תפילה לשמירת העיניים והברית מהרב שמואל אליהו - סרוגים

תפילה לשמירת העיניים והברית מהרב שמואל אליהו

להתחזקות ברשת, ולשמירה מנפילות, חיבר רבה של העיר צפת וחבר מועצת הרבנות הראשית לישראל, הרב שמואל אליהו, חיבר תפילה מיוחדת להתחזקות בשמירת העיניים והברית

תפילה לשמירת העיניים והברית מהרב שמואל אליהו
  צילום: עמנואל מימון

רבה של העיר צפת וחבר מועצת הרבנות הראשית לישראל, הרב שמואל אליהו, חיבר תפילה מיוחדת להתחזקות בשמירת העיניים והברית. התפילה חוברה לבקשת קבוצות 'חזקים ברשת' מבית ארגון 'לוקחים אחריות'.

עוד באותו נושא

אני מרגיש שקרן וצבוע, איך אוכל להפגש עם בחורה לקשר טהור?


4

תפילה לשמירת העיניים והברית

מוֹדֶה אֲנִי לְפָנֶיךָ, ה' אֱלֹקַי וֶאֱלֹקֵי אֲבוֹתַי, שֶׁבָּרָאתָ אוֹתִי בְּצֶלֶם אֱלֹקִים, וְנָפַחְתָּ בִּי נִשְׁמַת חַיִּים, וְהִיא הַמְּחַיָּה אוֹתִי וְנוֹתֶנֶת לִי כּוֹחַ לָלֶכֶת וְלִרְאוֹת וְלִפְעֹל וְלַחְשֹׁב וְלַעֲשׂוֹת. מוֹדֶה אֲנִי לְפָנֶיךָ, ה' אֱלֹקַי וֶאֱלֹקֵי אֲבוֹתַי, שֶׁבָּרָאתָ אוֹתִי חֵלֶק מֵעַם יִשְׂרָאֵל, הָעָם שֶׁבָּחַרְתָּ בּוֹ לְהָבִיא לָעוֹלָם בְּרָכָה. הָעָם שֶׁאַתָּה אוֹהֵב אוֹתוֹ אַהֲבַת עוֹלָם.

אָנָּא ה', בָּרָאתָ בִּי יְצָרִים כְּדֵי לְהָקִים בַּיִת עִם אִשָּׁה כְּשֵׁרָה, בְּאַהֲבָה וְאַחְוָה, שָׁלוֹם וְרֵעוּת. בָּרָאתָ בִּי יְצָרִים כְּדֵי לַעֲשׂוֹת בָּהֶם רַק טוֹב, כְּדֵי לְחַזֵּק אֶת הַקֶּשֶׁר בֵּינִי לְבֵין אִשְׁתִּי, שֶׁנִּהְיֶה כְּאִישׁ אֶחָד בְּלֵב אֶחָד.

אָנָּא ה', זַכֵּנִי לֹא לְהַשְׁחִית אֶת הַכּוֹחוֹת הַנִּפְלָאִים הַלָּלוּ לַשָּׁוְא וּלְבַטָּלָה. לֹא לְקַלְקֵל אֶת הַמַּתָּנוֹת הַנִּפְלָאוֹת שֶׁנָּתַתָּ לִי. כָּךְ אֶזְכֶּה לְהִשְׁתַּמֵּשׁ בִּיצָרַי אֵלֶּה בִּשְׁבִיל לְהַרְבּוֹת קְדֻשָּׁה, לְהַרְבּוֹת חַיִּים, לְהַרְבּוֹת אוֹר וְטוֹב וֶאֱמוּנָה.

מְקַבֵּל אֲנִי עָלַי לֹא לְהִסְתַּכֵּל בַּעֲרָיוֹת בְּכַוָּנָה וְלֹא לִפֹּל בִּשְׁמִירַת הַבְּרִית בְּרָצוֹן. אָנָּא ה', זַכֵּנִי לַעֲמֹד בְּקַבָּלָתִי זֹאת, וְאִם חָלִילָה אֶכָּשֵׁל בְּכָךְ, אֶתֵּן צְדָקָה בּוֹ בַּיּוֹם בְּלִי נֶדֶר.

יִהְיוּ לְרָצוֹן אִמְרֵי פִי וְהֶגְיוֹן לִבִּי לְפָנֶיךָ ה' צוּרִי וְגוֹאֲלִי.

==

להצטרפות לקבוצות: חפשו בגוגל "חזקים ברשת".

מצאת טעות בכתבה? התוכן בכתבה מפר זכויות יוצרים שבבעלותך? נתקלת בפרסומת לא ראויה? דווח/י לנו
תגובה חדשה * אין לשלוח תגובות הכוללות מידע אסור, לרבות דברי הסתה, דיבה ולשון הרע. נפגעת מתגובה? דווח לנו
5 תגובות - 3 דיונים מיין לפי
1
תפילה חשובה מאוד
אהרון | 25-05-2020 15:08
סוף סוף מישהו מתעסק בהתמודדות הזו
לתפילה החשובה מאד
רביבו | 26-05-2020 16:11
השאלה אם זה עוזר .
2
מה זה? אסור לאונן?
להיפך! | 26-05-2020 20:05
אוננות זה בריא, משחרר ואף מהנה. מי שלא מאונן לא זו בלבד שפוגע בבריאותו הפיזית, אלא גם פוגע בבריאותו הנפשית. אוננות בריטה ומועילה גם לבנות.
תגובה
רבי עקיבא | 26-05-2020 21:20
יקירי אתה צודק .אין איסור למעשה זה .יש איסור לעונן וזה אסור מהתורה .האם המעשה המדובר מוסרי ובריא אינני יודע .הרבנים הסיקו מהסיפור של ער .המסקנה היא אוילית .לא זה המסר של התורה .התורה אומרת אם יש צמא למים ולך יש בקבוק מים אל תשפוך אותם ותאמר לו לא תקבל .החליט מי שהחליט .נשמע טוב אבל לא כל טוב הוא נכון .ופסיקה זה לא תורה .צר לנו היהדות היא בדיחה
3
איזה כיף שיש רבנים שסוף סוף מתעסקים בנושא
שלום | 27-05-2020 8:01
תודה הרב שמואל אליהו שליטא