הנגבי עונה לשנרב: העובדות תמיד חזקות יותר מעקיצות ילדותיות

הנגבי עונה לשנרב: העובדות תמיד חזקות יותר מעקיצות ילדותיות

השר צחי הנגבי הגיב לראיון הבוקר במהלכו נטען שהמשרד לשת"פ אזורי בראשו עמד לא נצרך: "קיימתי פגישה עם 3 שרים ירדנים, העובדות תמיד חזקות יותר מעקיצות ילדותיות". שנרב ענה: "למה צריך שר כדי לנהל 2 פרויקטים"

author-image
הנגבי עונה לשנרב: העובדות תמיד חזקות יותר מעקיצות ילדותיות
  Marc Israel Sellem/POOL     

השר צחי הנגבי מגיב לעימות שהתקיים הבוקר (שלישי) בינו ובין מגיש תוכנית 'נכון להבוקר', ישי שנרב. במהלך העימות התייחס הנגבי לשאלות שקיבל כאל עקיצות המופנות אליו בגלל הכיפה ששנרב חובש.

הנגבי התייחס לטענות שהועלו נגד המשרד לשיתוף פעולה אזורי בראשו עמד, ולכך שאולי אין בו צורך: "בעניין ״תעלת הימים״ קיימתי בירדן ומחוצה לה מפגשי עבודה עם 3 שרים ירדניים רלוונטיים. מפגשים אלה מטבעם דיסקרטיים. בנושא זה בלבד קיימתי עשרות שעות של דיונים עם ראש הממשלה, ראש המלל, מנהל לשכת ראש הממשלה יואב הורוביץ, בכירים במשרד החוץ, שגרירי ישראל בירדן, היועץ הכלכלי של ראש הממשלה פרופ׳ אבי שמחון , שר האנרגיה והמים יובל שטייניץ, שליח נשיא ארה״ב ג׳ייסון גרינבלט ועוד אישים ושגרירים רבים שמעורבים בפרוייקט"

עוד באותו נושא

צחי הנגבי עלב במגיש הסרוג בגלל הכיפה. האזינו


33

"ניהלתי משא ומתן ממושך עם שרים רלוונטיים ברשות הפלשתינית בעניין מיזם תעלת הימים ( א-שייח ור׳נאיים) והגענו להסכמות שהובאו לציבור במסיבת עיתונאים משותפת בירושלים. מעבר לכך, אין ספור שיחות ומפגשים עם מנכ״ל משרדי ד״ר יוסף דרזנין והמנהל את הנושא במשרדי עודד פיקסלר, שפעלו בהנחייתי לקדם את הנושא לאורך שנים, והשיגו הישגים משמעותיים. מצטער, ישי. העובדות תמיד חזקות יותר מעקיצות ילדותיות".

שנרב הגיב לדברים: "אפשר להתווכח אם כדאי לנופף ב-3 פגישות עם שרים ירדנים וישיבות פנים ממשלתיות כפעילות מספקת ב-4 שנים לקידום פרויקט הדגל. גם אם כן, עדיין למה צריך שר כדי לנהל 2 פרויקטים, כאשר ידוע לכל שבתעלת הימים (המוקפאת) מטפלים באופן כמעט בלעדי נתניהו והמל"ל".

כזכור, במהלך הבוקר הנגבי התראיין אצל שנרב, וכשנשאל על לוח הזמנים שלו בתור השר לשיתוף פעולה איזורי, במקום לענות עניינית החליט הנגבי לעלוב בשנרב כשהוא מתייחס לכיפה הסרוגה שעל ראשו: "אתה מתחרה בכתב אחר חובש כיפה שרוצה להיות צהוב, כמו עמית סגל שאוהב לקנטר אותי. הפרסום של 'הצלחה' הוא שקר, יומני מלא במאות פגישות עם גורמים דיפלומטיים".

מצאת טעות בכתבה? התוכן בכתבה מפר זכויות יוצרים שבבעלותך? נתקלת בפרסומת לא ראויה? דווח/י לנו
תגובה חדשה * אין לשלוח תגובות הכוללות מידע אסור, לרבות דברי הסתה, דיבה ולשון הרע. נפגעת מתגובה? דווח לנו
2 תגובות - 2 דיונים מיין לפי
1
מה יש לך מהנגבי?
חנה וייס | 19-05-2020 14:27
מה עם שאר הפרזיטים במשרדים המומצאים? מה עם אלקין, אקוניס, לוי, וע6ד כמה דבילים מכחול לבן?
2
הנגבי
משה | 21-05-2020 10:37
בכל תוכנית שהוא מופיע הוא מנופח.אף פעם אתה לא יודע מה עמדתו באמת.היא משתנה בהתאם לתפקיד.חחחחח