הפרשן הפוליטי של חדשות 12, עמית סגל, הציג במהדורה ששודרה בשבת האחרונה את הדרך להפיל את הממשלה מבלי שמושכות השלטון יעברו לידיו של יו"ר כחול לבן, בני גנץ.
לדברי סגל, אם לא יעבור תקציב דו שנתי, אלא חד שנתי, ובפעם הבאה לא יעבור התקציב השנתי לפני הקוטציה – הממשלה תיפול וישראל תלך לבחירות מבלי שלשכת ראש הממשלה תעבור לידי גנץ.
צפו:
זאת מהות של הקיום של הדוס תכמן המצוי. מציע במקום זה לשלוח את ביבי וגנץ למדבר עם בקבוק מים אחד.