רגב: "גנץ לא בשל להיות רה"מ, הוא צריך אפייה" - סרוגים

רגב: "גנץ לא בשל להיות רה"מ, הוא צריך אפייה"

השרה מירי רגב תקפה את יו"ר כחול לבן, וטענה כי הוא "לא בשל להיות ראש ממשלה". עוד העלתה מחדש את התאוריה על הפריצה האיראנית לטלפון שלו: "גנץ עוד צריך לעבור אפייה ולגלות לנו אם הוא סחיט על ידי האיראנים"

רגב: "גנץ לא בשל להיות רה"מ, הוא צריך אפייה"
  צילום: הדס פרוש\פלאש 90

זו ממשלת אחדות? פחות משבועיים אחרי השבעת הממשלה החדשה, שרת התחבורה מירי רגב תקפה בחריפות את שר הביטחון וראש הממשלה המיועד בני גנץ. בראיון שיתפרסם מחר (חמישי) בידיעות אחרונות היא חזרה על המסרים הקשים שהושמעו נגדו בקמפיינים של הליכוד ממערכות הבחירות.

"אני חושבת שגנץ לא בשל להיות ראש ממשלה" טענה רגב על גנץ. "בוא נראה מה יקרה בשנה וחצי האלה. אם הוא ילמד מהטוב ביותר ויגיע בשל לתפקיד".

עוד התייחסה לטענות הליכוד על הפריצה האיראנית לטלפון של גנץ, שהעלתה תיאוריות על קלטת עם מידע רגיש שנמצאת בידי המשטר בטהרן. "אם אכן יש קלטת כזו והיא קיימת, אתם צריכים לשאול את בני גנץ, שר הביטחון, אם יש לנו ממה לחשוש" טענה רגב. "גנץ עוד צריך לעבור אפייה ולגלות לנו אם הוא סחיט על ידי האיראנים".

במענה לשאלה על כך שגנץ מונה כשר הביטחון למרות הטענות שהוא סחיט על ידי איראן, רגב טענה כי "בסוף ההגה הביטחוני נמצא בידי ראש הממשלה. יש קבינט ושם מקבלים את ההחלטות החשובות".

בליכוד אמרו בתגובה לדבריה של רגב כי "הקמפיין הסתיים וזו העת לאחדות. הגיע הזמן להפסיק את המתקפות האישיות מכל צד שהוא. הבחירות מאחורינו והמשימות המשותפות לפנינו ועלינו לשלב ידיים למען אזרחי ישראל".

מצאת טעות בכתבה? התוכן בכתבה מפר זכויות יוצרים שבבעלותך? נתקלת בפרסומת לא ראויה? דווח/י לנו
תגובה חדשה * אין לשלוח תגובות הכוללות מידע אסור, לרבות דברי הסתה, דיבה ולשון הרע. נפגעת מתגובה? דווח לנו
6 תגובות - 4 דיונים מיין לפי
1
את לא מתאימה להיות אשתו של בן אדם. אולי קוף.
מירי רקב | 27-05-2020 17:18
את בן אדם דוחה.
גרב - רגב
רגב - גרב | 29-05-2020 17:51
הגרב של האתרוג ראש הממשלה מדברת שוב? רגב - תגדלי מצפון, תגדלי עמוד שדרה, בעיקר שימי רסן לפיך.
99.9 אחוז של הציבור מצדיק את הצדיקה השרה רגב
תודה רגב | 28-05-2020 8:16
יהי ה' עם השרה רגב
2
אני רוצה להזכיר לכולם
שלמה | 27-05-2020 17:51
אני רוצה רק להזכיר שמירי רפש גמרה את הצבא היא לא פנתה לליכוד אלא פנתה קודם למפלגת העבודה ואחר כך לקדימה שם הבינו איזה אפס היא ולא קיבלו אותה אז הצטרפה לליכוד שם באמת מקומה
3
היא אשה מוצלחת רק קצת מתלהמת
HG | 27-05-2020 21:10
לא יפה להשמיץ
4
מירי
ישר | 27-05-2020 23:14
מי שאמר עליה בהמה רק החמיא לה