ראש מועצת אפרת: נתניהו מזמין רק את הצעקנים - סרוגים

ראש מועצת אפרת: נתניהו מזמין רק את הצעקנים

ראש מועצת אפרת עודד רביבי בביקורת נוקבת על נתניהו שהזמין רק את ראשי מועצת יש"ע שמתנגדים לתכנית המאה אותה הוא מקדם: "המטרה: ניסיון להשתיק את הצעקנים"

author-image
ראש מועצת אפרת: נתניהו מזמין רק את הצעקנים
  (צילום: יונתן זינדל/ פלאש 90)

לפני פגישת ראשי מועצת יש"ע שמתקיימת כעת עם ראש הממשלה, ראש מועצת אפרת עודד רביבי מתח ביקורת על המהלך: "פעם ראש הממשלה נתניהו היה מזמן אליו את כל ראשי הרשויות. לפגישה היום הזמין רק קומץ. המטרה: ניסיון להשתיק את הצעקנים. בהצלחה".

רביבי בניגוד לשאר חברי מועצת יש"ע, תומך בתכנית טראמפ ובצעדים אותם נוקט נתניהו לקראת ה-1 ביולי.

עוד באותו נושא

"לא יודעים אם מדובר בריבונות או בפלסטין"


3

הפגישה היום (שלישי), מתקיימת יום לאחר מסיבת הסיעה המשותפת של מפלגת 'ימינה' עם ראשי מועצת יש"ע, בה הדגישו את הסכנה הקיימת בתכנית המאה של נשיא ארה"ב דונלד טראמפ. בעקבות הדברים ראש הממשלה בנימין נתניהו נפגש היום בעצמו עם ראשי מועצת ההתיישבות בניסיון לרכך את ההתנגדות שלהם להחלת הריבונות.

"אנחנו כאן כדי להבהיר לשרים וחברי הכנסת – אם מדובר בריבונות שהמשמעות שלה היא קבלת המתווה האמריקני והקמת מדינה פלסטינית, אז אנחנו אומרים 'לא תודה'. אנחנו מעדיפים לוותר על הריבונות במקרה כזה". הבהיר אתמול ראש מועצת יש"ע דוד אלחייני בראיון לסרוגים. "כראש המועצה האזורית בקעת הירדן, שנהנית הכי הרבה מהשטח מבחינת הגודל והרציפות, אני מבהיר שאנחנו מוכנים להמשיך ככה ולחיות תחת ממשל צבאי אם המשמעות של ממשל אזרחי היא מדינה פלסטינית שתחסל את ההתיישבות ותסכן את ביטחון מדינת ישראל".

"אני יכול להיות אינטרסנט רק לבקעת הירדן", הוסיף אלחייני, "אבל ברמה הצאומית כמנהיג ציבור, כמי שאחראי גם על ההתיישבות ביהודה ושומרון – אני מאד מודאג מהסכנות של הקמת מדינת טרור פלסטינית שתסכן לא רק את תושבי בקעת הירדן ולא רק את תושבי יהודה ושומרון – אלא גם את תושבי מישור החוף, את מרכז הארץ, ואת שדה התעופה בן גוריון. אני לא יכול לתת לזה יד. אסור לנו לקחת סיכון, כיהודים לקחנו מספיק סיכונים. אחרי שעברנו את השואה – אין שום סיכוי בעולם שניקח עוד סיכון"

מצאת טעות בכתבה? התוכן בכתבה מפר זכויות יוצרים שבבעלותך? נתקלת בפרסומת לא ראויה? דווח/י לנו
תגובה חדשה * אין לשלוח תגובות הכוללות מידע אסור, לרבות דברי הסתה, דיבה ולשון הרע. נפגעת מתגובה? דווח לנו
2 תגובות - 2 דיונים מיין לפי
1
נתניהו
יוש | 03-06-2020 10:31
נתניהו אשם בכל. מרגע שהכריז על מדינה פלסטינית בבר אילן החלו הצרות. הוא רצה רק להרגיע ולספק את רצונו של אובמה אבל לא שיער איזה השלכות שליליות יהיו להכרזה זו וסופו לסיים את תפקידו באופן הרבה יותר טרגי מאשר קודמיו.
2
יכול להיות ש"הצעקנים" במקרה צודקים?
בצלאל | 03-06-2020 12:59
או הכי עצמאיים?