חבר הכנסת לשעבר משה פייגלין מאשים היום (חמישי) בערוץ הכנסת שהולכים לאוסלו ג'. "כרגע לימין, למעט הימין האידיאולוגי, אין שום חלום, אין שום אסטרטגיה- כי לא הייתה לו". יו"ר מועצת אפרת עודד רביבי טען בדיון: "יש הטעיה של הציבור, שלוקחים מפה שמסמנת איפה חל החוק הישראלי – אותם אנשים שמסתובבים בכנסת עם מפה ואומרים 'זה ישראל וזה פלסטין'".
נתניהו הזמין אליו לפגישה; בנט פוצץ ברגע האחרון
מוקדם יותר נשיא המדינה ראובן ריבלין הגיב למריבה סביב תכנית הריבונות, זאת על רקע המחלוקות בנושא בין ראש הממשלה נתניהו וראשי מועצת יש"ע. בדבריו להרגעת הרוחות סביב הוויכוח בנושא.
״אנשים אחים אנחנו. נזכיר גם היום ולא מתוך מליצה. העיסוק הגואה בימים האחרונים סביב שאלת הסיפוח מציף שוב שיח קשה. הם ואנחנו, הלנו אתה או לצרנו" אמר. "כולנו מפסידים מצורת השיח הזו".
״הדיון בשאלות הרות גורל, ושאלת הסיפוח היא בהחלט שאלה הרת גורל, חייב להתקיים" הבהיר. "חייב להתקיים- בכל מדינה שטובת אזרחיה לנגד עיניה. איש איש ותפיסת עולמו. זוהי נשמת אפה של הדמוקרטיה הישראלית״.
״איננו מתייראים מן המבקרים והשואלים, אך עלינו בהחלט להתירא מן המשתיקים, משתיקי השיח" הוסיף, כשהוא מתייחס לביקורות שנשמעו על כך שמפות המתווה טרם פורסמו, פחות מחודש לפני תאריך היעד. "אל לנו להשתיק שאלות, היסוסים או ביקורת מאף צד פוליטי. לחלוק- כן. להתווכח- וודאי. אך האלימות המילולית, התיוגים, הלעג והבוז חייבים להיפסק. אני, שזוכר היטב את נסיונות ההשתקה בימי אוסלו וההתנתקות, וזוכר כמה קשה עמלנו כדי להשתקם מאותו שבר, מבקש מכם- מספיק".





תגובות
אבל ביבי הוא שליח הקב"ה! אתה יוצא נגד הקב"ה ושליחו עלי אדמות???
בבחירות אני מצביע רק לפייגלין! היחיד שנאמן!!! ימינה עסוקים בלתקוע סכינים אחד בגב של השני והליכוד זה אוסף של מחפשי ג'ובים. רק פייגלין!
מאיפה צצת מזמן לא דגדגו אותך ברגלים
תסתום דבר יפה
למוישה'לה בלי זהות אתה צפיחית בדבש.
מתיי נקבל זהות מוביל חדש בימין? .