שלמה בניזרי לסרוגים: "אין לנתניהו סיכוי; שיקח עסקה"

שלמה בניזרי לסרוגים: "אין לנתניהו סיכוי; שיקח עסקה"

על רקע פתיחת משפט נתניהו, השר לשעבר שלמה בנזירי מספר על התקופה הקשה של המשפט: "יותר קשה מהכלא". ואומר כי אין לנתניהו שום סיכוי: "קח עסקה ותתחיל לחיות"

author-image
"אין לו סיכוי": העצה של שלמה בניזרי לנתניהו
  (צילום: אביר סולטן/פלאש90)

השר וחבר הכנסת לשעבר, שלמה בניזרי, האזין אתמול ברדיו לפתיחת משפטו של ראש הממשלה בנימין נתניהו וחזר למספר רגעים כמה שנים אחורה לתקופה בה התנהל נגדו משפט שבסופו נגזרו עליו 4 שנות מאסר, מתוכן ריצה שנתיים וחצי. נזכיר, כי חלק משמעותי מהכרעת הדין נגזר בעקבות עדותו של עד המדינה משה סלע, שלפני כשנתיים וחצי הודה כי שיקר בחקירתו וכי הוא עשה עוול לבניזרי.

בשיחה לסרוגים מספר בניזרי על תקופת המשפט טמבקש לתת לראש הממשלה נתניהו עצה: "אתמול נסעתי אם אשתי לעבודה, ובדיוק שמענו את התהליך שראש הממשלה עובר. אשתי ישר אמרה בתחושת אי נוחות 'מסכנה שרה ומסכן ביבי, אני מבינה את המצוקה והקושי שהם עוברים. אני נזכרת בימים הנוראים האלה, וברוך ה' אנחנו אחרי זה'".

עוד באותו נושא

למה רגשו לאומים? / בניזרי מגיב לסערה בציונות הדתית


180

בניזרי מדגיש כי "אנשים לא מבינים, חושבים שהקושי של כל התהליך המשפטי זה דווקא כשאתה בבית הסוהר. לפעמים זה דווקא החלק הקל. כל התקופה, מהרגע שנפתחת החקירה ועד שנכנסים לכלא – זה הקושי לאיש מפורסם בעיקר. כל הזמן הוא בחרדות ולא יודע מה יהיה. הפדיחה הכי גדולה זה כשאתה נמצא בעין הסערה התקשורתית וכל הזמן נמרח בעיתונים, בכל המקומות שוחטים אותך וממציאים דברים שלא היו ולא נבראו. יש להם הנאה מזה, הם מלקקים את האצבעות והידיים מכך, בטח אם אתה ימני ודתי, וכל שכן אם אתה חרדי או מתנחל – שמה כל המרבה להכות אותך הרי זה משובח".

בנזירי מנמיך את טון הדיבור ונזכר: "עברנו תקופה באמת נוראית וסבל, וכשאני רואה מה נתניהו עובר – הוא חושב שהוא יצא בנאומים, אבל כל הנאומים האלה זה בסך הכל לציבור שלו. בפועל הוא באמת חושב שהוא יכול לאיים על הפרקליטות, כמו שהוא מאיים על אוכלוסיות או על אבו מאזן? מערכת המשפט בישראל חזקה מאוד, וכל הרשויות מאוחדות – המשטרה, הפרקליטות, בתי המשפט והתקשורת – כולן יד אחת. יד לוחצת יד. לכן אין לו שום סיכוי להתמודד מולם, הם מערכת חזקה מאד ואף אדם בעולם לא יכול לאיים עליהם. לצערי הרב, הם מרגישים שהם כל כך חזקים. נתניהו רק העמיק את הבור שלו אתמול בנאום כשהוא יצא משמה, ועכשיו באמת אין לו שום סיכוי לצאת".

עוד באותו נושא

עד המדינה נגד בניזרי מגלה: "הוא חף מפשע"


7

בניזרי מתייחס לפן המשפטי ואומר: "מדובר ב-3 תיקים בנושאים שונים של שוחד, יש 3 עדי מדינה נגדו, תיווכים מסביב והקלטות – וכשהם רוצים לבשל את התיק הם יודעים בדיוק איך לאפות אותו. מספר ההרשעות בישראל נע בין 98 ו-99 אחוז, שזה מספר שיא כמעט בעולם. הם תמיד מרגישים שאם הפרקליטות הגישה אז הם צודקים – כי רוב השופטים הם בוגרי הפרקליטות, אז לא חושבים שהחברים שלהם יטעו, בטח אחרי כל העליהום התקשורתי והכתבות שמתפרסמות. שופט הוא בנאדם מבחינתם, וחי את הרגשות".

בניזרי, שרכש המון ידע משפטי בזמן שניהל את הקרב על חפותו מסביר: "יש חוק סוביודיצה, שאסור לפרסם הליך משפטי. זה נחקק כבר בשנות ה-50, אבל ב-2013 השופטת חיות אמרה שזה מת כי אי אפשר ליישם את זה, בגלל ריבוי האמצעים הדיגיטליים. אז מה שלא נוח להם הם וודאי אוכפים, ומה שנוח להם להתבטל הם אומרים שאין מה לעשות – כי הם שולטים במדינה בכח שלהם. המהפך ב-77 לא סימן כלום חוץ מהחלפת משטר שעבר מהשמאל לימין, אבל בפועל מי ששולט בישראל זה השמאל, דרך ידו הארוכה בבתי המשפט והתקשורת".

למרות הביקורת הרבה שיש לו על מערכת המשפט, בניזרי מציין כי גם לראש הממשלה נתניהו יש חלק בכוח העצום שיש לבג"צ: "הליכוד ברוב אווילותו, כולל נתניהו, לא השכילו להשתלט על מערכת המשפט. את זה איילת שקד ניסתה לעשות, בפועל היא לא עשתה כלום למרות כל ההתרברבות שלה, שום שינוי לא קרה. זה התחיל תהליך, אבל כשהיא לא הצליחה להשלים דברים אפשר לקרוא לזה כישלון כי כלום לא השתנה. אז יש שופט או שניים בעליון, אבל הם תמיד נדחקים הצידה ותמיד ישימו אותם במיעוט בהרכב, אז זה לא משנה ולא הרווחנו שום דבר".

עוד באותו נושא

"המלך במשפט": כך סיקרו בעולם את משפט נתניהו

בניזרי מבקש לתת עצה לנתניהו ואומר: "היה אחד שקיבל עצה טובה, עזר ויצמן, שאמרו לו ללכת הביתה ויסגרו לו את התיק. מצד שני היה אחד שנהג בטיפשות, נשיא המדינה משה קצב. הוא דחה את הצעת הפשרה שנתנו לו, ותראה מה זה עשה – הוא ישב 7 שנים בכלא, חשב שהוא גיבור וצעק בתקשורת. אני מאמין לו שהוא צודק, ואני מאמין גם לנתניהו שיש הרבה מהעוול. עוד לא ראינו משפט, אבל גם אם הוא צודק אין לו שום סיכוי נגד המערכת הדורסנית והנוראית הזאת".

"שמע ביבי" אומר בניזרי: "חבל על הכסף. קח את כל המיליונים שתרמו לך ותעבור לדירה שלך בירושלים או קיסריה. תנצל את הימים שלך, תסתובב בעולם ותיתן הרצאות במאות אלפי דולרים, בכסף שתקבל תוכל לאכול הרבה דברים טובים ויהיה לך מספיק כסף לשמפניה וסיגרים טובים. אני לא אומר את זה בציניות – כדאי לך. אתה תשב בכלא הרבה שנים וירמסו אותך. עדיף לך ככה, זה טוב לך ולמדינת ישראל".

עוד באותו נושא

הצביעו: כיצד יסתיים משפט נתניהו, ומי מואשם בו?


14

"גם למערכת המשפט זה טוב – במקום לחטוף 7 שנים התקפות מימין ומשמאל הם יעדיפו לסגור משהו פשוט ולהטיל עליך כתם – אבל אתה נשאר בהיסטוריה כראש הממשלה ששבר את כל השיאים. אתה תקבל כל כך הרבה דברים, שלא יזכרו לך את הכתם. אם תמשיך להילחם בהם, אתה לא יודע כמה שנים תקבל. אולמרט קיבל עונש של משחק ילדים, אבל אתה הולך לחטוף המון שנים. לכן עצתי אליך: אתה ראש ממשלה אהוב ואנחנו גאים שאתה מנהל את המדינה – למרות שיש לי עליך המון ביקורת, אבל נשמור את זה לזמן אחר. קח את ההצעה, תלך הביתה, ותודה על כל מה שתרמת למדינת ישראל".

מצאת טעות בכתבה? התוכן בכתבה מפר זכויות יוצרים שבבעלותך? נתקלת בפרסומת לא ראויה? דווח/י לנו
תגובה חדשה * אין לשלוח תגובות הכוללות מידע אסור, לרבות דברי הסתה, דיבה ולשון הרע. נפגעת מתגובה? דווח לנו
74 תגובות - 52 דיונים מיין לפי
1
בניזרי גנב קטן. עד המדינה לא שיקר...
צדיק | 25-05-2020 17:51
אמר ששיקר אחרי המשפט מכיוון שזה הועיל לו. הוא בעצמו עבריין ...
צודק לחלוטין
ארוין | 27-05-2020 14:21
עד המדינה הודה שהוא שיקר בדיחה. חושבים שכולנו דבילים
לבניזרי חסרון אחד גדול. שהוא לא שמאלן. כי אז
כולם יוסעים את האמת | 26-05-2020 22:14
כל עם ישראל יודע על החסרון גדול של בניזרי . הוא לא שמאלן. שמאלנים יוצאים זכאי. גם נתניהו לא שמאלן. ואם רק יצהיר נגד סיפוח . יזוכה מיד ככה הכלביה והכלבים עובדים.לא הקשיבו לי .זבוטינסקי אמר אם לא תחסלו את הגולה הגולה תחסל אתכם. לצער כולם הוא צדק.
עפר לפיך! אתה לא מגיע לקרסוליו
ש.א | 26-05-2020 16:48
להזכירך גם יוסף היה בבית הסוהר....
בניזרי עוד חלאה מבית היוצר של הברית הקדושה
ליכוד וש"ס | 26-05-2020 16:16
גנב גם גנב , שיקר כאילו אין אלוהים , ולקח שוחד בתאווה גדולה ..... ועכשיו מספר לנו סיפורים , הרב אלבז, סלע , ובניזרי הם הסיפור של הדת , ההון והשלטון , סיפור עם הרבה מירמה הפרת אימונים ודמי שלמונים ..... דומה לביבי אבל בקטן ....
בניזרי
גד | 26-05-2020 3:04
העד הכריז קבל עם ועולם ששיקר כל עדי המדינה הם פושעים קטנים או גדולים שעל ידי שמסכימים להפליל הופכים לעדי מדינה מקבלים מטריית הגנה כל השיטה הזו פגומה ולא ראויה לשימוש במשפט צדק השימוש בה הוא כמעט תמיד ובכל תיק
ביבי
בן | 26-05-2020 3:00
יש הרגשה שבניזרי צודק;אבל זה לא פשוט לנתניהו ללכת הביתה בלי לתת הזדמנות שינוקה מהאישומים;נתניהו גדול מידי בשביל ללכת סתם כך הביתה;מספיק שרה אולצה לשאת את קלון ההסכמים:לביבי אין מוצא כרגע הוא שבוי בתור ראש ממשלה מאמין ולא מאמין למה שקורה לו זה מצב של הלם ושוק ממה שקורה .. נו קצת הגזימו השמחה לאיד וכל התשקורת בגץ טיפוסים דוחים כולל היועץ המשפטי והגברת חיות
אל תרפה ידי ביבי.החברה יטפלו במנדלבליט וחבריו
קדימה אצ''ל !!!!!!!! | 25-05-2020 23:23
לפי המקובלים. מנדלבליט חולה מאד
ואתה פוגם ברית גדול
ח. | 25-05-2020 22:20
וכתיבתך מעידה עליך
2
הרב בניזרי גאון אמר את המשפט הנכון ביותר בתוכ
נשר | 25-05-2020 17:53
מספר ההרשעות בישראל נע בין 98 ו-99 אחוז, שזה מספר שיא כמעט בעולם. הם תמיד מרגישים שאם הפרקליטות הגישה אז הם צודקים - כי רוב השופטים הם בוגרי הפרקליטות, אז לא חושבים שהחברים שלהם יטעו, בטח אחרי כל העליהום התקשורתי והכתבות שמתפרסמות. שופט הוא בנאדם מבחינתם, וחי את הרגשות
Bb מקווה למשוך המשפט כמה שיותר
Bb אמן התעתועים | 26-05-2020 23:41
Bb המתוחכם הפוליטיקאים מרוויח פוליטית מכך שהוא הופך עצמו מנאשם למעשים. מתאים לו למשוך המשפט גם חמש שנים, כל עוד הוא ראש ממשלה. אם יצליח להבחר לנשיא זה יציל אותו ל-7 שנים. עסקת טיעון אופציה אחרונה
אין שופטים
משה | 26-05-2020 22:10
זאת אומרת שיש רק מוצאים לפועל. זה מה שאומר הנביא ישיעהו על שופטים . שם חברי גנבים אנחנו מתפללים שה' יחזיר לנו את השופטים האמיתיים.
מרוב שהוא גאון תפסו אותו גונב. איי קיו בשמיים
. | 26-05-2020 19:55
.
אמונה
יודה | 26-05-2020 18:16
אדם דתי אינו מאמין בבית המשפט אלא ברבנים שרבים מהם עברינים
בניזרי גאון? גנב עלוב מש"ס כמו כמה אחרים
גאון | 25-05-2020 18:08
ממש עוקר הרים... פשפש קטן שעלה לגדולה והשתן עלה לראש
3
שלמה בניזרי צודק
משה | 25-05-2020 18:01
שלמה בניזרי נעשה לו עוול, הוא יודע יותר מכולם איך זה עובד. זו האמת
סרוגים וכיפה שחורה
בן עזרא | 26-05-2020 21:07
בושה. גנב רמאי ושקרן. אם יש לך כבוד תחליף שם ותצא לגלות. איך נותנים במה לעבריינים מורשעים, ועוד בכלי תקשורת שאמור לייצג את הדת והמוסר. איכס
4
הרס לי את האמון לגמרי
סולימן | 25-05-2020 18:11
אוי ואבוי למדינת ישראל התנהלות כזאת תוביל להרס המדינה,לא יכול להיות שאנשים לא נבחרים ינהלו את המדינה.
5
ועל זה נאמר אין חכם כבעל ניסיון
צביקה | 25-05-2020 18:35
ועל זה נאמר אין חכם כבעל ניסיון
6
בדיוק הפוך
דוד | 25-05-2020 18:53
דווקא משום שנטפלו הפעם לאדם חזק כמו ביבי, זה עכשיו הסיכוי לגלות את כל הריקבון שלהם ולהפילם
בניזרי אתה צודק ופעם ראשונה שאני מסכים איתך
עזרא | 27-05-2020 0:16
...
7
אצל ביבי זה שונה
דינה | 25-05-2020 19:00
כי אנשים יצאו לרחובות וישתקו את המדינה זה משפט של הימין
תגובה לדינה
דנדין השופט הטוב | 07-06-2020 15:45
את מטומטמת שזה בטוח .לי אישית אין בעיה להשליך את כל אנשי הימין לכלא אם זה מה שאתם רוצים!
לצערי בניזרי צודק
ביבי זכאי | 25-05-2020 19:09
לצערי בניזרי צודק ,המערכות האלה חזקות ומושחתות ובניזרי אמר דבר נכון שהשמאל שולט במדינה דרך בתי המשפט והתקשורת
8
מי הם השמאלנים ? העובדות המלאות
התמים | 25-05-2020 19:09
פעם אחת ולתמיד, בואו נראה מי הם קושרי הקשר השמאלנים שהעמידו את ראש הממשלה הימני לדין , מההתחלה עד הסוף : רוני אלשייך, ימני, בוגר ישיבה גבוהה, שביבי מינה כמפכל המשטרה. שי ניצן, בוגר ישיבת נתיב מאיר, שומר שבת, פרקליט המדינה שביבי מינה. אביחי מנדלבליט, איש ימין, הוריו היו באצל, היועץ המשפטי שביבי מינה, לאחר שהיה מזכיר הממשלה שביבי מינה והכיר מצויין. רז נזרי, בוגר ישיבה, ימני, משנה ליועץ המשפטי לממשלה. אבי ליכט, בוגר ישיבה, ימני, אביו חבר מרכז ליכוד ידוע היטב לשעבר, המשנה ליועץ המשפטי לממשלה. ומי העד המרכזי נגד ביבי ? שלמה פילבר, בוגר ישיבה, לשעבר מזכל ישע. אז זו הקנוניה השמאלנית נגד ביבי. כל ראשי המערכות בהן מדובר ואפילו העד המרכזי - כולם אנשי ימין מובהקים. קונספירציה שמאלנית ??? ת ת ע ו ר ר ו !!!!
אל תתן לעובדות לבלבל אותך
אחד | 27-05-2020 6:07
יהודים שהפכו את עורם והלכו נגד היהדות הם אלה שתמיד עשו את המעשים הכי חמורים. שי ניצן ממש רחוק מלהיות בחור ישיבה, על מי אתה עובד? הוא פעל הכי קשה נגד מתנחלים. לך תבדוק כמה כתבי אישום הגיש נגד בן גביר. אותו שי ניצן מחזיק בחומרים חמורים נגד מנדלבליט ולמה המערכת המושחתת לא מתירה את צווי הפרסום על החומרים הללו? יש כלכך הרבה חורים בגבינה השמאלנית הסרוחה, אבל גם יומם יגיע, יקח כמה שיקח. חייבים לתקן את העוולות האלה ואין דרך אחרת אלא שזה יקרה כי החרא תמיד צף ואוי כמה שהוא מתחיל לצוף
אל תתן לעובדות לבלבל את צאן מרעייתו
אממממ | 25-05-2020 19:58
הם הרי לא חושבים בשביל עצמם - משננים את דפי המסרים מקבוצת הוואטסאפ
9
אין אימון
אדם | 25-05-2020 19:23
בשופטי ישראל בפרקלטים במשטרה רשעים עוכרי ישראל שופטי שקר שהקדוש ברוך הוא ישלם להם על העוול שהם עושים
למגיב 9
התמים | 25-05-2020 20:03
למה אין אימון ? כולם אנשי ימין מובהקים : רוני אלשייך מפכל המשטרה בעת החקירה - ימין. אביחי מנדלבליט, היועץ המשפטי לממשלה - ימין. רז נזרי, המשנה ליועץ - ימין. אבי ליכט, משנה ליועץ - ימין ( אביו היה חבר מרכז הליכוד, מאוד בולט ). בוועדה למינוי דופטים, ב 12 השנים האחרונות - רוב לימין. כל השופטים שמונו או קודמו בשנים אלו - בברכת הימין. אז אם אין לך אימון - זה בגלל שהם אנשי ימין.
10
כסדום היינו לעמורה דמינו
משפט סדום | 25-05-2020 20:42
גל הירש. בניזרי. יעקב נאמן. ריבלין. קהלני. זדורוב. בן אוליאל - הכל תיקים תפורים. לעומת זה: שרון. פרס. מנדבלייט. - תיקים מטוייחים. מי שמנהל זה ההמשך של הייבסקציה והקאפו, שהשתלטו על המדינה והצדק. למעזה בניזרי צודק. אין לנתניהו שום סיכוי נגדם.
שקרים , שקרים ועוד שקרים
שקרים | 26-05-2020 16:06
.
11
גבורה
יהודי | 25-05-2020 20:43
מזעזע......אך אסור להיכנע...צריך ללמוד מסוקרטס אשר עלה על המוקד ולא היה מוכן לוותר....
12
מכבי צהוב
איתי וייס | 25-05-2020 21:27
טוב בניזרי מנסה להבין קשה מאד ואי אפשר עם שופטים בסדר מבין אצלך היה אולי שקר אבל ביבי לא משקר אומרים פשוט פוליטי שונה חושב
13
כעיקרון בניזרי צודק אבל יש כאן עוד דבר שנקרא
ג'פרי | 25-05-2020 22:06
כל כלב בא יומו ותמיד יש פעם ראשונה לפני 40 שנה מי האמין שהקומוניזם יפול כמו שמי האמין שבגץ יקפל זנב ויאשר לביבי להמשיך להיות ראש ממשלה ביבי בניזרי וויצמן מערכת המשפט פרקליטות תקשורת בגץ משטרה לא היו כל כל חלשים בפופולאריות כמו היום כמה אנשים יאמינו שהיה פה משפט צדק אני חושב הפוך שביבי יכול להיות אפילו נלסון מנדלה בנתיים בניזרי שכח שאריה דרעי אמנם ישב אבל היום הוא הרבה יותר גדול מלפני 20 שנה
14
בניזרי הרשע קיבל את גמולו על דברי הבלע שהוא ע
בצלאל | 25-05-2020 22:15
שהוא עתיד להשמיע כמה שנים אחרי ריצת העונש. אולי היה עדיף שיישאר בכלא במקום לזרוע שנאת חינם בין שלומי אמוני ישראל.
15
צודק. הופלל ע"י עד שקר
ח. | 25-05-2020 22:19
וזה חוזר על עצמו.
16
בניזרי צודק
משה | 25-05-2020 22:25
אל תעשה את הטעות של קצב אל תתנפח.כי אתה הרי יודע שיש הרבה ולא אין כלום.ועוד יהיה עיסקת המניות ולך תדע מה עוד.מה אתה והמשפחה מזוכיסתים.מספיק לך תעשה למשפחתך מחוץ לבלפור כל עוד יש לך הזדמנות הגלגל מסתובב תזהר מהלא נודע.
17
במשפט יש לי עליך המון ביקורןת הרס בעיניי את כ
רן | 26-05-2020 6:28
כל האמינות של עצה טובה וכנה מה הקשר הביקורת שיש לך עליו האם זה לא אומר שיצא המרצע מן השק וזה עוד מאמר שמציע לביבי ללכת?
18
שמאל
עמי | 26-05-2020 9:03
איפה השמאל אני ממש לא מבין 10 מנדטים זה כוח 40 שנה הימין בשלטון למה עוד יש רגשי נחיתות יש מלך בישראל אם היו בחירות מפלגה של פרץ הייתה נמחקת אולי מרץ עם 4 מנדטים זה לא כוח זה בולשיט
19
בניזרי
מיכל | 26-05-2020 9:18
אחרי שהפושעים ומנצלי הכוח מלקקים את האצבעות מכל טובות ההנאה הדוחד והמרמה קורה שגם הציבור נהנה ללקק את האצבעות מהחשיפה של הפשעים. ההא בהא תליה
20
אין דין בנזרי לדין ביבי
שלום | 26-05-2020 10:11
חכ שכח שהוא לא היה ראש מנשלה בזמן הכהונה ולראש ממשלה יש כלי או שניים שלו כחכ לא היה. התמיכה שיש לביבי מהעם לא הייתה לבניזרי. אם החונטות היו רוצים לסלק את ביבי בקלות מדוע לא עשו זאת בדיוני בגץ האחרונים? הסםיקה להם אזהרה אחת מרוהמ על ניגודי אינטרסים והם הבינו את הרמז. הם כרגע ניתלו על עץ גבוה מאוד כי הם לא צפו שביבי יבחר שוב לראש הממשלה ולכן גם כתוכנית מקבילה דאגו להוריד מנדטים בספירת הקולות ובטח לחזק את הערבים עם 97% בוחרים מהרשויות שלהם ואצלנו הורידו את קולות החיילים... ועדיין לא צפו שגנץ ירוץ לביבי וקיבלו את ביבי במשפט הזה כראש ממשלה וכאן הם בבעיה רצינית מאוד כי יש לחקור את החוקרים יהפוך מססמא למעשה בפועל. עכשיו הם יחפשו עץ לרדת ממנו ומהר.
למגיב 20
התמים | 26-05-2020 10:44
פשששששש, איזה ניתוחים, איזה קונספירציות, שפתיים יישקו. הספיקה להם אזהרה....הורידו מנדטים......לא ספרו חיילים....97% ברשויות הערביות...אתה משקר ללא בושה וללא הכרה. מקשר בין דברים שאינם קשורים ועושה חיבורים שאינם מתחברים. סופרי הקולות והמנדטים זה הם, השמאלנים ? אין שם ימנים ? כולם אנשי מרצ ? מי הוריד מנדטים וכמה ? הרי ברור שזה שקר גמור שלא היה ולא נברא. גרעו את קולות החיילים ? תגיד לי, אתה חי פה או בטסמניה ? מי גרע ? כמה נגרעו ? מאיזה מפלגות ? 97% ברשויות הערביות ? נו, למה לשקר בצורה שעל פניה מטופשת ? יש עוד מי שיקנה כאלה שקרים ? והכל זה על פי תוכנית-על של השמאל הנפשע ? ישבו זקני ציון במרתף וכתבו את פרוטוקול הזיוף הגדול....
21
בן ניזרי צודק אפילו השופט אמר לא לקח לכיסו כל
מני | 26-05-2020 11:53
ביבי זה לא בן ניזרי ולא קצב ביבי חייב לשלם על כך שהוא מנע ונימנע לטפל בבגץ שירגיש וידעו אחרים את מה שעושה בגץ לימין למיתנחלים לחרדים על בסיס קבוע אולי יקום מנהיג ימני שילך על כל הקופה לכלות את בגץ
22
כל פשרה או עסקה, יחזקו עוד יותר את
שאלתיאל | 26-05-2020 13:53
המאפייה.
23
מעניין שהרבה מאנשי שס יש להם קופת שרצים
דורבן | 26-05-2020 15:27
הם עושים כמו כולם אבל שתופסים אותם או ואבוי המערכת רקובה כולם גונבים מושחתים שקרנים למה אני דווקא זה נורא על זה נאמר טול קורה מבין עינייך אולי תסביר לי איך אריה דרעי יש לה ארמון ורסיי ארמון פאר בספסוסה 3 קומות עם בריכת שחייה אולימפית אחיו במפעל הפיס אחראי על הכספים אחיו השני קבלן גדול בירושלים בהר נוף אחיו השלישי העירית בית שמש אשתו העמותות מפעלי שמחה מגלגלת עשרות מיליונים בשנה מעיניין כמה מרוויחה היא מנכלית העמותה בטח שקל הכל לשם שמיים יש להם כנראה חברים שנותנים מתנות זה מותר כנראה יותר עשירים מאלוביץ מחלצים ןעוד...
24
כתם
רחל | 26-05-2020 15:35
ביביון יזכר בהסטוריה כהורס החברה וכמי שגרם למלחמת אזרחים.הכתם השחור נמרח על מצחו לנצח כאות קין.
25
בר חנה
חקל תפוחין | 26-05-2020 15:47
בגמרה יש תנה בר חנה אים איין בידו משהו מהם הו ינצח אותם יתיעץ עים צדיק אמיתי שאלקים משח אותו באור פנוו תמיד תבקש עזרה מהקדוש ברוכהו יכול לבטל את הגזרה
26
כסקת טיעון
רובי מילגרם | 26-05-2020 16:04
אין חכם כבעל ניסיון...ביבי שמע לעצתו של בניזרי ועשה עסקת טיעון ולך הביתה.אין לך סיכוי מול הראיות וההודאות שהצטברו בתיקים.איומים לא יעזרו לך.תעשה מעשה נכון לשם שינוי לא רק עבורך אלא עבור כולנו אזרחי מדינת ישראל ולך לחיים שלך.תתפכח
27
כנסו
תומר | 26-05-2020 16:29
ביבי הוא מהבונים החופשיים,והוא זה שהוביל למדינת כל אזרחיה,ואף על פי ש99% יוצאים מורשעים אם יש להם כתב אישום,תראו שביבי יצא פחות או יותר נקי,כי הוא מספר 37 ב-cfr
28
עצת אייתופל0
David | 26-05-2020 16:47
עצת בנעיזרי לנתניהו הינה הצעה שמבקשת להנציח את המציאות הבעיתית כפי שהוא מציג אותה. הדרך לשנות את המציאות הינה במאבק ציבורי וחקיקתי. נתניהו חטא בכך שעד היום הוא לא פעל בצורה נחרצת כנגד ההשתלטות העויינת של הפרקליטות ובגץ. ככל שהמערכה הציבורית שתלווה את המשפט תהיה עוצמתית יותר יגבר הסיכוי לשינוי.
29
לא חסיד של בניזרי אבל בואו נתייחס ברצינות
שמואל | 26-05-2020 17:09
מכל מקום, על פניו הוא צודק. תיאורטית המערכת המשפטית משמשת כעד, שופט ותליין. אבל ביבי קורץ מחומר אחר. ככה נראה לי. הוא לא יוותר. וכנראה זה יהיה כנראה השלמת המהפך מ -77. ניצחון על האליטות. ביבי הוא אישיות חזקה וממוקדת ולא ייתן לרעשי רקע לבלבל אותו. ואני לא ביביסט. ממש לא.
30
דברי הרב בינזרי מצמררים
דוד | 26-05-2020 17:20
אם ראש ממשלה צריך לחשוש מנקמת הפרקליטות,מה יעשה האזרח הפשוט.לפי זה ,ראש הממשלה החזק ביותר,שסבור שתפרו לו תיקים,חייו להלחם על חייו וחירותו,לטיהור המערכת.
31
בלוף צבא העם , משכורת מלאה לחיילים
דני | 26-05-2020 17:33
ייפסקו הפגיעה והניצול של חיילי צבא רבע העם, ובפרט הניצול של החיילים מהשכבות החלשות . בנתוני הגיוס של היום, פראייר מי שמתגייס....
32
בניזרי
בורקיטוס | 26-05-2020 18:04
כמעט כל חברי הכנסת משס,היו והינם גנבים.אזי יש להם נסיון מעשי,ומי שגנב וישב בכלא,יכול להיות פרשן????????????‍⚖????‍♀️
33
בושה
יודה | 26-05-2020 18:13
תתביש לך
34
בניזרי יא אפס! עד המדינה לא שיקר, אלא מתחרט
שליח אלוהים שלא קיים | 26-05-2020 19:54
שהיה עד מדינה. אתה פושע בתחפושת של רב, או בעצם כולכם כך, הדת היהודית המודרנית בנויה על סחיטה, רמאות, שקר, ואף מצדיקה זאת בהלכות נגד גויים וחילונים. בשבילך הסנהדרין, שישפןט לפי חוקים פרימיטיביים שנקבעו על ידי רבנים הזויים לפני 1900 שנה - לסקול, לערוף יד, להשתמש בעבדים, להשפיל נשים, להתעמר בחלשים ולשחוט מי שלא מאמין בישות דמיונית שלא קיימת - זה החלום שלך, ואתה נגד בית דין גבוה לצדק או מערכת משפט לוגית רציונלית וליברלית. להקיא ממכם עלובי נפש
35
שלמה בניזרי
יוסי | 26-05-2020 20:06
שואל אותך מר בניזרי: שי ניצן חובש כיפה בוגר ישיבת נתיב מאיר רוני אלשייך - בוגר ישיבות נתיב מאיר ומרכז הרב אביחי מנדלבליט - איש ימין, בן לאב איש האצל אבי ליכט - בוגר מדרשת נועם פרדס חנה. איל ינון - בוגר ישיבת בני עקיבא בכפר הרואה וישיבות ההסדר הר עציון באלון שבות שלמה פילבר - בוגר ישיבת שבות ישראל באפרת ו מרכז הרב. כולם שמאלנים? כולם עשו יד אחת נגד ראש הממשלה להפילו? מוזר ביותר!!!
36
קשקשן
רוני | 26-05-2020 20:58
בנזרי צה אתם מתחילים שמול ימין כל מי שמקבל שוחד צריך לעמוד לדין כל מי שמועל בכספי ציבור צריך לעמוג לדין ולא ישא בתפקיד ציבורי לעולם
37
עד מדינה חייב להיות שקרן
משה | 26-05-2020 22:08
כל משפט שיש בו עד מדינה זה שקר השופטים שותפים לשקר ואולי צריך השופט לבטל את המשפט . במידה ומאמין לעד מדינה צריך לפסול את השופט.
38
בניזרי צודק לגמרי
צדקי בן שפט | 26-05-2020 22:32
1. לביבי אין סיכוי. הכל סגור ותפור. במערכת עיפת החוק אין מקום לצדק 2. מי שאשם הוא ביבי והליכוד החל במנחם בגין שנתנו למערכת המשפט לגדול ולהשתלט ולהרוס הדמוקרטיה. זרע הפורענות תחיל בבגין שגםזרע את פורענות ג יהודים ממולדתם והחרבת ישובים.
39
בניזרי חושב שהשמאל זה שכנוזים שהוא שונא
מושיקו הספר | 26-05-2020 22:34
בתור ילד כבר שנא אשכנזים ושלא נדבר על החתולים שהתעלל בהם אה בניזרי זוכר בנשר
40
עם כל הצער..בניזרי צודק
משה | 27-05-2020 1:25
אני, במקרה, רופא..והיום בדקתי עוד אמריקאי שהזדמן לארץ. לדבריו..מערכת המשפט בישראל רקובה מן היסוד וההאשמות נגד ביבי לא היו עוברות את הסף של התובע המינמאלי בארהב. אפילו מנדלבליט שהחל את דרכו בצורה אידיאולוגית הפך למושחת לאחר שהבין על איזו צד מרוחה החמאה.
41
ביבי
איצקו | 27-05-2020 2:09
בניזרי מה אתה מייעץ לביבי אתה לא נורמלי ביבי מלך ישראל הוא צריך לטפל בבתי המשפט השמאלנים מנותקים הם והחוקרים בשביל להתקדם ימכרו את אמא שלהם צמאי דם ביבי אנחנו איתך בכול הכוח ובעזרת השם תצליח אמן
42
כלא
⁶צ | 27-05-2020 13:44
ביבי לאחר שקראתי את דיברי בניזרי נראה שהוא צודק.כאשר תיכנס אף אחד לא יזכור ולא יזכיר אותך .גם הליכודניקים ישכחו .אל הסר דאגה מליבך
43
מערכת המשפט
מדה | 27-05-2020 14:48
נכון. הרב בנזרי. פרקליטות פושעת. הימין חכמי. חלם. יכולנו מסמן. לנקות את הסיאחון. ולא הסכילו לעשות את זה. גם בגין אשם. עם כל הצעק
44
בניזרי אני מאוכזב ממך
יהודה המכבי | 27-05-2020 18:03
מה זה יצר התבוסתנות הזאת? מה זו ההמלצה לכניעה? למה? אני כאחד שהצביע לו, ומאמין לו, רוצה שיילחם על חפותו, אני מתפלא עליך, כאדם מאמין זו המלצתך? בושה. כאבך האישי ברור, אך ממש לא להשוואה. אף אחד מכל מי שציינת לא זכה לאמון מהציבור, את זה לצערי שכחת, וגם מערכת המשפט רואים ויודעים מה יקרה אם לא ינהגו דין צדק.
45
בניזרי
מר | 27-05-2020 23:34
ציינת כך: ביבי אתה הולך לחטוף הרבה שנים בכלא. תגיד יש שופטים שסגרו איתך את גזר דינו ודיווחו לך ? בכתבה הזו שלך אתה נותן רוח גבית וגם רעיון וביטחון לשופטים. השתגעת ? מה אתה מהלל מאדיר ומחזק את הפרקליטות והשופטים ? מי הם אלוהים? לפי דבריך הם חזקים מזכיר את העולם התחתון פשוט מזעזע. בסוף העם יוריד את השופטים על כס השרפרף .
46
לסרס את בגצ
מאזני צדק | 28-05-2020 0:28
הליכוד עשה טעות שבימי תמילתו וחוסנו לא טיפל בגולם הזה בגצ שקם על יוצרו בגצ לאט לאט מנכס לעצמו דברים עם שגעון גדלות הגיע הזמן לקפד את בגצ ולא לתת לו עוד מרחב מחיה מעבר לכמה סימליות
47
הסרוגים שונאים את החרדים
יורגן | 28-05-2020 8:19
אף שכיום ידוע שהוא לא עשה כלום. הסרוגים רק מתעוררים שהחברים החילונים שלהם פתאום קמים עליהם ומפנים יישובים, פתאום נזכרים לזעוק על הצדק. עצוב
48
מסכים עם כל מילה. ברח ביבי ברח.
יעקב | 28-05-2020 11:08
דון קישוט הלך כבר. זה לא פשוט לוותר על כל מוקד הכוח העצום הזה. אבל יותר נורא ליפול לבירא עמיקתא. אנשים חכמים נמדדים בדיוק ברגע הזה. לא בנאומים חוצבים הלהבות, ולא בעדת התומכים העצומה, ולא בכסא הנוח וגם לא בזיחוח העצמי הזה שבו אתה מעל למערכת, מעל לאלפי האנשים למטה. דע מאין באת וברח על נפשך.
49
זה ההבל בין שדרן סוצויומט לרמ שחושב על המגינה
משב | 28-05-2020 16:46
לא ההיתי לןקח ממך עצה לך תעבוד בעיתון הארץ
50
גניבות
מיכה | 31-05-2020 12:02
בניזרי. גנב , כמו דרעי ,,,, וכמו ביתן. שחושבים שהכל מגיע להם. כי הם פרענקים. מקופחים ולכן לוקחים כסף שלא מגיע להם
51
נבלה
רונע | 31-05-2020 16:05
תראו את הנבלה מייעץ גנב קטן
52
משפט
מ | 06-06-2020 8:06
מבין צדיק נפש בהמתו. איזה מזל שהמערכת חזקה בתקוה שהמאפיה לא תחליש