"עוד ניפגש": זו הסדרה שהולכת לכבוש את המגזר - סרוגים

"עוד ניפגש": זו הסדרה שהולכת לכבוש את המגזר

בקרוב עולה למסך דוקו ראליטי חדשה, שתנסה לחבר מחדש חמישה אנשים חילונים שניתקו קשר עם בן משפחה בעקבות חזרתו בתשובה. והתחנה הראשונה במסע לחיבור היא-'מאה שערים'. צפו בהצצה ראשונה

אחרי שהתאהבנו ב"שטיסל" וצחקנו מ"השבאבניקים", אין ספק שהגיע הזמן למשהו אמיתי ומרגש. בקרוב בכאן צפויה לעלות דוקו ראליטי חדשה בשם "עוד ניפגש", שנכנסת לתוך הקרביים של מערכת היחסים המורכבת בין האוכלוסייה החילונית לאוכלוסייה הדתית בישראל.

במרכז הסדרה עומדים חמישה אנשים חילונים, שבינם לבין בן משפחה קרוב נוצר נתק בעקבות חזרתו בתשובה. הם יוצאים למסע נפשי לתוך העולם החרדי, כדי לנסות ולהציל את הקשר ביניהם. הם מרגישים פגועים וכועסים על היהדות והחזרה בתשובה בעקבות התהליך שעבר בן משפחתם, אבל מוכנים לעשות הכול כדי לתקן את הקשר עם מי שקרוב לליבם.

חמשת הגיבורים בסדרה מתחילים את המסע במעבר מגורים למשך תשעה ימים, לדירה בלב האזור הכי חרדי של ירושלים – "מאה שערים". שם כל אחד פוגש חוזר בתשובה חרדי שהופך להיות ה"שליח" שלו לתהליך הפיוס עם הקרוב. השליח מנסה לתווך לגיבורים את העולם החרדי באופן שמפוגג עבורם את סימני השאלה לגביו.

אחרי 7 ימים יוצא השליח החרדי לפגוש את בן המשפחה המנותק. בסופו של המסע צריכים השניים להחליט האם הם מעוניינים להשיב את הקשר שאבד.

חמשת הגיבורים של הסדרה:

אלעד מזרחי – מצוי בנתק מאחיו התאום אלון, שחזר בתשובה לפני 18 שנה. הם התרחקו אחד מהשני, עד שכל מפגש ביניהם הפך למריבה וכלל עלבונות הדדיים. האהבה בין האחים קיימת, אבל הם לא מצליחים לדבוק בקשר.

יעקב בוזגלו – בנתק של 30 שנים מאחיו, שחזר בתשובה. יעקב הרגיש שאחיו מנסה לשנות אותו והקשר הלך ונחלש עד שלא דיברו בכלל. הפעם האחרונה שנפגשו הייתה לפני 13 שנה וגם אז לא הצליחו לתקשר.

גיל פנקס – בנתק מאחיו הקטן (ברק) שחזר בתשובה לפני 20 שנה. גיל לא מצא יותר שש פה משותפת עם אחיו שהחל לדרוש מאחיו להתאים את עצמו לאורח חיוו החדש. בשמונה השנים האחרונות הם ממעטים להיפגש ומנהלים שיח טכני בלבד.

שוש אור – בנתק מבנה הבכור עומר, שחזר בתשובה לפני 10 שנים. שוש לא הצליחה לתקשר עם בנה לאחר שהאחרון החל להעיר לה על כל פרט בחייה שלא מתיישב עם הלכות הדת, עד שבשנים האחרונות הם לא נפגשו כלל.

בלה רבוי – בנתק מאביה דוד, שחזר בתשובה. אביה לא היה חלק מחייה וניסה תמיד להחזיר אותה בתשובה. היא ראתה את אביה 3 פעמים בעשור האחרון.

יוצרי הסדרה: אלעד קופרמן, אוהד גל-עוז, אורי גרודר | בימוי: אוהד גל-עוז ואורי גרודר | חברת ההפקה: קומא סטוידיוס | מפיקים ועורכים אחראים: שירה מרגלית ואלעד קופרמן | יועץ תוכן חרדים – מני גירא שורץ | 10 פרקים, משך כל פרק: 40 דקות.

מצאת טעות בכתבה? התוכן בכתבה מפר זכויות יוצרים שבבעלותך? נתקלת בפרסומת לא ראויה? דווח/י לנו
תגובה חדשה * אין לשלוח תגובות הכוללות מידע אסור, לרבות דברי הסתה, דיבה ולשון הרע. נפגעת מתגובה? דווח לנו
5 תגובות - 4 דיונים מיין לפי
1
חיים בשקר
ראובן | 22-05-2020 17:21
כל הזוגות חיים בשקר אלה שחזרו ואלה שלא. פשוט עצוב. ואין מה לעשות תמיד הדתיים ובעיקר הרבנים שלהם אשמים כי אנחנו מזיד והם שוגג.
ראו בן
דדי | 01-06-2020 9:23
אתה לא מבין כלום אולי למדתה אבל יש לך קשיי הבנה, ומי שהולך לחלנות אז שיבושם לו יש דין ויש דיין, ראו מה קרה לשרון שבסופו שקל 45 קג, והרבה שנים היה מונח ללא תועלת.
2
עוד סדרת החלנה והסתה תחת מסווה הומני
לא חשוב בכלל | 27-05-2020 15:36
שמוש במצוקה קשה של אנשים פרטיים לצרכי אג'נדת ההחלנה והאנטי-חרדיות. כמעט כל החוזרים בתשובה לא מנתקים קשרים למרות שיש משברים ומתחים. ובהרבה מקרים הניתוקים קשורים למערכות יחסים בעייתיות ולא לחרדיות.
3
מי ביקש
רב בריח | 01-06-2020 9:20
מי ביקש מיכם להתערב בחזרה לאביהם שבשמים של צדיקים, איש באמונתו יחיה,אתם פשוט לא מבינים,אתם חיים בהבל שלכם וחושבים שאלה החיים, כל יהודי בעולם יש לו ניצוץ של קדושה ולא משנה מה הוא כעת, כל יהודי בא לתקן ולא לקלקל, ותניחו לצדיקים שילכו בדרכם
4
אמא של הברסלב
רחלי כהן | 08-06-2020 0:10
אמא של הברסלב (תלמיד הרב הרוש -)המגשר של אלעד - ריגשה אותי יותר מכל האנשים שבסרט הזה! היא צדיקה אמיתית! היא מתלבשת בצניעות ומכסה את ראשה - בכל פעם שהיא מגיעה לביתו- והכל הכל בשביל לא לאבד את בנה-שחזר בתשובה! הכל הכל בשביל לשמח אותו ולהראות לו אהבה ופנים שוחקות! אני בטוחה במאה אחוזים שכל האמהות הכופרות שיתנהגו כמותה ויכילו את הבן החרדי ויכילו את המצוות (לפחות בקירבתו) ירוויחו בן לכל החיים! ועל האמהות שירמסו וידרסו את הבן ואת היהדות שלו - ימצאו את עצמן לבד. באהבה גדולה לכל האמהות היהודיות בישראל ובתפילה להצלחתכן בגידול ילדים רחלי.