"שואלים אותי איפה המחבלים, אין לי מה לענות" - סרוגים

"שואלים אותי איפה המחבלים, אין לי מה לענות"

אמו של בן יוסף לבנת הי"ד דרשה היום לאחר הגשת כתב האישום נגד אחד מהמחבלים שרצחו את בנה כי הדין ימוצה איתו: "יש לי ארבעה נכדים, הם שואלים אותי, איפה המחבלים? מה עושים איתם?"

"שואלים אותי איפה המחבלים, אין לי מה לענות"
  צילום מסך

רבקה לבנת, אמו של בן יוסף לבנת אשר נרצח לפני תשע שנים בשער שכם הגיבה היום (ראשון) להגשת כתב אישום על ידי התביעה הצבאית נגד אחד מרוצחיו.

לבנת דרשה כי הדין ימוצה עם המחבלים אשר רצחו את בנה: "יש לי ארבעה נכדים שהתייתמו לפני 9 שנים. הגדול היה בן ארבע הקטנה בת חצי שנה, הם שואלים אותי, איפה המחבלים? מה עושים איתם? אין לי מה לענות להם, אני רוצה שתהיה לי תשובה, שיהיה צדק. שהילד יבין שעושים צדק ויש דין עם מי שרצח את האבא שלו."

עוד באותו נושא

צה"ל יעמיד לדין שוטר פלסטיני 9 שנים לאחר הרצח

כזכור, מוקדם יותר הגישה התביעה הצבאית כתב אישום נגד השוטר הפלסטיני צלאח חאמד, המייחס לו גרימת מוות בכוונה בצוותא, ניסיון לגרימת מוות בכוונה בצוותא ושיבוש מהלכי משפט.

על פי כתב האישום, בחודש אפריל 2011 שהה חאמד יחד עם נוספים במתחם קבר יוסף, במסגרת תפקידם כסיירים בביטחון הלאומי הפלסטיני. בשעת לילה הבחינו הסיירים בכלי רכב ישראלים נכנסים למתחם הקבר ובישראלים יוצאים מהם. הסיירים החלו לירות באוויר בכדי להרחיקם מהמתחם.

כשכלי הרכב יצאו מהמתחם, ירו מפקד הסיור, חאמד וסייר נוסף מספר כדורים לעבר כלי הרכב. כתוצאה מהאירוע נהרג בן יוסף לבנת הי"ד ונפצעו שלושה יהודים נוספים. בשלב זה יש עוד מספר שוטרים פלסטינים אשר היו שותפים באירוע, אך הם חוסים בהגנה ברשות הפלסטינית דבר אשר מונע את מעצרם.

מצאת טעות בכתבה? התוכן בכתבה מפר זכויות יוצרים שבבעלותך? נתקלת בפרסומת לא ראויה? דווח/י לנו
תגובה חדשה * אין לשלוח תגובות הכוללות מידע אסור, לרבות דברי הסתה, דיבה ולשון הרע. נפגעת מתגובה? דווח לנו
3 תגובות - 2 דיונים מיין לפי
1
רק עוצמה יהודית!!! תעשו תשובה.
אלי | 01-06-2020 0:20
ללא ערבים בכלל יהיה פה גן עדן.
נכון
שחר | 01-06-2020 7:51
אין ערבים אין פיגועים
2
אליעזר ברלנד אשם ברצח!
נפתלי | 01-06-2020 9:26
אליעזר ברלנד אשם ברצח! הוא שלח את בן יוסף לבנת לתוך שכם בחוסר אחריות, הוא הבטיח לו שלא יקרה להם כלום! חייבים בסיפור הזה לוודא שגם בלרנד ייאשם ברצח!