"בהתנתקות נשאל עם זה יוביל לבסיס איראני בעזה" - סרוגים

"בהתנתקות נשאל עם זה יוביל לבסיס איראני בעזה"

בטקס חילופי השרים למשרד התקשורת, הדגיש השר הנכנס יועז הנדל את המחויבות לפריסת תשתיות בעיקר בגבולות בקעת הירדן ויהודה ושומרון. לדבריו, "כך הופכים את הפריפריה למרכז"

"בהתנתקות נשאל עם זה יוביל לבסיס איראני בעזה"
  (צילום: יוסי זמיר)

שר התקשורת החדש יועז הנדל נכנס היום (שלישי) באופן רשמי לתפקידו בטקס חילופי השרים של משרד התקשורת. בנאומו הדגיש את המחויבות לפריסת תשתיות בעיקר בגבולות: בקעת הירדן, יהודה ושומרון בפרט והפריפריה בכלל.

"קו המחרשה הוא עדיין קו הגבול אבל באותו גבול בישראל של היום צריכות להיות תשתיות מתקדמות. לפעמים זה חשוב יותר מתשתיות אחרות. כך הופכים את הפריפריה למרכז" אמר בדבריו. "אם אנחנו רוצים לשחרר את גוש דן מצפיפות האוכלוסין והפקקים, אם אנחנו רוצים להפריח את השממה צריך לייצר תנאים מתאימים בגבולות המדינה – מרמת הגולן, דרך הבקעה והערבה, גבול מצרים והצפון".

השר היוצא דוד אמסלם והשר הנכנס יועז הנדל (צילום: יוסי זמיר)

"איכותו של המשרד תימדד בתשתיות שנצליח לפרוס ולהקים" הוסיף. "הזכות של אזרח לקבל תשתית ראויה, לא יכולה להיגזר מכתובת מגוריו. לכן, זו משימה עליונה עבורנו לדאוג יחד לתשתיות בפריפריה- כמו במרכז, בישובים ערביים, חרדים ובפזורה הבדואית, כמו גם בשטחי יהודה ושומרון".

מצאת טעות בכתבה? התוכן בכתבה מפר זכויות יוצרים שבבעלותך? נתקלת בפרסומת לא ראויה? דווח/י לנו
תגובה חדשה * אין לשלוח תגובות הכוללות מידע אסור, לרבות דברי הסתה, דיבה ולשון הרע. נפגעת מתגובה? דווח לנו
4 תגובות - 3 דיונים מיין לפי
1
כך הופך יהודה איש קריות לשר ולנגיד
נבגד שלא שוכח | 19-05-2020 21:17
ש
צריך תשתיות מתקדמות .... אבל קודם בישראל
של הקו הירוק | 20-05-2020 7:18
מה לגבי התשתיות במרכז ? תחבורה ציבורית על הפנים ..... בתי ספר עם כיתות של 40 תלמידים ויותר ..... ועל בתי החולים עם הזקנה במסדרון .... המחסור בחדרי בידוד ..... המחסור במכונות הנשמה .... וכל הבלאגן שראינו רק עכשיו בגל הראשון של הקוקונה , אין צורך להרחיב דיבור .... חקלאות כבר לא קיימת .... ומצוקת הדיור , מחיר הקרקע הגבוהים שגובה המדינה הם שעומדים בבסיס מחירי הדירות הבלתי אפשריים ..... נראה לי שכשיפתרו הבעיות האלה אולי יהיה שווה וכדאי להשקיע במקומות אחרים ....
2
נוכל ורמאי המפזר קלישאות נבובות
עמיר | 19-05-2020 22:13
ומועמד חזק למדליה אולימפית בענף גלגול העיניים.
3
אין כמו הציונות הדתית !
ירדן הורן | 20-05-2020 15:15
מכעיס את חבריו מלפני חודשיים. אל תשכחו האיש תרם למדינה במסגרת היחידה, והוא וחברים חובשי הכיפות הבריכות הם עתידנו !!! ואני חילוני גמור...