוף-החליט לשתף במשבר האישי שחווה בעקבות הקורונה וריגש את הרשת.

בפוסט ששיתף הערב (א') בחשבון האינסטגרם שלו, כתב עבודי: "בגיל 25 קיבלתי את המייל הראשון שלי מניו יורק. קצת בהלם ועם הרבה חששות טסתי לנסות את מזלי בעיר הגדולה, נסגרו המון פגישות ודברים התחילו לקרות. ב״ה שנתיים אחרי ואני בתוך הלופ.
נשוי ואבא לשלוש טס באופן קבוע ישראל -ניו יורק – אל איי. האתגר שלי היה להגשים את עצמי תוך כדי הקמת המשפחה בגיל צעיר. הרגשתי ועדיין מרגיש את העזרה של הקדוש ברוך הוא".

 

View this post on Instagram

 

A post shared by Tal Abudi (@tal_abudi) on

אך אז הקורונה הגיע ועצרה את הכול, והובילה את עבודי למצב נפשי מורכב: "כבר ארבעה חודשים עברו מטיסת הבהלה מאל איי לישראל עם פרוץ הנגיף הארור. חזרתי היישר לבידוד. הייתי רגע לפני עבודות גדולות שריגשו אותי, הייתה הרגשת שיא". מספר עבודי "שנתיים של קריעה עצמית, שנתיים של עבודה קשה נמצאים בהולד. ללא צפי מתי נחזור לשגרה".

עבודי ממשיך וחושף: "אהיה כנה. נכנסתי לדכאון עמוק ששנים לא חוויתי. ארבעה חודשים שלא יצאתי מהבית. פחד גדול מהנגיף, אגו וגאווה.
דחיתי עבודות על ימין ועל שמאל, שום דבר לא הרגיש לי נכון. אני בטוח שעוד מליונים כמוני ברחבי העולם חווים את חוסר הוודאות בקשר לעבודה שלנו".

 

View this post on Instagram

 

Chrissy Teigen ❤️ Makeup @maryphillips Styling @shalevlavan Hair @shay_shaz

A post shared by Tal Abudi (@tal_abudi) on


עבודי סיכם את הפוסט בהודיה לבורא עולם: "ה׳ רצה אחרת והיום אחרי ארבעה חודשים זה הרגע שלי לקבל את רצון ה׳, להזכיר לעצמי שם בפנים את המוטו שאני משנן לעצמי יום יום במשך שנים. ׳כל עכבה לטובה׳

תודה לך ה׳ על המשפחה היקרה שלי, תודה על הבית החם, תודה על כל ההזדמניות שקיבלתי, תודה על המצלומים שצילמתי, על כל האנשים שפגשתי, תודה על כל הטיסות שעברו בשלום.
אני כותב בתקווה ובציפייה גדולה שאנחנו בהתחלתו של שינוי שלא היה כמותו בעולם לקראת משהו חדש וגדול שאנחנו לא מסוגלים עדיין להבין. בעזרת ה׳ שנהיה כולנו מאוחדים ושנזכה לעבוד את אבא שבשמיים באמונה אמיתית".

מצאת טעות בכתבה? התוכן בכתבה מפר זכויות יוצרים שבבעלותך? נתקלת בפרסומת לא ראויה? דווח/י לנו
תגובה חדשה * אין לשלוח תגובות הכוללות מידע אסור, לרבות דברי הסתה, דיבה ולשון הרע. נפגעת מתגובה? דווח לנו
3 תגובות - 3 דיונים מיין לפי
1
אצלנו במאחז ג'ינס מתחת לשמלה 7/8 וגרבי צמר.
אמונה | 09-06-2020 6:54
בהשפעת השכנים מהחמאס ולשם הגברת הצניעות. במחנה הפליטים הסמוך יש חנות עודפים של אונרא, אחרי תג מחיר אנחנו נכנסות אליה חמושות ומקבלות הנחה נוספת.
2
תעשיית האופנה כאן הישראל קרסה ב2015 כבר
עצוב מאוד מה שקורה.. | 09-06-2020 8:45
חובה להיות חזקים ובאמת כל עכבה לטובה השם יעזור וירפא חולי ישראל אמן.
3
פששש, קידוש ה'!
בצלאל | 10-06-2020 22:14
כל הכבוד