יו"ר הכנסת ח"כ יריב לוין פתח את מליאת הכנסת היום בברכה למוסלמים לרגל עיד אל פיטר שיחגג בשבת או ביום ראשון (תלוי במולד) ויסיים את חודש הרמאדאן.
עוד באותו נושא
יריב לוין לסרוגים: "זהו ניצחון האהבה על השנאה"אוריאל בארי, אברהם בלוך

לוין, בוגר יחידת 8200, ברך בערבית קולחת ושוטפת. יש לציין כי לפי תקנון הכנסת מותר לנאום בשפות הרשמיות של המדינה כלומר בעברית ובערבית. בעבר נאם ח"כ ינון מגל נאום שלם בערבית וגם חברי כנסת ערבים ניצלו את הבמה כדי לנאום בשפתם.

יריב לוין בערבית| צילום: צילום: ערוץ כנסת
תגובות
שפה רשמית? לדעתי לפי חוק הלאום השפה הרשמית היחידה היא עברית. מציע שסרוגים יבצעו בדיקה רצינית ויחכימו אותנו.