אמסלם: אין מחלוקת - מנדלבליט הוא לכאורה עבריין

אמסלם: אין מחלוקת - מנדלבליט הוא לכאורה עבריין

שר הדיגיטל והסייבר הלאומי, דודי אמסלם, תוקף את היועץ המשפטי לממשלה בחריפות, וטוען כי מנדלבליט הוא עבריין לכאורה ואין על כך כל מחלוקת

author-image
אמסלם: אין מחלוקת - מנדלבליט לכאורה עבריין
  Miriam Alster/Flash90

שר הדיגיטל והסייבר הלאומי, דודי אמסלם, תוקף היום (חמישי) את היועץ המשפטי לממשלה, אביחי מנדלבליט, ואומר במהלך ראיון לגל"צ כי על בסיס ההקלטות, אין מחלוקת שמנדלבליט הוא לכאורה עבריין, אין מחלוקת על כך שהוא שיבש חקירה.

אמסלם תקף את ההחלטה להאשים את נתניהו בשוחד במסגרת תיק 4000: "שלב ההפיכה לא נעצר, אלא מגיע לשערי בית המשפט. אני לא מכיר מדינה אחת בעולם שמייחסת שוחד לראש ממשלתה או למאן דהוא בעקבות סיקור תקשורתי אוהד".

עוד הוסיף: "על בסיס ההקלטות, אין מחלוקת שמנדלבליט הוא לכאורה עבריין. צריך לבדוק את כל מה שקרה פה. אין מחלוקת על כך שהוא שיבש חקירה. זה לא שיבוש רגיל, לא כזה שמלמדים בקורס חוקרים. הוא למעשה מוטמע בתוך צוות החוקרים, ושם הוא שיבש עם החוקרים את החקירה. זה השיבוש הכי חמור שיכול להיות. אנשים שמעו את ההקלטות, לא צריך פרופסורים ופרשנים. אני מבין עברית, פשוטה".

בנוסף, אמר כי מנדלבליט סחיט: "יש פה אירוע דרמטי, צריכה לקום פה ועדת חקירה. לגבי העובדות אין מחלוקת. יש עובדות של שמע. צריך לשאול מה הסיפור של שי ניצן בעניין? מדוע לא העמידו אותו לדין? בסוף, הוא נתן חוות דעת לפיה צריך לסגור לו את התיק. יש פה שקר אחרי שקר אחרי שקר, ולכן אני חושב שכל הקבוצה הזו צריכה להיחקר. אני לא יודע מי סחט אותו.. יכול להיות שיש פה אלמנטים של סחיטה".

לשאלה מי סחט אותו, ענה: "אני לא יודע, צריך לבדוק. בגדול, אני חושב שזה האירוע החמור ביותר, שצריך להיבדק, ויש מצב שהוא מקרין באופן ישיר על החלטת מנדלבליט בעניין תיקי ראש הממשלה".

בהתייחסות לאמירה לפיה אם נתניהו יזוכה זו תהיה מהלומה לפרקליטות, אמר: "איפה הבעיה? לרוב כשאתה מגיע למשפט אתה מורשע. לכן, לא צריך כל דבר להביא לבית המשפט. יש דברים שצריכים להיסגר במקומות אחרים. קראתי את מה שכתב ליבסקינד על נשיאת בית המשפט עם ניגוד עניינים. אני מוכן להתערב שאם זה יגיע לחקירה היא תורשע. סגלוביץ' היה שותף בכל השיבוש הזה. כל אלה יגיעו לבית משפט ויורשעו בוודאי. ואנחנו עוסקים בנתניהו ארבע שנים?".

מצאת טעות בכתבה? התוכן בכתבה מפר זכויות יוצרים שבבעלותך? נתקלת בפרסומת לא ראויה? דווח/י לנו
תגובה חדשה * אין לשלוח תגובות הכוללות מידע אסור, לרבות דברי הסתה, דיבה ולשון הרע. נפגעת מתגובה? דווח לנו
5 תגובות - 3 דיונים מיין לפי
1
מאוחר מידי. מנדלבליט כבר לא רלוונטי למשפט
לא טוב | 21-05-2020 10:52
עכשיו צריך לתקוף את התובעת והשופטים. מה יעזור לתקוף את מנדלבליט אחרי שכתב האישום כבר הוגש?
המקובלים: יבורך דודו אמסלם היקר. המשך !!
בשם המקובלים | 21-05-2020 13:55
שכרך הרבה מאוד ר' דוד. מנדלבליט - התגלמות הרשע, השקר, החנופה. עליו נאמר הפסוק: 'מְהָרְסַיִךְ וּמַחֲרִבַיִךְ מִמֵּךְ יֵצֵאוּ'. כלומר: 1. הם באים מכם. 2. הם יצאו ויעופו מכם לעזאזל. אמן
אם יוכח שמנדלבליט עבר עבירה פלילית
ארי | 21-05-2020 12:55
ולכן יש צד שסגירת התיק שלו וצו האיסור לשמיעת הקלטות היה בתמורה לדבר כלשהו, אז הכתבי אישום - המופרכים בכל אמת מידה של מדינה נאורה - שהגיש נגד ביבי הם מזוהמים... וצריכים להתבטל ולהיבחן מחדש... זה הפוינט פה
2
אמסלם
אמסדו | 21-05-2020 11:01
דודי דודי דודי , עד מתי תהיה לקקן ועיוור. תתבגר
3
אם כך מה ביבי? ארכי פושע?
מוזר | 21-05-2020 11:25
נגד האיש לא הוגש כתב אישום. מה עם חזקת החפות??