בר סימן טוב: "מאחל הצלחה לחזי לוי, איש של עשייה" - סרוגים

בר סימן טוב: "מאחל הצלחה לחזי לוי, איש של עשייה"

מנכ"ל משרד הבריאות היוצא משה בר סימן טוב בירך את פרופ' חזי הלוי שיחליף אותו בתפקיד: "עבדנו יחד שנים רבות, הוא איש עשייה ואיש של אנשים. זו בחירה מצוינת של יולי אדלשטיין"

author-image
בר סימן טוב: "מאחל הצלחה לחזי לוי, איש של עשייה"
  (צילום: חיים גולדברג\סרוגים)

מנכ"ל משרד הבריאות היוצא, משה בר סימן טוב, הגיב הערב (רביעי) למינויו של פרופ' חזי לוי למנכ"ל החדש של משרד הבריאות. בדבריו ציין כי השניים עבדו יחד בעבר ובירך אותו על כניסתו לתפקיד.

"אני רוצה לאחל הצלחה לפרופ' חזי לוי. עבדנו יחד שנים רבות, הוא איש עשייה ואיש של אנשים" אמר המנכ"ל הפורש. "זו בחירה מצוינת של יולי אדלשטיין. אני בטוח שהמשרד בהובלת שניהם, יחד עם ההנהלה המצוינת של המשרד והמערכת וכל המטפלות והמטפלים העובדות והעובדים, יובילו את המערכת לשיאים חדשים ויוכלו לכל אתגר".

חזי הלוי, מנכ"ל משרד הבריאות החדש (צילום: דוברות בית חולים ברזילי)

כאמור, שר הבריאות יולי אדלשטיין הודיע הערב כי בכוונתו למנות את פרופ' חזי לוי למנכ"ל המשרד, זאת בכפוף לאישור הממשלה. לפי הודעת משרד הבריאות, "הדבר עולה בקנה אחד עם העיקרון שהציב לעצמו אדלשטיין עם כניסתו לתפקיד – מינוי מנכ"ל מקצועי".

לוי בן ה-64 שימש כקצין רפואה ראשי עד לשנת 2007, ולאחר מכן מונה לסמנכ"ל בכיר וראש מינהל רפואה במשרד הבריאות. בשנת 2012 נבחר לשמש כמנהל בית החולים ברזילי באשקלון, ובשנת 2018 הוענק אות מפעל חיים מטעם שר הבריאות לעוסקים במקצועות הבריאות.

המנכ"ל החדש הוא גם מומחה לכירורגיה, והוא השתתף במלחמת לבנון הראשונה, עמד בראש משלחת לסיוע הומניטרי של צה"ל לקוסובו, והשתתף במשלחות רפואיות לסיוע הומניטרי בזאיר, קניה, מקדוניה, טורקיה ורואנדה.

(צילום: פלאש 90)

מצאת טעות בכתבה? התוכן בכתבה מפר זכויות יוצרים שבבעלותך? נתקלת בפרסומת לא ראויה? דווח/י לנו
תגובה חדשה * אין לשלוח תגובות הכוללות מידע אסור, לרבות דברי הסתה, דיבה ולשון הרע. נפגעת מתגובה? דווח לנו