בעקבות ההידבקות בקורונה: בוטלו כל הדיונים בכנסת - סרוגים

בעקבות ההידבקות בקורונה: בוטלו כל הדיונים בכנסת

לאחר שח"כ סמי אבו שחאדה הודיע נדבק בקורונה, בוטלו כל ישיבות הוועדות שתוכננו להיום עד לבדיקת השלכות האירוע. עובדי הכנסת הונחו שלא להגיע למשכן אם עבודתם אינה חיונית

author-image
בעקבות ההידבקות בקורונה: בוטלו כל הדיונים בכנסת
  (צילום: הדס פרוש\פלאש 90)

בעקבות אבחונו של ח"כ סמי אבו שחאדה מהרשימה המשותפת כחולה בנגיף הקורונה, עובדי הכנסת הונחו הבוקר (חמישי) שלא להגיע למשכן "אם עבודתם אינה חיונית". כמו כן, עד לבדיקת כל ההשלכות נדחו כל ישיבות הוועדות שתוכננו להיום.

מדוברות הכנסת נמסר כי "מנכ"ל הכנסת והגורמים המקצועיים יקיימו הבוקר ישיבה בנושא וכן תתקיים התייעצות עם הגורמים האחראיים במשרד הבריאות על מנת לבחון את הפעולות הנדרשות".

עוד באותו נושא

קורונה בכנסת: הח"כ התגלה כחיובי בבדיקת הקורונה

כאמור, הלילה דווח כי ח"כ סמי אבו שחאדה מהרשימה המשותפת התגלה חיובי לבדיקת קורונה. אבו שחאדה נבדק לנגיף לאחר שנהגו הפרטי נדבק בקורונה שלשום, ואמר כי "התוצאה חיובית. אני פונה לכל מי שהיה בסביבה הקרובה שלי בבקשה להיכנס לבידוד ולערוך בדיקה".

עוד הוסיף וקרא: "אני מבקש מכולם להקפיד על להוראות משרד הבריאות, על כולנו להפנים שהמערכה עדיין לא הסתיימה. הוירוס קיים עדיין בינינו והחזרה כביכול לשגרה עוזרת לוירוס להתפשט בצורה גדולה ומהירה. מאחל המון בריאות לכולנו".

 

מצאת טעות בכתבה? התוכן בכתבה מפר זכויות יוצרים שבבעלותך? נתקלת בפרסומת לא ראויה? דווח/י לנו
תגובה חדשה * אין לשלוח תגובות הכוללות מידע אסור, לרבות דברי הסתה, דיבה ולשון הרע. נפגעת מתגובה? דווח לנו
2 תגובות - 2 דיונים מיין לפי
1
אנרכיה
ללא שם | 04-06-2020 15:10
למושחתים האלה מותר להעדר מהעבודה ולקבל שכר מלא!!!! למרות שהם לא בסיכון!!! את המורים והתלמידים שולחים לבתי הספר בלי שום התחשבות, אפילו לא באלה שבסיכון. פושעים, מושחתים, עבריינים ! מקווה שהעם הזה יתאפס ויוריד את ממשלת השחיתות הזאת בקרוב. כנסת וממשלה רקובים מהיסוד.
2
כנסת מושחתת
ללא שם | 04-06-2020 15:11
מכלוף זוהר התעייף מיום אחד בתור יושב ראש! השתן עלה לו לראש וכנראה שגם לחץ הדם!