נתניהו קבע: בתי ספר שבהם ימצאו חולי קורונה ייסגרו - סרוגים

נתניהו קבע: בתי ספר שבהם ימצאו חולי קורונה ייסגרו

בתום התייעצות נוספת על התפרצות הקורונה במוסדות החינוך החולט שכל בית ספר שיאותר בו חולה קורונה ייסגר מיידית. משרד החינוך יפעל למיגון וריחוק התלמידים והמורים

author-image
נתניהו קבע: בתי ספר שבהם ימצאו חולי קורונה ייסגרו
  (צילום: פלאש 90)

המאבק בקורונה נמשך: ראש הממשלה בנימין נתניהו קיים היום (רביעי) התייעצות נוספת בנושא מערכת החינוך עם שר החינוך יואב גלנט וראש המל"ל מאיר בן שבת. זאת לאחר ההתייעצות אמש בה הוחלט שלא לסגור את כלל בתי הספר למרות העלייה במספר התלמידים הנדבקים בנגיף הקורונה.

בהתייעצות נקבע כי כל מוסד חינוכי שיאותר בו מקרה תחלואה – ייסגר מיידית. נתניהו הנחה את שר החינוך להמשיך לפעול לפתרונות מיגון וריחוק לתלמידים ולצוותי ההוראה. עוד הוחלט כי יש להמשיך לטפל במוקדים שאותרו. הגורמים ימשיכו לעקוב ויקיימו הערכות מצב.

עוד באותו נושא

תלמידה לקתה בקורונה: צביה אשקלון נשלחה לבידוד

לפי נתוני משרד הבריאות, קרוב ל- 2,000 תלמידים ועובדי הוראה נכנסו לבידוד ביממה האחרונה עקב התגלות של חולי קורונה בבתי הספר שלהם. במהלך היום 6 בתי ספר ברחבי הארץ נסגרו עקב מקרי תחלואה, וכעת 42 מוסדות חינוך נעולים בסך הכל. מספר החולים עלה היום ב-19 חולים, ועומד כעת על 244 תלמידים ועובדי הוראה.

בין בתי הספר שנסגרו היום נמנה אולפנת צביה באשקלון, שם התגלתה תלמידה כחיובית לקורונה. כל 580 תלמידות ז'-יב' וכ-100 אנשי הצוות הונחו להיכנס לבידוד עד לשבוע הבא. גם במקיף ג' בבאר שבע התגלה מקרה יחיד של קורונה, בית הספר נסגר וכעת הוחלט להרחיב את חובת הבידוד משכבה ז' בלבד לכלל התלמידים במוסד ולכל צוות ההוראה.

מצאת טעות בכתבה? התוכן בכתבה מפר זכויות יוצרים שבבעלותך? נתקלת בפרסומת לא ראויה? דווח/י לנו
תגובה חדשה * אין לשלוח תגובות הכוללות מידע אסור, לרבות דברי הסתה, דיבה ולשון הרע. נפגעת מתגובה? דווח לנו
3 תגובות - 3 דיונים מיין לפי
1
נתניהו קבע!!
איזה מלך | 03-06-2020 19:24
כל מנהל בית ספר כבר לקח את ההחלטה הזאת מזמן. אבל עכשיו אפשר להיות רגועים. ביבי קבע!!!!
2
דיקטטור
ללא שם | 03-06-2020 19:36
מפחיד....איזו לקיחת אחריות!!!! וואווווו !!! נתניהו קבע!!!! איזה דביל! מתחילת ההתפרצות נסגרים בתי ספר, 43 בתי ספר סגורים!!! ועכשיו הוא קבע. מילה של דיקטטור.
3
צריך לסגור מהכיתה ח זה רוב הגילויים
רון | 03-06-2020 19:55
ללמד בכיתות הנמוכות ובכיתות הגבוהות למידה מרחוק שהמורים מלמדים מבית הספר.