שרן השכל באולפן: "מבינה את החשש של מועצת ישע" - סרוגים

שרן השכל באולפן: "מבינה את החשש של מועצת ישע"

ח"כ השכל מצהירה באולפן סרוגים: "אני לא אצביע בעד מדינה פלסטינית, לא יקרה תחת המשמרת שלי", מבינה את מועצת ישע: "ברור לי ומובן לי החשש שעומד בפניהם" וכל הדרך הקשה להריון

שרן השכל באולפן: "מבינה את החשש של מועצת ישע"
  (צילום ועריכה: יוחנן בלייך)

"אני לא אצביע בעד מדינה פלסטינית, לא יקרה תחת המשמרת שלי", מצהירה ח"כ שרן השכל מהליכוד באולפן סרוגים. עם זאת היא מוסיפה, "כל מה שמתפרסם על התכנית הוא בגדר שמועות, אנחנו לא יודעים מה המפה ומי שמפרסם עדיין לא יודע גם", היא מרמז נגד קמפיין מועצת יש"ע.

השכל שוקלת מילים מול התכנית שנשמרת בסוד: "אני לא יודעת מה המפה שתצא מטעם ראש הממשלה, אני נוהגת מאד בזהירות שלא להתבטא על מה שאני לא יודעת", אך היא מרגיעה כי "התכנית הזו תצטרך להגיע לוועדת חוץ וביטחון, אני חברה שם לכן גם אני וחבריי האדיאולוגיים בליכוד נשב ונבחן אותה בכובד ראש".

ברור לי ומובן החשש שעומד בפניהם

"אני אומר גם כן בזהירות, אני מבינה את מועצת ישע, אני מבינה את ההתיישבות. פעם אחר פעם לאורך ההיסטוריה נבחרי ציבור רק איכזבו אותם, תכנית אחרי תכנית אחרי תכנית. בשנים האחרונות אנחנו רואים התפתחות מטורפת ביהודה ושמרון ולומר את האמת רוב הדברים בזכות המתיישבים עצמם- המועצות שנלחמות יום יום בשיניים אל מול המנהל האזרחי, במשרד הבטחון ובמשרד האוצר כדי לעשות את ההתקדמות הזאת. ברור לי ומובן לי החשש הזה שעומד בפניהם וברור לי הניסיון וההתאכזבות שהייתה להם מהדרך".

את יודעת ח"כ שכל זו נראית לי פעם ראשונה שאני מישהו מהליכוד אומר שיש משהו בטענות של מועצת יש"ע, שאר חברייך שותקים.

"אני כמובן אומרת את זה בזהירות, אני מבינה אותם ב-100%. גם אם בי היו חובטים פעם אחר פעם הייתי נזהרת מאנשים וזה מה שההתיישבות עברה לאורך ההיסטוריה ובעיקר בעשרות שנים האחרונות. מהמצב הזה אני נזהרת במה שאני אומרת משום שאנחנו עדיין לא מכירים את התכנית לעומק, אנחנו עדיין לא ראינו את המפות. טוב יעשו שיפרסמו אותם כמה שיותר מהר כי נותרו 4 שבועות. גם אנחנו חברי הכנסת צריכים לשבת עם המתיישבים, עם מומחים במשרד הבטחון ובמל"ל".

על הביקורת נגד נשיא ארה"ב טראמפ: "אנחנו צריכים לעשות את זה בשיתוף פעולה עם הידידה הטובה ביותר שלנו, בואו לא נשכח את זה. לא שאנחנו פוחדים מביקורת, אבל עומד מולנו הנשיא האוהד ביותר למדינת ישראל".

השכל קוראת לראש הממשלה "לתת לנו לפחות שבועיים לעבור על התכניות, להבין איך התכנית הזאת תעבור מה יזדקקו גם מאיתנו חברי הכנסת, אנחנו בשבועיים נספיק לעשות את זה. ראש הממשלה אמר 'שאנחנו לא רוצים לדחות ביום אחד את החלת הריבונות' ואני שמחה על כך".

על העימותים בין הליכוד וכחול לבן: "זה מובן וטבעי לחלוטין, אנחנו מפלגת ימין אל מול מפלגת שמאל, אנחנו נמצאים ימין ושמאל בתוך הקואליציה יש שמאל וימין באופוזיציה. המאבקים האידאולוגיים הם גם מאבקים פנימיים וגם מאבקים חיצוניים ומישהו צריך לעמוד שם על המשמר ולוודא שאנחנו ממשיכים לקדם את האינטרסים של הציבור הימני".

היה נכון לשמור על האחדות בבלוק הימין

טוענת שהיה צריך למצוא פתרון שימינה לא תישאר בחוץ: "היה נכון לשמור על אחדות בתוך המחנה הלאומי, לצערי לא ימינה הסכימו להתגמש, אני מאמינה שהיה צריך לעשות עוד צעד מצדנו, אבל הדרישות של ימינה היו מרחיקות לכת. היה נכון למצוא קונסטלציה שתשמור על האחדות בבלוק הימין"

השכל שנמצאת בחודש השישי להיריונה, מספרת על הקשיים בטיפולי הפוריות, והמסר לנשים: "אני מקווה שזה ייתן תקווהלעוד נשים, אל תפסיקו, אל תעצרו, תתייעצו עם עוד רופאים, זה קשה, זה קשה נפשית ופיזית ומשפחתית אבל בסוף אתן יכולות לעשות את זה".

מצאת טעות בכתבה? התוכן בכתבה מפר זכויות יוצרים שבבעלותך? נתקלת בפרסומת לא ראויה? דווח/י לנו
תגובה חדשה * אין לשלוח תגובות הכוללות מידע אסור, לרבות דברי הסתה, דיבה ולשון הרע. נפגעת מתגובה? דווח לנו
4 תגובות - 3 דיונים מיין לפי
1
עדיפה מדינה פלסטינאית על מדינה דו לאומית.
גבעת שאול | 04-06-2020 10:14
מי שיספח מליוני ערבים לישראל יקים את ישראסטין.
2
וְהוּא מְהַשְׁנֵא עִדָּנַיָּא...
מאיר - עברי אנכי | 04-06-2020 12:24
כל אחד שיעלה או יקבל תוכנית שלום שתרמז אפילו חלוקה לארץ הקודש, שישראל תמסור אפילו גרגר אדמתה לשלום , תסבול את זעמו ושיפוטו של אלוקים.וְהוּא מְהַשְׁנֵא עִדָּנַיָּא, וְזִמְנַיָּא, מְהַעְדֵּה מַלְכִין, וּמְהָקֵים מַלְכִין. דניאל 2:21
3
היהודים לא גרים בערים שלהם ממילא
עמיחי | 04-06-2020 12:42
והם לא הולכים מפה בתווך המראה לעין. אז מה זה משנה אם ישלטו על עצמם כל זמן שהעניין הבטחוני מסודר כמו שצריך כל הדיון פה נשמע לי ילדותי.
מדינה פלסטינית היא סכנה קיומית
משה | 04-06-2020 13:48
מדינה פלסטינית היא סכנה קיומית למדינת ישראל , השם פלסטינה היא המצאה אנטישמית רומאית ואנגלית כדי לנשל את הזכות שלנו על הארץ שהם עדיין פועלים עים עוד אנטישמים ארופאים אחרים .