נתניהו: "הקונספירציות מגיעות למקומות הזויים" - סרוגים

נתניהו: "הקונספירציות מגיעות למקומות הזויים"

ראש הממשלה בנימין נתניהו התייחס לתיאוריות הקונספירציה כמו ההפגנה שהייתה אתמול שהממשלה מתכננות להשתיל חיישן לילדים דרך חיסון נגד קורונה: "לא תהיה שום שתילה של שום חיישן לאף אחד"

נתניהו: "הקונספירציות מגיעות למקומות הזויים"
  (צילום: אלכס קולומויסקי/ פלאש 90)

לאחר שראש הממשלה החליפי ושר הביטחון בני גנץ הבהיר היום כי שוטרים לא יכולו להתפרץ לבתים באופן שרירותי, בעקבות הביקורת על תזכיר "חוק הקורונה" שפורסם ראש הממשלה, בנימין נתניהו, אמר היום (שני) בישיבת סיעת הליכוד בכנסת כי לא יאפשר פריצת שוטרים לבתי אזרחים ללא צו במסגרת המאבק בקורונה.

עוד באותו נושא

יעודכן על עסקת המאה? גנץ נפגש עם השגריר פרידמן

"שוחחתי עכשיו עם השר לביטחון פנים וסיכמנו חד משמעית שלא נאפשר פריצה של משטרה לתוך בתים של אזרחי ישראל ללא צו", אמר נתניהו. "לא יהיה דבר כזה. נמצא את האיזון המתאים בין הצורך לאכוף את הנחיות הבידוד לבין הצורך לשמור על זכויות הפרט וצנעת הפרט של אזרחי ישראל. חד משמעית לא יהיה דבר כזה. אנחנו ערים לכך שבציבור יש מחשבה שאנחנו נפרום את האיזון הזה – לא עשינו את זה עד עכשיו ולא נעשה את זה גם בהמשך.

נתניהו התייחס לקבוצת האנשים שמוחים נגד השתלת חיישנים לבני אדם. המחאות כנגד החיישנים, כמו זו שהתקיימה אתמול בערב בתל אביב, מדברות על כך שמייסד מייקרוסופט ביל גייטס מתכוון להחדיר בעזרת חיסון לקורונה שהוא מפתח שבבים לגופם של ילדים באמצעותם יוכל לשלוט בבני אדם. מחאות אלו מצטרפות למחאת ה-G5 שמתנגדות לפריסת אנטנות עם טכנולוגיה מתקדמת בידי הסינים: "זאת הזדמנות לפוגג אגדה אורבנית מדהימה שאני או מישהו אחר מתכוון לשתול או להשתיל באופן תת עורי חיישנים לילדים או מבוגרים. תיאוריות הקונספירציה מגיעות לפעמים למקומות הזויים. אני לא זוכר דבר כזה. דיברנו על צעצוע לילדים, צמיד וולנטרי שכל אחד יכול לבחור אם לשים כדי לשמור על מרחק, עדיין לא פיתחו את זה ואני לא יודע אם יפתחו. בכל מקרה זה וולנטרי, זה בחירה, ולא תהיה שום שתילה של שום חיישן לאף אחד, כולם יכולים להירגע.

עוד הוסיף נתניהו: "אנחנו לא מתכוונים להשבית את הפעולה של מוסדות המדינה. לא של הממשלה, לא של הכנסת, לא של בתי המשפט, לא של אף אגף. אגב לא עשינו את זה עד עכשיו ובשיא הקורונה הצלחנו להמשיך להפעיל את כל מוסדות המדינה ואנחנו נמשיך לעשות זאת. חשוב להבין את זה. לדבריו, יש לנו משימה משולבת – להחזיר את המשמעת כדי שנעצור את ההתפשטות הגיאומטרית של המחלה ומנגד לפתוח את הכלכלה ולהוסיף מקומות עבודה. אלה המשימות המיידיות שלנו ואני משוכנע שיש לנו יכולת לעשות את זה".

מצאת טעות בכתבה? התוכן בכתבה מפר זכויות יוצרים שבבעלותך? נתקלת בפרסומת לא ראויה? דווח/י לנו
תגובה חדשה * אין לשלוח תגובות הכוללות מידע אסור, לרבות דברי הסתה, דיבה ולשון הרע. נפגעת מתגובה? דווח לנו
8 תגובות - 4 דיונים מיין לפי
1
למה שנאמין למי שאין לו מילה
למה שנאמין | 01-06-2020 16:00
לא מאמין לו
וללפיד השקרן שהבטיח לא לשבת עם המשותפת יש?
ליברמן כלב שמאלני | 01-06-2020 20:29
לליברמן שבגלגל הזיגזג שלו נגררנו לשלוש מערכות בחירות, ובגללו אין ממשלת ימין (בניגוד למה שהבטיח לבוחריו) יש? שמאלנים צבועים נמאסתם.
בהשוואה לרבין, פרס, ברק ואולמרט - ביבי ישר
אורן | 01-06-2020 16:10
כמו כל פוליטיקאי ביבי יכול לשקר, אבל לעומת קודמיו, במיוחד רבין, ברק, פרס ואולמרט, הוא צדיק וישר.
2
מה עם הקונספירציה על כוחות האופל שחברו
זאת ועוד | 01-06-2020 16:21
לתפור תיקים לראש ממשלה צנוע שמעולם לא לקח שקל מאיש? המשטרה, התקשורת, היועץ המשפטי, עמותות השמאל, בגץ ובית המשפט המחוזי?
זו לא קונספירציה, זו האמת
. | 01-06-2020 20:30
תתפוצץ, 0מאלני דוחה
3
סוף
התמים | 01-06-2020 16:32
סוף אומר אמת : תיאוריות הקונספירציות מגיעות למקומות הזויים. הטענה שאלשייך + שי ניצן+מנדלבליט+ שלמה למברגר+רז נזרי+אבי ליכט, כולם בוגרי ישיבות, אנשי הציונות הדתית, אנשי ימין, הם אלה שתפרו לו תיק בהיותם שמאלנים - היא טענה הזויה מהסוג הזה.
הם לא ימנים. הם ציונות דתית.
מנדלבלוף | 01-06-2020 20:31
ציונות דתית זה לא ימין ואף פעם לא היה. בנט הבוגדן היה עובר בשנייה לממשלת שמאל. אז סתום שמאלני חלאה חרא.
4
אמון
אזרחית | 01-06-2020 17:02
אין עשן בלי אש!!!! ביבי, אתה בעצמך הגית את הרעיון( אחרי רעיון הזרקת חומרי חיטוי של טראמפ!) וכרגיל, הכל אצלך אחיזת עיניים.