הדבר הבא במוזיקה? אייל דביר בסינגל חדש ומרגש. צפו

הדבר הבא במוזיקה? אייל דביר בסינגל חדש ומרגש. צפו

לאחר שכתב להיטים למאיה בוסקילה וים רפאלי, הזמר והיוצר הסרוג אייל דביר יוצא לאור הזרקורים עם סינגל חדש- "התחלה" מתוך אלבום בכורה המתבשל בימים אלו. צפו

author-image
הדבר הבא במוזיקה? האמן הסרוג ששווה לכם להכיר

התחלה חדשה ומבטיחה: לאחר שכתב והלחין להיטים לאמנים מובילים כמאיה בוסקילה ("אני רואה אותך") וים רפאלי ("אלף כינורות") שקצרו צפיות רבות ברשתות וזכו לחיבוק חם מכלי התקשורת. הזמר והיוצר הסרוג אייל דביר יוצא לאור הזרקורים עם סינגל חדש- "התחלה" מתוך אלבום בכורה המתבשל בימים אלו.

"זה שיר שנכתב בגיל 18 כשהייתי בקו התפר שבין הלימודים בישיבה לבין השירות הקרבי בצבא", מספר דביר "לא ידעתי מתי ואיך אתחיל את הקריירה המוזיקלית שלי אבל הייתי בטוח שזה יקרה וביקשתי מהקדוש ברוך הוא לעשות זאת כמו שצריך. לכל אחד יש את ההתחלה שלו ואני שמח שאייל בן ה -18 שכתב את שיר התפילה האישי מצא סוף סוף את ההתחלה שלו".

(מילים ולחן: אייל דביר | עיבוד והפקה מוזיקלית: נדב ביטון)

דביר נולד בישוב מצפה נטופה לבית דתי שהמוזיקה בו נשמעה מכל עבר ובייחוד בקבלות השבת המשפחתיות כשהוא ואחיו נהגו לשיר בצוותא . עוד מילדות התשוקה לנגינה וליצירה בערו באייל כשבגיל 10 החל ללמוד לנגן על פסנתר ובגיל 16 כבר כתב, הלחין ושר את שיריו הראשונים.

על אף הנתיב המוזיקלי, לקח לו כמה שנים להגשים את חלומו וייעודו כשבמהלך לימודיו בישיבה ושירות צבאי קרבי בסיירת אגוז, כתב בעיקר את יצירותיו למגירה. עם שחרורו מהצבא החליט להניח את ליבו בראש מעייניו והחל לעבוד על שיריו הראשונים כשסינגל הבכורה – "כח האמונה" שיצא לפני כחודשיים זכה לעשרות אלפי צפיות וסימן אותו כהבטחה גדולה..עכשיו סוגר אייל מעגל אישי ומשחרר את "התחלה", שיר שני מאלבומו המתגבש שמשלב בין כמיהה ותפילה לבין רצונות ומשאלות.

מצאת טעות בכתבה? התוכן בכתבה מפר זכויות יוצרים שבבעלותך? נתקלת בפרסומת לא ראויה? דווח/י לנו
תגובה חדשה * אין לשלוח תגובות הכוללות מידע אסור, לרבות דברי הסתה, דיבה ולשון הרע. נפגעת מתגובה? דווח לנו
תגובה אחת מיין לפי
1
למה כולם בוכים לי בשירים. איפה התותים הבא
בצלאל | 01-06-2020 16:31
ולמה לשבור את הקול כל 15 שניות?