הממשלה אשמה באווירת סוף הקורונה | טור וידאו - סרוגים

הממשלה אשמה באווירת סוף הקורונה | טור וידאו

אווירת סוף קורס קורונה הגיעה מהממשלה לאזרחים ולא להיפך. מראשי המדינה שלנו שהקימו את ממשלת החירום הלאומית כדי שתלחם במשבר הקורונה ציפינו שתתמקד במשימה שלפניה, צפו:

בואו נוריד את המסכות סביב גל התפרצות הקורונה החדש. יש איזו אווירה שהאזרחים הפרו את ההנחיות, אבל אלו לא האזרחים זאת הממשלה, ממשלת החירום הלאומית שהוקמה כדי לטפל במשבר הקורונה.

ראינו יותר מידי כיבודים, עיסוק מי יקבל איזה משרד ופחות מידי דאגה מגל הקורונה שכולם ידעו שהולך להתפרץ, עכשיו או לקראת החורף. כל שר שנכנס למשרד שלו דבר ראשון שעשה היה כאילו לזרוק לחם להמונים, כל אחד הקל על האזרחים בתחומו ללא שיטתיות ולא במשורה וללא דגש על הנהלים.

עוד באותו נושא

משרד החינוך קבע: בית ספר שימצא בו חולה קורונה יסגר


4

היה צריך להיכנס מתחת לאלונקה ולהקים את קבינט הקורונה הלאומי במהירות. אף אחד לא לקח בחשבון את הדברים האלה כשכל המומחים התריעו שיגיע? איפה כל הבדיקות הסרולוגיות? מה שאנחנו מצפים מכם שתיקחו אחריות. אנחנו לא רוצים לחזור לסגר, ואנחנו כן רוצים לשלוח את הילדים למוסדות החינוך ושהעסקים ימשיכו וגם אתם רוצים. אווירת סוף קורס קורונה הגיעה מהממשלה לאזרחים ולא ליהפך. היה רגע של כנות במוצאי שבת כשראש הממשלה דיבר לציבור כשהודה שגם הם חיפפו בנהלים.

אתם רוצים שנסמוך עליכם בבטחה, אז תכנסו לעובי הקורה, תראו לנו דוגמה אישית וזה לא קרה, כי התעסקתם בעצמכם יותר מידי ולא בעצמנו, באזרחים ששלחו אתכם להקים את ממשלת החירום הלאומית שמטרתה להאבק בקורונה.

 

מצאת טעות בכתבה? התוכן בכתבה מפר זכויות יוצרים שבבעלותך? נתקלת בפרסומת לא ראויה? דווח/י לנו
תגובה חדשה * אין לשלוח תגובות הכוללות מידע אסור, לרבות דברי הסתה, דיבה ולשון הרע. נפגעת מתגובה? דווח לנו
5 תגובות - 5 דיונים מיין לפי
1
מדינה בכאוס
אזרחית | 01-06-2020 17:48
סופסוף מישהו שמעז לומר אמת, ולהפנות את האצבע למי שאחראי באמת על המצב... כל אוכלי החינם, שיודעים להפיל אחריות שלהם על אחרים חפים מפשע.
2
להשים קץ לקורונה
רפאל | 01-06-2020 20:09
אנשים משתגעים משעמום הטיפוס על קירות איפה אתם שאנו צריכים אותכם לדאוג לנו לחזור לשגרה
3
אהבתי
יהודי חרד ולא חרדי | 02-06-2020 2:30
צודק לגמרי. הממשלה החזירה למשרד עובדים שיכולים לעבוד מהבית ללא סיבה ויש עוד אין ספור דוגמאות. בהזדמנות זו רציתי לשאול את גנץ מה המצב תחת האלונקה, הוא צריך החלפה?
4
שכועס מאדדד
אתה כמו ילד | 02-06-2020 23:08
על אבא שלו
5
יזרעאלי היה נחשב אצלי עד שראיתי את העגיל.
בצלאל | 03-06-2020 12:51
הוא טיפש או אינפנטיל?