הוארך מעצרו של האב שנעל את בתו מחוץ לחלון הבית - סרוגים

הוארך מעצרו של האב שנעל את בתו מחוץ לחלון הבית

בית המשפט האריך את מעצרו של תושב ירושלים שנעצר אמש לאחר שנעל את בתו בת ה-3 מחוץ לחלון ביתם כעונש. מחקירת האירוע עולה כי הורי הילדה התעללו בה פעמים רבות בחודשים האחרונים, וגורמי הרווחה לקחו אחריות עליה ועל אחיה

הוארך מעצרו של האב שנעל את בתו מחוץ לחלון הבית
  אילוסטרציה (צילום: דוברות המשטרה)

יום לאחר שכוחות המשטרה עצרו תושב ירושלים בחשד שנעל את בתו בת ה-3 מחוץ לחלון הזכוכית בביתם, היום (חמישי) המשטרה הודיעה כי מעצרו הוארך עד ל-24 בחודש. לאור החשדות שעלו בחקירה, גורמי הרווחה התערבו ולקחו אחריות על 3 ילדי המשפחה.

מחקירתו של האב החשוד וחקירה נוספת שנערכה לאם המשפחה, התחזק חשדם של חוקרי המשטרה כי 3 ילדיהם של בני הזוג (כולם מתחת לגיל 6), חווים עפ"י החשד התעללות מתמשכת ע"י הוריהם מזו תקופה של כמה חודשים.

כזכור, אמש המשטרה הוזעקה לבית המשפחה בשכונת קרית מנחם בירושלים ועיכבו לחקירה את האב בחשד להתעללות בקטין חסר ישע ע"י אחראי. בחקירה האב אמר כי סגר את בתו מבעד לחלון הזכוכית בביתם בעיר, כשהוא מותיר אותה במרווח שבין החלון לסורג, מול השמש הקודחת במשך דקות ארוכות – וזאת כדי להעניש אותה לאחר שנהגה לא לרוחו. השוטרים זיהו את הילדה העומדת מחוץ לחלון ביתה הסגור בעדה, כאשר אין לה אפשרות להיכנס חזרה הביתה.

 

מצאת טעות בכתבה? התוכן בכתבה מפר זכויות יוצרים שבבעלותך? נתקלת בפרסומת לא ראויה? דווח/י לנו
תגובה חדשה * אין לשלוח תגובות הכוללות מידע אסור, לרבות דברי הסתה, דיבה ולשון הרע. נפגעת מתגובה? דווח לנו