"ביום הולדתו" | בן השנתיים שטבע למוות: עתי פרי - סרוגים

"ביום הולדתו" | בן השנתיים שטבע למוות: עתי פרי

עתי פרי בן השנתיים, הוא הפעוט שטבע אתמול למוות בבריכה בבית פרטי בחדרה. הוא פונה לבית החולים הלל יפה כשהוא במצב קריטי. הוריו החליטו לתרום את איבריו

עתי פרי בן השנתיים, הוא הפעוט שטבע אתמול (שבת) למוות בבריכה בבית פרטי בחדרה. הוא פונה לבית החולים הלל יפה כשהוא במצב קריטי, אך לאחר נסיונות החייאה הצוות הרפואי נאלץ לקבוע את מותו.

הלוויתו של עתי תיערך היום (ראשון) בדיוק ביום בו היה אמור לחגוג יום הולדת שנתיים. הוריו החליטו לתרום את איבריו.

לחדשות 13 סיפרו ההורים: "אנחנו קוברים אותו ביום הולדת שלו – בחיים לא חשבנו שזה יקרה. קיבלנו מתנה לשנתיים, עכשיו צריכים ללמוד לחיות עם זה".

עוד הם סיפרו: "אנחנו לא נותנים לילדים שלנו להסתובב לבד, יש לנו מעקב בפלאפון עליהם. היינו עסוקים במקלחות ובאוכל שפשוט לא שמנו לב, לא יודעים כמה זמן הוא היה במים, פשוט לא שמנו לב שהוא יצא מהבית".

ההורים ציינו כי "העיניים של כולם כל הזמן היו עליו. ידענו שהוא ילד שובב, סקרן, כל הזמן רץ וזז, בורח לנו בצחוק ומתחבא לנו. ופשוט לא שמנו לב שהוא נעלם לנו".

עוד באותו נושא

טרגדיה: נקבע מותו של הפעוט שטבע בבריכה פרטית

על ההחלטה לתרום את איבריו אמרו ההורים: "אם איבדנו את הילד, לפחות נציל שני ילדים, אני חושבת שעשינו את הדבר הנכון. העיניים שלו ימשיכו לראות את העולם, זה הדבר הכי מרגש שיכולנו לעשות, כי לא נחזיר כבר את הילד, אבל לתת חיים למישהו אחר אנחנו יכולים".

חובש רפואת חירום במד"א טומס בייטלמן שהוזעק אתמול לזירת האירוע סיפר: "כשהגעתי למקום הובילו אותי לחצר הפנימית של הבית. הפעוט שכב מחוסר הכרה סמוך לבריכה כשהוא ללא דופק וללא נשימה ומיד התחלתי בביצוע פעולות החייאה. יחד עם צוות הניידת טיפול נמרץ שהגיע גם כן למקום המשכנו את הטיפול הרפואי המתקדם ופינינו אות הפעוט במצב קריטי לבית החולים תוך המשך ביצוע פעולות החייאה".

מצאת טעות בכתבה? התוכן בכתבה מפר זכויות יוצרים שבבעלותך? נתקלת בפרסומת לא ראויה? דווח/י לנו
תגובה חדשה * אין לשלוח תגובות הכוללות מידע אסור, לרבות דברי הסתה, דיבה ולשון הרע. נפגעת מתגובה? דווח לנו
4 תגובות - 3 דיונים מיין לפי
1
מוות מיותר
יהודי פשוט | 31-05-2020 10:48
בריכה בחצר-פשע!!!! ונשמרתם מאד לנפשותיכם!!!!
נקרע הלב
גאיב | 01-06-2020 6:50
השם ישמור
2
הורים יקרים, אנחנו עימכם באבלכם.
ונשמרתם לנפשותיכם | 01-06-2020 14:30
שימרו על ילדיכם כעל בבת עיניכם. לסגור דלתות, לנעול, בכלל לא בריכות בחצר. לא לתת צ'אנס לסכנות.
3
מסכנים יא אללה
בריכה גבוהה | 05-06-2020 0:10
מסכנים. מזויע ממש. נראה שהם לא יכלו לצפות שהוא יכנס לבריכה כי הבריכה מאד גבוהה. הוא לא יכול היה לטפס לתוכה. אולי לכן לא חשבו על זה.