שר התיירות: כנראה ישראל לא תהיה מהמדינות הראשונות שיפתחו לתיירות

שר התיירות: כנראה ישראל לא תהיה מהמדינות הראשונות שיפתחו לתיירות

במהלך דיון מיוחד שהתקיים היום בועדת הכלכלה לבחינת תכניות הממשלה לעידוד תיירות הפנים, אמר שר התיירות כי ישראל כנראה לא תהיה מהמדינות הראשונות שיפתחו את עצמן לתיירות חוץ

author-image
ישראל לא תהיה מהמדינות הראשונות שיפתחו לתיירות
  צילום: דוברות הכנסת, עדינה ולמן

במהלך דיון מיוחד שהתקיים היום (רביעי) בועדת הכלכלה לבחינת תכניות הממשלה לעידוד תיירות הפנים, אמר שר התיירות, אסף זמיר כי ישראל ככל הנראה לא תהיה מהמדינות הראשונות שיפתחו את עצמן לתיירות חוץ: "ישראל כנראה לא תהייה בין המדינות הראשונות שפותחות עצמן לתיירות".

יו"ר ועדת הכלכלה, יעקב מרגי, קרא למלונאים בארץ שלא להעלות את המחירים בכדי לעודד תיירות פנים, זאת כאשר נראה כי תיירות החוץ לא תחזור בקרוב. מנכ"לית התאחדות בתי המלון הודיעה במהלך הדיון על המצב הקשה בענף התיירות בישראל, והצהירה כי 80% מהענף עדיין סגור.

עוד באותו נושא

חולי קורונה נוספים בחדרה: 2,400 תלמידים יכנסו לבידוד


4

מוקדם יותר התקיימה התפרצות נוספת של נגיף קורונה במהלך הגל השני. באולפנת צביה באשקלון, התגלתה תלמידה כחיובית לקורונה. כל 580 תלמידות ז'-יב' וכ-100 אנשי הצוות הונחו להיכנס לבידוד עד לשבוע הבא.

במקיף ג' בבאר שבע התגלה מקרה יחיד של קורונה, בית הספר נסגר וכעת הוחלט להרחיב את חובת הבידוד משכבה ז' בלבד לכלל התלמידים במוסד ולכל צוות ההוראה, עד לקבלת הנחיה אחרת. מדובר בכ-2000 תלמידים.

מקרה נוסף במחוז דרום הוא בגן אל-יקוט ברהט, גם שם נתגלה מקרה קורונה מאומת והוחלט על סגירת הגן ובידוד ביתי לילדים ולצוות.

 

מצאת טעות בכתבה? התוכן בכתבה מפר זכויות יוצרים שבבעלותך? נתקלת בפרסומת לא ראויה? דווח/י לנו
תגובה חדשה * אין לשלוח תגובות הכוללות מידע אסור, לרבות דברי הסתה, דיבה ולשון הרע. נפגעת מתגובה? דווח לנו