נתניהו ייפגש עם ראשי מועצת יש"ע - סרוגים

נתניהו ייפגש עם ראשי מועצת יש"ע

אחרי שיתוף הפעולה שלהם עם מפלגת 'ימינה', ראש הממשלה ייפגש היום עם ראשי ההתיישבות וינסה להסביר את התנהלותו ולרכך את הזעם נגדו על כך שהמפות המלאות טרם הוצגו

author-image
נתניהו ייפגש עם ראשי מועצת יש"ע
  (צילום: מועצת יש"ע)

אחרי מסיבת העיתונאים המשותפת של מפלגת 'ימינה' עם ראשי מועצת יש"ע, בה הדגישו את הסכנה הקיימת בתכנית המאה של נשיא ארה"ב דונלד טראמפ, ראש הממשלה בנימין נתניהו ייפגש היום בעצמו עם ראשי מועצת ההתיישבות בנסיון לרכך את ההתנגדות שלהם להחלת הריבונות.

הפגישה מתקיימת, כאמור, לאחר שיתוף הפעולה של ראשי יש"ע עם סיעת ימינה שהעבירו ביקורת חריפה על מפות הריבונות ועל כך שהן טרם התפרסמו.

עוד באותו נושא

"לא יודעים אם מדובר בריבונות או בפלסטין"


3

הנתון המדאיג ביותר מבחינת ראשי יש"ע הוא התכנון להעביר לא מעט ישובים יהודים למובלעות פלסטיניות שיהיו חלק מרצף טריטוריאלי פלסטיני.

הפגישה בין הצדדים תתקיים בשעה 11:00 בבוקר, במהלכה נתניהו יידרש להציג את המפות המלאות ולחשוף כיצד ההתיישבות ביו"ש תיראה אחרי החלת הריבונות.

יו"ר המועצה האזורית גוש עציון שלמה נאמן הציג אתמול (שני) בראיון לסרוגים את היעדים של ראשי המועצות ורצונותיהם בנוגע למאמצי החלת הריבונות והמתווה האפשרי סביב הקמת מדינה פלסטינית. בדבריו אמר כי "אנחנו מודאגים מאוד, ורוצים להסביר את עמדתנו לכולם".

"אנחנו באנו להסביר, ועוברים דרך כל חברי הממשלה, כל חברי הכנסת מהקואליציה וגם מהאופוזיציה – וודאי חברי ימינה, שנמצאים באופוזיציה שלא לטובתנו. אנחנו בהחלט חושבים שהם צריכים להיות חלק מהממשלה הזאת" אמר נאמן. "הנושא כרגע הוא החלת ריבונות ביהודה ושומרון – ויש לנו המון מה להגיד בנושא הזה".

עוד באותו נושא

אלחייני: נוותר על ריבונות אם פירושה מדינה פלסטינית


8

נאמן הדגיש כי "ראש הממשלה הבטיח לנו דברים מסויימים, ואנחנו אמנם לא רואים הפרה של ההבטחות – אך כרגע שומעים רק שקט, לא מדברים איתנו. בסופו של דבר נקבע כאן גורל ההתיישבות, כרגע נקבעים המפות של איך נגיע ליישובים שלנו ואיך נחיה בהם ונבנה בהם – ולא מדברים איתנו. אם ראש הממשלה שבחרנו בו לא מדבר איתנו – מי כן ידבר איתנו? נטוס בעצמנו לוושינגטון וננהל משא ומתן עצמאי? זה לא מקובל בכלל. אנחנו מאד מודאגים מהדברים שאנחנו שומעים מהשגריר (דייוויד פרידמן) בתקופה האחרונה, ומודאגים מהשקט ששורר במשרד ראש הממשלה".

מצאת טעות בכתבה? התוכן בכתבה מפר זכויות יוצרים שבבעלותך? נתקלת בפרסומת לא ראויה? דווח/י לנו
תגובה חדשה * אין לשלוח תגובות הכוללות מידע אסור, לרבות דברי הסתה, דיבה ולשון הרע. נפגעת מתגובה? דווח לנו
7 תגובות - 6 דיונים מיין לפי
1
וְהוּא מְהַשְׁנֵא עִדָּנַיָּא...
מאיר - עברי אנכי | 02-06-2020 9:20
כל אחד שיעלה או יקבל תוכנית שלום שתרמז אפילו חלוקה לארץ הקודש, שישראל תמסור אפילו גרגר אדמתה לשלום , תסבול את זעמו ושיפוטו של אלוקים. וְהוּא מְהַשְׁנֵא עִדָּנַיָּא, וְזִמְנַיָּא, מְהַעְדֵּה מַלְכִין, וּמְהָקֵים מַלְכִין
אם תנאי רבונות,מד2פלשתין?עדיף לא זה ולא2זה.
אי=כבשת-רש.אינה נדלן | 02-06-2020 10:58
האם שוב הנהגת הליכוד ייוותרו על שטחי ארץ ישראל . ותיישם חזונו של אורי אבנרי ורצון אוייבי ישראל ל2 מד' ל2 עמים. ?!( ואף אחת מהן לא נטו יהודית). שמענו בעבר דין נצרים כדין תל-אביב. אחכ הפך לתל-חפיף. והופ כל הגוש התנתק מהעם היהודי. שהרי - : אמרנו יהיו וויתורים כואבים. כואבים?! , תלוי למי. ליהודים אין ארץ אחרת.
2
הולך לסבן אותם יופי. אל תאמינו לאף מילה.
. | 02-06-2020 9:25
.
3
נוכל הצוללות ישתין שוב על סמרטוטי הרצפה הללו
פרשן | 02-06-2020 10:14
ככה הם רגילים
4
המושחתיהו ימשיך לחרטט אותם
אלי | 02-06-2020 14:23
המושחת טוב בהצגות שווא
5
כמה גרים בכרמי צור? היו בונים בניינים במקום ו
דוד | 02-06-2020 19:37
וילות לא היו בסכנת מובלעת זה הטעות האסטרטגית של כל ההתיישבות בישע
6
החלת ריבונות
יהודי | 03-06-2020 15:14
אשר יגורנו ממנו עלול להתרחש. אי אפשר לסמוך על נתניהו. יש לו נטיות שמאלניות. וציפי חוטובלי, שתקפה את הגברת שקד על צביעות, שתשל נעליה בפני שקד. הצביעות נמצאת בליכוד. זו האמת. אם חוטובלי לא רוצה צביעות, שתעזוב את הליכוד.