צפו: נתניהו דומע במפגש עם ניצולי שואה שבאו לחזקו - סרוגים

צפו: נתניהו דומע במפגש עם ניצולי שואה שבאו לחזקו

לפני שהגיע לבית המשפט, נתניהו נפגש עם ניצולי שואה שבאו לחזק אותו. אחת מהם אפילו אמרה שהיא מתפללת כמו ביער שהיא הייתה עם אחות פצועה והיא הבריאה "אני גם עכשיו מתפללת שתצא". צפו:

author-image
צפו: נתניהו דומע במפגש עם ניצולי שואה שבאו לחזקו
  צילומסך

לקראת משפטו של נתניהו הגיעו מספר ניצולי השואה לחזק את ידי ראש הממשלה לפני המשפט. נתניהו התרגש עד דמעות מהמעמד. אחת מהם אפילו אמרה שהיא מתפללת כמו ביער שהיא הייתה עם אחות פצועה והיא הבריאה "אני גם עכשיו מתפללת שתצא, העם אוהב אותך".

צפו בדברים:

בפתח בית המשפט נתניהו האשים כי "בשנים האחרונות מצאו פטנט חדש, כשהמטרה היא להפיל ראש ממשלה חזק מהימין ולהדיח את המחנה הלאומי מההנהגה לשנים רבות. לא אכפת להם אם יבוא פודל צייתן הימין, אבל אני לא פודל; לא מוכן להתאתרג, לא מוכן לעקור יישובים ועוד דברים. לכן מנסים להפיל אותי בכל דרך".

"שמעתי אתמול את המפכ"ל לשעבר אלשיך, שהטיף לצדקנות. זה אותו אלשיך שהעביר מיליונים ללא מכרז ועבר עבירה פלילית בשידור חי כשהדליף והעליל עליי כאילו שלחתי חוקרים נגד החוקרים. אלה האנשים שהובילו את החקירה נגדי", טען נתניהו.

"החקירות האלה זוהמו ונתפרו מהרגע הראשון. מה הפלא שהן נגמרו בכתב אישום מופרך. הניסיון הוא להפיל את הימין ואותי. בערב הבחירות באפריל פרסמו כתב חשדות נגדי, והיו בטוחים שנתרסק בבחירות. זה לא קרה. אז ערב הבחירות במרץ הם הגישו כתב אישום שהיה אמור להיות מכת מוות. עשו הכל כדי שלא אגיע לפה כראש ממשלה".

נתניהו פנה אל הציבור ואמר: "אבל אזרחי ישראל, אתם הרבה יותר חכמים: נתתם לליכוד בראשותי יותר קולות שהליכוד קיבל אי פעם. זו הבעת אמון עצומה.

בנוסף דרש לחשוף את המסמך שפורסם בסרוגים שעבר ממבקר המדינה ומשרד המשפטים לפיו המעשים שעשה במשרד התקשורת היו תקנים: "אני דורש: חשפו הכל, גלו הכל. אתם התקשורת רוצים לצלם אותי בבית המשפט, כחלק ממסע התעמולה 'רק לא ביבי'. אבל אני רוצה שהציבור יידע את כל האמת, ולכן הבקשה הראשונה שלי מבית המשפט הוא שקיפות מלאה. שהכל ישודר בשידור חי, ללא צנזורה".

מצאת טעות בכתבה? התוכן בכתבה מפר זכויות יוצרים שבבעלותך? נתקלת בפרסומת לא ראויה? דווח/י לנו
תגובה חדשה * אין לשלוח תגובות הכוללות מידע אסור, לרבות דברי הסתה, דיבה ולשון הרע. נפגעת מתגובה? דווח לנו
12 תגובות - 8 דיונים מיין לפי
1
נתניהו אינו ניצול שואה
יהודי | 24-05-2020 18:44
עד כמה נתניהו ציני. האם משטרת ישראל היא גסטפו ? האם בית המשפט הישראלי הוא נאצי?. אל תנצלו את השואה לצרכים ציניים של נאשם השוחד.
נתניהו כנראה חתך בצל לפני הצילום למד מדרעי
אנחנו משעממים אותו | 27-05-2020 7:05
.
אתה יהודי? מה בדיוק יהודי בשטויות ובלבולי
אוראור | 26-05-2020 20:50
המוח שאתה כתבת לנו פה בדיוק????????? תעשה טובה: את המרירות , התסכול והזעם שלך תוציא באתר הארס - אפילו אתה בעצמך לא יודע מה אתה רוצה מעצמך - והמבין יבין! תעשה טובה!
2
רוני אלשייך ומנדלבליט נבחרו על ידי נתניהו והם
נועם | 24-05-2020 19:45
מי האנשים שמוכנים לשמוע את השטויות האלו שזו תפירה של השמאל. למה לא להאמין לאמת הפשוטה שהם בדקו וחקרו ונמצא שיש להעמידו לדין.
אתה יכול פשוט לקרוא את האשמות ולגלות בעצמך
דון | 27-05-2020 2:41
שזה תפירת תיק ואפילו די עלובה! היטלר אמר שאם תגיד שקר מספיק פעמים יאמינו שזה אמת.
3
BB
הציוני | 25-05-2020 13:00
אני לא אוהב אותו,לא מעריץ שלו ובטח שלא מעריך אותו. הצלחותיו בארץ על חשובון האחרים ובחול על מי שהוא יכול כולל עם ישראל. העיקר שהוא נשען עך האספסוף ערב רב שלא מסוגלים להבין את רוע שלטונו!
4
מרגש. ניסיון ההפיכה של השמאל לא יצליח.
איש המחנה הלאומי | 25-05-2020 14:11
ניסיון ההפיכה של השמאל ייכשל.
5
דומע עלק , שחקן סוג ז'
אלון | 25-05-2020 20:00
דומע עלק , שחקן סוג ז'
6
הם לא באו במודע
דוד | 26-05-2020 15:25
ניצולי השואה נלקחו ללא ידיעתם לתמוך בנתניהו. לפי קרובת משפחה של אחת מנצולות השואה, נאמר להם שהם יוצאים לטיול בירושליים ואז ללא ידיעתם לקחו אותם לפגישה עם ביבי. אם הדבר נכון מדובר בניצול ציני של אותם אנשים ובמעשה נבלה כפול גם כלפי אותם זקנים וגם ביצירת מצג שיו של תמיכה
אותה קרובה אמרה שהפגישה היתה בפתח בית המשפט
לאו | 26-05-2020 20:05
וזה שקר, הפגישה לא היתה בפתח בית המשפט.
7
פייק ניוז
גרון עמוק | 27-05-2020 20:47
העמיסו ניצולי שואה על האוטובוס ואמרו להם שהם יוצאים לטיול. שהגיעו למקום, הפתיעו אותם בפגישה עם נתניהו. זו האמת. תבדקו אם אתם קוראים לעצמכם עיתונאים.
8
אין גבול לציניות של נתניהו
צחי | 29-05-2020 7:39
הוא משתמש בניצולי השואה לצרכים פוליטיים. איש שפל במיוחד