מסימני החזרה לשגרה, מחירי הבנזין חוזרים לרמה הקרובה לזו שהייתה לפני משבר הקורונה.
בחצות הלילה (בין א' לב') יעודכנו מחירי מוצרי הדלק הנמצאים בפיקוח, הנמכרים לצרכן בתחנות הדלק. מחיר הבנזין לצרכן יזנק ב-42 אג' לעומת החודש הקודם ויעמוד על 5.21 ש"ח לליטר.
עוד באותו נושא
שפל של עשור: מחירי הדלק ממשיכים לצנוחגיא עזרא

באילת יעמוד המחיר על 4.46 ש"ח לליטר עלייה של 36 אג' מהחודש קודם.
הזינוק נובע כמובן מהתייצבות מחירי הנפט שזינקו בשיעור של 77% והתמתנו קצת עם ירידה בשער הדולר בכחצי אחוז. בסך הכל עלה מחיר הבנזין ב-36 אגורות, ושיעור המע"מ מוסיף למחיר עוד 6 אגורות. בסך הכל משלם הצרכן הישראלי 74% מס על כל ליטר בנזין. כלומר מתוך 5.21 שקלים, 3.83 שקלים הולכים למסים.
תגובות
מחירי הדלק לא מספיק שעברנו משבר כלכלי מהקורונה עכשיו מנצלים את הכל בעליות חדות בושה וחרפה למדינת ישראל רק אצלנו בארץ מחירי הדלק כאלו יקרים עם הסתדרתם במחירי הדלק שצנחו בגלל הקורונה למה אתם עכשיו מעלים זה רק מראה על חזירות וחוסר אכפתיות