בשורות טובות: אפס נדבקים חדשים מקורונה - סרוגים

בשורות טובות: אפס נדבקים חדשים מקורונה

בהודעה שהוציא הבוקר משרד הבריאות נאמר כי אין היום נדבקים חדשים מקורונה, כך עולה מהדו"ח שהוציאו הבוקר. מספר החולים עומד כעת על 3,074 ומספר המונשמים ירד ל-39.

בשורות טובות: אפס נדבקים חדשים מקורונה
  רחוב עם מסכות (צילום: אולביה פיטוסי/ פלאש 90)

על פי עדכון הקורונה שהוציא הבוקר (שלישי) משרד הבריאות אין נדבקים חדשים מהנגיף בישראל. במשרד הבריאות מבהירים: "נכון לשעה 11:00 בבוקר טרם אובחנו חולים חדשים היום, אתמול אובחנו 22 חולים חדשים נכון לרגע שיצא הדוח ערב (שעה 20:00).

הדבר אומר שמחילת הספירה בשעה 24:00 ועד 11:00 בבוקר לא נוספו חולים חדשים. על פי הנתונים של משרד הבריאות מספר נדבקי הקורונה בישראל עומד כעת על 16,650, כשמתוכם 3,074 חולים פעילים. 39 מונשמים מבין החולים שנמצאים במצב קשה, ו277 נפטרים עד כה מהנגיף בישראל.

עוד באותו נושא

טראמפ מאיים: נפרוש מארגון הבריאות העולמי

 

בתוך כך, גל החום בימים האחרונים, הביא את שר הבריאות יולי (יואל) אדלשטיין להנחות הלילה (שני) את מנכ"ל משרדו, משה בר סימן טוב, לחתום על היתר להסרת מסיכות בכיתות הלימוד ובמרחב הציבורי, כל עוד לא נוצרת התקהלות – עד סוף השבוע.

לפי סעיף 3ה(ה) לצו בריאות העם, מקנה סמכות למנהל לקבוע תנאים ונסיבות בהם לא תחול חובת עטיית מסכה כאמור.

בצו שהוציא בר סימן טוב נכתב כי, "מתוקף סמכותי לפי סעיף 20(1) לפקודת בריאות העם, 1940, ולפי סעיף 3ה(ה) לצו בריאות העם, אני קובע כי בתקופה שמיום כ"ה באייר תש"ף (19 במאי 2020) ועד ליום כ"ח באייר תש"ף (22 במאי 2020).

לדבריו, "לא תחול חובת עטיית מסיכה לתלמידים השוהים בבית הספר וכן למי שנמצא בשטח פתוח או במבנה שאינו ממוזג, למעט בעת התקהלות, וזאת עקב עומס חום קיצוני הצפוי בתאריכים אלו".

מצאת טעות בכתבה? התוכן בכתבה מפר זכויות יוצרים שבבעלותך? נתקלת בפרסומת לא ראויה? דווח/י לנו
תגובה חדשה * אין לשלוח תגובות הכוללות מידע אסור, לרבות דברי הסתה, דיבה ולשון הרע. נפגעת מתגובה? דווח לנו