נאמן לסרוגים: "מודאגים מהשקט של ראש הממשלה" - סרוגים

נאמן לסרוגים: "מודאגים מהשקט של ראש הממשלה"

יו"ר מועצת גוש עציון התייחס לדיונים על מתווה הריבונות ביו"ש וציין כי הוא מודאג מהתנהלות ראש הממשלה: "אנחנו שומעים ממנו רק שקט. כרגע נקבע כאן גורל ההתיישבות - ולא מדברים איתנו"

נאמן לסרוגים: "מודאגים מהשקט של ראש הממשלה"
  (צילום: סרוגים)

רגע אחרי ישיבת הסיעה המשותפת של ראשי מועצת יש"ע עם מפלגת ימינה, יו"ר המועצה האזורית גוש עציון שלמה נאמן הציג היום (שני) בראיון לסרוגים את היעדים של ראשי המועצות ורצונותיהם בנוגע למאמצי החלת הריבונות והמתווה האפשרי סביב הקמת מדינה פלסטינית. בדבריו אמר כי "אנחנו מודאגים מאד, ורוצים להסביר את עמדתנו לכולם".

"אנחנו באנו להסביר, ועוברים דרך כל חברי הממשלה, כל חברי הכנסת מהקואליציה וגם מהאופוזיציה – וודאי חברי ימינה, שנמצאים באופוזיציה שלא לטובתנו. אנחנו בהחלט חושבים שהם צריכים להיות חלק מהממשלה הזאת" אמר נאמן. "הנושא כרגע הוא החלת ריבונות ביהודה ושומרון – ויש לנו המון מה להגיד בנושא הזה".

עוד באותו נושא

אלחייני: נוותר על ריבונות אם פירושה מדינה פלסטינית


8

במענה לשאלה על המחלוקות במועצת יש"ע סביב המפות, נאמן אמר כי הוא "לא מכיר מחלוקות קשות סביב הנושא. יש דיון, ולא כל החברים מסכימים על כל דבר. בסופו של דבר התקבלה החלטה ברוב קולות, אחרי שישבנו יחד לדיונים ארוכים והצבענו בנושא – ואנחנו נצמדים להחלטה של הרוב".

למה אתם מצפים עכשיו מראש הממשלה?

"ראש הממשלה הבטיח לנו דברים מסויימים, ואנחנו אמנם לא רואים הפרה של ההבטחות – אך כרגע שומעים רק שקט, לא מדברים איתנו. בסופו של דבר נקבע כאן גורל ההתיישבות, כרגע נקבעים המפות של איך נגיע ליישובים שלנו ואיך נחיה בהם ונבנה בהם – ולא מדברים איתנו. אם ראש הממשלה שבחרנו בו לא מדבר איתנו – מי כן ידבר איתנו? נטוס בעצמנו לוושינגטון וננהל משא ומתן עצמאי? זה לא מקובל בכלל. אנחנו מאד מודאגים מהדברים שאנחנו שומעים מהשגריר (דייוויד פרידמן – ע"ג) בתקופה האחרונה, ומודאגים מהשקט ששורר במשרד ראש הממשלה".

זה אומר שלא תתמכו בליכוד בהמשך? איך יבואו לידי ביטוי מהלכים כוחניים יותר?

"אני לא חושב שאנחנו בשיח של מערכת בחירות כרגע. אנחנו מדברים בין חברים ובתוך סיעות הקואליציה, ומדברים על גורל הריבונות ומה תכנית הריבונות תכלול. אנחנו גם רוצים שהתכנית יוצאת לפועל בצורה טובה, ברגל ימין ולא בשמועות ורעשי רקע שאנחנו שומעים לאחרונה. זאת המשימה שלנו כרגע, אנחנו לא עוסקים בבחירות ארציות".

מצאת טעות בכתבה? התוכן בכתבה מפר זכויות יוצרים שבבעלותך? נתקלת בפרסומת לא ראויה? דווח/י לנו
תגובה חדשה * אין לשלוח תגובות הכוללות מידע אסור, לרבות דברי הסתה, דיבה ולשון הרע. נפגעת מתגובה? דווח לנו
3 תגובות - 3 דיונים מיין לפי
1
מי אתה? למה שידבר איתך?
מוזר מאד | 01-06-2020 19:36
היו בחירות. ביבי קיבל מנדט. אתה לא.
2
בנובמבר הבחירות הגורליות באמת.
דמוקרט | 01-06-2020 21:27
אם ייבחר נשיא דמוקרט, אתם תרוצו לקהילות היהודיות בארצות הברית. ואף אחד שם לא יספור אתכם ממטר. במקרה שביידן יעלה, יהיה בהחלט סיפוח, שלכם לרשות הפלסטינאית.
3
שוטה, תהיה מודאג מהשוחד,מרמה והפרת אמונים.
משפטן | 02-06-2020 6:58
מי זה האיש הזה ?