פרשן חדשות 12, אמנון אברמוביץ', העלה את עברו של השר דודי אמסלם מול מערכת האכיפה והחוק – וציין שתיקיו נסגרו מחוסר ראיות ולא מחוסר אשמה. מצד שני, טען הפרשן עמית סגל כי גם למנדלבליט סגרו את התיק מחוסר ראיות – כך שמבחינה זו אין הבדל ביניהם. דנה וייס התערבה ואמרה: "זה לא הוגן להעלות את ההיסטוריה". צפו בוויכוח
עוד באותו נושא
אברמוביץ': דתיים אמרו לי שעושים עליי מניפולציהחדשות סרוגים

תגובות
אברמוביץ' שונא את עמו אני באמת לא מבינה אותו. למה הוא נשאר במדינה הזו ? כולם אספסוף, רק הוא נאור נאלח. מאתרג את כל מי שמיישם מדיניות נגד טובת ישראל. אימץ לליבו את אריק שרון המושחת...שנתניהו לא מתקרב אליו. אריק גירש 16,000 יהודים מביתם וקיבלנו טרור מוגבר. את זה אהב צורר היהודים אברמוביץ'.