לפיד: בביוגרפיה של נתניהו דבריו כבר הובילו לאלימות - סרוגים

לפיד: בביוגרפיה של נתניהו דבריו כבר הובילו לאלימות

יו"ר האופוזיציה יאיר לפיד תקף בחריפות את דברי ראש הממשלה נתניהו בפתח בית המשפט ואמר כי "הוא מספיק מנוסה כדי לדעת שהשיח הזה יוביל לאלימות, אבל לא אכפת לו"

author-image
לפיד: בביוגרפיה של נתניהו דבריו כבר הובילו לאלימות
  (צילום: תומר נאמבורג/ פלאש 90)

יו"ר האופוזיציה יאיר לפיד ממשיך במתקפה חריפה על ראש הממשלה נתניהו בעקבות נאומו בבית המשפט: "בביוגרפיה שלו יש רגעים שהוא הסתכל אחורה וראה שדברים שלו הובילו לאלימות. הוא מספיק מנוסה כדי לדעת שהשיח הזה יוביל לאלימות, אבל לא אכפת לו".

את הדברים אמר הבוקר (שני) בראיון לרזי ברקאי בגלי צה"ל, הוא גם תקף את גנץ ואנשי כחול לבן: "התנהלותם ביום ראשון מוכיחה שזו לא ממשלת אחדות, אלא ממשלת נתניהו החמישית. ביום בו נתניהו תקף את כולם, כחול לבן 'דיברה ברכות'"

עוד באותו נושא

ימינה הגישה חוק שימנע העמדה לדין של רה"מ


33

עוד התייחס לפיד, לשעבר שר אוצר לכוונה לעלות מיסים ואמר: "עכשיו לא צריך להעלות מסים, אלא להקל על מעסיקים ולהשקיע במגזר הפרטי. צריך קודם מדיניות הרחבה, ורק אח"כ להדק את החגורה"

כבר אתמול בדבריו בפתח ישיבת סיעת יש עתיד תל"ם בכנסת הזהיר לפיד כי "נתניהו מנסה להוביל למלחמת אחים, זה עוד ייגמר באלימות".

"מדינת ישראל בסכנה. לא מבחוץ – מבפנים, לא מלמטה – מלמעלה. מראש הממשלה, מהשרים" הזהיר לפיד. "ישראל השתנתה אתמול. היא כבר לא תהיה אותה מדינה. ראש הממשלה מכהן הועמד אתמול לדין, ומשפטו לא התחיל בהצגת ראיות – אלא התחיל בהסתה פרועה נגד שלטון החוק, נגד בתי המשפט. הוא עמד מול בית המשפט והסית. זה ייגמר באלימות, הוא יודע שזה ייגמר באלימות. לא אכפת לו".

"ראש הממשלה ניסה למכור לנו אתמול שאלפי אנשים – שוטרים, חוקרים, פרקליטים, שופטים, עתונאים, פוליטיקאים – שותפים בקנוניה ענקית שנועדה לתפור לו תיק. זו הזיה פארנואידית. מי שמסוגל להגיד דברים כאלה מול מקרופון, מול מצלמה, לא כשיר להיות ראש ממשלה" הוסיף לתקוף. "ברגע שהוא גרר את שריו לבית המשפט, ברגע שהוא מסית בגלוי את חסידיו, ברגע שהוא מנסה להוביל אותנו למלחמת אחים – אסור שהוא ימשיך בתפקידו".

"היה אתמול נסיון הפיכה, ומי שהוביל אותו זה נתניהו. הוא ניסה לפגוע במשטרה, בפרקליטות, בבית המשפט, בתקשורת. ניסה לאיים על שופטיו. הביא איתו לבית המשפט את השרים הממונים על אכיפת החוק. את הנציגים שלו בוועדה למינוי שופטים. נתניהו הפך לאדם חסר מעצורים, איבד את הברקסים".

מצאת טעות בכתבה? התוכן בכתבה מפר זכויות יוצרים שבבעלותך? נתקלת בפרסומת לא ראויה? דווח/י לנו
תגובה חדשה * אין לשלוח תגובות הכוללות מידע אסור, לרבות דברי הסתה, דיבה ולשון הרע. נפגעת מתגובה? דווח לנו
11 תגובות - 9 דיונים מיין לפי
1
גועל
מירי | 26-05-2020 10:10
לפיד הוא הזרןע המבצעת של אהרן ברק ושותפיו.הדברים ברורים..אבל הקבה מעל הכל ומעל כולם ויעזור לצדק לנצח!
כל הזולל בשר סוסים מדבר כסוס
לפיד מדבר כסוס | 26-05-2020 22:32
כל הזולל בשר סוסים מדבר כסוס כל הזולל בשר סוסים מדבר כסוס כל הזולל בשר סוסים מדבר כסוס
2
שיתבגר כבר!!
שלמה | 26-05-2020 11:22
מתי לפיד יפסיק לברבר שטויות, מתי יתבגר... הוא מדבר כילד שלקחו ממנו צעצוע
3
לפיד
חרדי | 26-05-2020 12:20
כמה אלימות הופעלה כנגד המיגזר החרדי בעיקבות דברי הבלע של לפיד וליברמן!!!
4
לפיד
יוסף ככה | 26-05-2020 14:02
רשום לאופניים שמר לפיד הוא אחד השחקנים הכי גדולים של המאה ה-20 ממתי שהיה שר האוצר אני יודע מה הוא היה עוד הבן אדם שקרן רמאי ואי אפשר להאמין או בחמש גרוש לא הייתי קונה ממנו מסמל חלום עכשיו הוא מדבר על ראש הממשלה שמוביל את המדינה הזאת כבר 20 שנה ללא עזרתו של מרשמים מרשמים לא שייך לצמיחה הוא שייך לך בלה שמוביל את המדינה הזאת כבר 20 שנה ללא עזרתו של מרשמים מרשמים לא שייך לצמיחה הוא שייך לך בלה בלה
5
התפוח נפל קרוב לעץ
לפיד | 26-05-2020 16:20
אבא שלך היה הכי אלים . ממשיך דרכו .. כתם בהאג
6
יהיר לפיד
יאיר | 26-05-2020 18:40
מה שבטוח שבביוגרפייה שלך יהיה כתןב ניסיתי שיקרתי רימיתי לא היצלחתי גנבתי קולות ממצביעי ניסיתי לצרף את יאזבק טיבי ועודא ולא היצלחתי אני עוזב את העולם בתחושת ריקנות הלוואי והייתי עושה אחרת
7
לפיד אתה פשוט מסית
גולן | 26-05-2020 19:23
תן לרשויות לעשות את שלהם הם לא צריכות עזרה אתה רק מנסה כל הזמן לחפש כותרות אתה לעולם לא תהיה קרסול של ביבי
למגיב 7
התמים | 27-05-2020 8:47
אתה צוחק ? אומר ליאיר לפיד לתת לרשויות לעשות את שלהן ? ללפיד אתה אומר ? כשביבי משתלח בכל הרשויות, מפיץ שקרים וקונספירציות ? תופרים לו תיקים ? כשביבי הופך את רוני אלשייך לשמאל, את מנדלבליט לשמאל, את כל מערכות החוק והמשפט למתפרות תיקים ? כשבמקום לנהל את משפטו בבית המשפט הוא נואם מחוץ לבית המשפט ומשתלח בכל מה שזז ? דבר עם ביבי יא חביבי....
8
הרב עובדיה
עיזה עיוורת | 26-05-2020 21:20
הרב עובדיה יוסף כינה בורים ושוטים כמותכם עיזים עיוורות. עיניים להם ולא ייראו אזניים להם ולא ישמעו. אתם לא רואים כמה זה חמור מה שביבי שלכם עושה? מה קרה לדינא דמלכותא דינא???? אתם פשוט אבדתם כל מצפון וכל מוסר בהגנה על הקיסר שלכם
9
לפיד
שאול סלע | 26-05-2020 22:27
חוץ מי קשקוש אתה כלום