הרב פרץ: "הממשלה מייצגת את רוב החברה הישראלית"

הרב פרץ: "הממשלה מייצגת את רוב החברה הישראלית"

שר החינוך היוצא הרב רפי פרץ השתתף היום בטקס חילופי השרים עם מחליפו יואב גלנט מהליכוד. "הקרעים הפנימיים הם האיום הגדול ביותר על החברה והמדינה בישראל"

author-image
הרב פרץ: "הממשלה מייצגת את רוב החברה הישראלית"
  דוברות משרד החינוך

שר החינוך היוצא הרב רפי פרץ השתתף היום בטקס חילופי השרים עם מחליפו יואב גלנט מהליכוד.

בטקס התייחס הרב פרץ לתפקוד המשרד במשבר הקורונה, " בשיא הסגר מערכת החינוך, ובראשה המורות והמורים המסורים, המשיכו ללמד מרחוק. המורים נכנסו תחת האלונקה ועזרו לתלמידים לשמור על שגרת יום, הם הכינו פעילויות ושיעורים והפכו את הזמן הזה למשמעותי.

כאשר הממשלה החליטה לחזור לשגרת קורונה, כל שדרת הניהול וההוראה במשרד החינוך התגייסו לכך. ביצוע ההנחיות הקפדניות של משרד הבריאות על ידי עובדי ההוראה בבתי הספר ובגנים, איפשרו למדינת ישראל כולה לחזור לשגרה. שוב הוכח שהמשק כולו והחברה כולה חייבים את מערכת החינוך מתפקדת ועובדת. מערכת החינוך שבה אמש לשגרה, והיום ומחר נשלים לגמרי את החזרה לשגרת קורונה בכל בתי הספר וגני הילדים. "

צילום: דוברות משרד החינוך

"ממשלה המייצגת את רוב החברה הישראלית"

בנוגע להקמת ממשלת האחדות אמר השר, "החברה הישראלית בשנה האחרונה עברה משבר פוליטי שהוביל לשלוש מערכות בחירות רצופות, דבר שלא היה לו אח ורע בהיסטוריה של מדינת ישראל. בכל מערכת בחירות התחדדו השסעים בין חלקי החברה, גדלה השנאה, המחלוקת העמיקה וגרמה לחברה להיות מקוטבת ומשוסעת.

הקרעים הפנימיים הם האיום הגדול ביותר על החברה והמדינה בישראל. ברוך ה', לאחר מערכת הבחירות השלישית הצלחנו לגשר על הפערים ולהקים ממשלה בישראל. ממשלת אחדות, ממשלה המייצגת את רוב החברה הישראלית. אי אפשר להתעלם מכך שהמאבק בנגיף הקורונה גרם לחברה הישראלית להתאחד, לגלות סולידריות, להעמיד על נס את אותה ערבות הדדית המאפיינת אותנו. מגיפת הקורונה הייתה, ועודנה, שיעור עבורנו כחברה וכאנושות. המגיפה גרמה לנו לחזור הביתה, אל הגרעין שלנו, אל התא המשפחתי. היא הכריחה אותנו לשמור על מרחק אך רק בהיבט הפיזי, כי ליבנו היה עם אותם מבוגרים שהיו בביתם."

השר איחל בהצלחה לשר יואב גלנט בתפקידו החדש והודה למנכ"ל המשרד שמואל אבואב על העבודה המשותפת.

מצאת טעות בכתבה? התוכן בכתבה מפר זכויות יוצרים שבבעלותך? נתקלת בפרסומת לא ראויה? דווח/י לנו
תגובה חדשה * אין לשלוח תגובות הכוללות מידע אסור, לרבות דברי הסתה, דיבה ולשון הרע. נפגעת מתגובה? דווח לנו
13 תגובות - 11 דיונים מיין לפי
1
ממשלה המיצגת את הפילוג ומפח הנפש של העם,בושה
יונה | 18-05-2020 15:07
חבל
ממש לא הרב רפי.מייצגת:כוחנ'/פופ'/אופו'/לא אמת
חסר חתך53השקטים | 18-05-2020 17:06
השבח לבורא , יש ממשלה למדינת ישראל. יש לברך כל ההנהגה , כמנהגינו תמיד. כל אזרחי ישראל צריכים לברך על הצלחתה,הצלחת כולנו. מותר לבקר ללא הסתה. יש הרבה טוב אך יש לא מעט קילקולים לא פשוטים בכלל. הוקמה ממשלה עם הרבה שרים , יש מוכשרים ויש פחות. אבל , הייצוג בממשלה אינו מבטא חתך של אזרחי ישראל בוחרי כל הקואליציה. זוהי חוסר אחריות,עם מסר רע. יש ייצוג פופליסטי.וגם אילוצים מובנים. אבל ממש לא הכל מובן. א. אין הכוונה פה, ל50% שרים לכחול לבן,עפי שהם כ25% מהקואליציה. ב. אין הכוונה פה, לזה שימינה מחוץ לממשלה. ג. כן הכוונה לכך שאין ייצוג מידתי משווע לכלל אזרחי ישראל , שדווקא שמצביעים לגוש הימין (58-5=53) תמיד וייצוגם אינו מידתי לחלוטין. אפשר להבין את מיכלול האילוצים , אך חסרה פה מנהיגות. לא בהכרח שמי שצועק תמיד גוואלד(מזוייף), הוא תמיד הצודק. הצעקנים הכוחניים/הפופוליסטים/אופורטוניסטים, קיבלו מעבר לכוחם היחסי . לא רק מתוך כלל האזרחים, אלא מתוך כלל מצביעי ה 53 גוש הימין שכן בקואליצה. הצעקנים תמיד טענו לקיפוח (לפעמים צדקו) , אך שותפים חלקית לקיפוח בייצוג החלשים יותר. ד. אין שום תוכנית להשוואה או לצימצום פערי שכר ופנסיה=עוני,עצם הפער . ה. אין תוכנית להרתעת טרור,ארטילרי מעזה ודקירות ביוש. ו.אין תוכנית לטיפול תאונות אופניים חשמליים ובכלל תאונות. ז. אין ולו מילה אחת על תוכנית שלום/ומדינה פלסטינית.(וויתורים-כואבים ,נאמרו) ח. יש לברך על בחירת תמנו שאטה לשרת הקליטה +סגן בטחון הפנים. ויש מצטיינים ששודרגו: ישראח כצ,לוין,אקוניס .בצדק. חסרים דיכטר,ברקת ועוד. ט. אין תוכנית שלאיגוד המקצועי יצביעו כלל השכירים במשק. י. נקווה שהממשלה תצליח !!!!!!!!!!!!
2
זה לא רב-זה נוכל שגנב מפלגה
להוקיע אותו מתוכינו | 18-05-2020 15:07
פרץ פשוט גנב את הבית היהודי -ורומס והורס כל מה שנותרמקצת האמון שנתנו בו. פשוט נוכל.
3
אלונקה
אלון | 18-05-2020 15:17
בשביל ציבור שעושה כל כך מעט צבא אתם כל הזמן מדברים על אלונקות ( ישיבות הסדר ושירות לאומי ) . להכנס מתחת לאלונקה זה גם לא לשאוב כספים למגזר, אלה לצדד בחלוקה שוויונית של כספי מיסים לכל האזרחים
4
וואלה?? מה עם הסרוגים?? כי אתה לא מייצג איש
הסרוגים והימין | 18-05-2020 15:17
.
5
לא דוגמה למחנך
מורה | 18-05-2020 15:48
הוסיפו לכך שבהיותו בעצמונה, לא דאג לסתום את הפירצה בגדר, ובגללו מתו 5 בחורים מפיגוע בישיבה.
6
מזל שסמוטי נשאר בחוץ
שלום ורשבסקי | 18-05-2020 16:05
סמוטריץ בן אדם נאלח עם פה מטונף עם חזה מתוח ופרצוף זחוח כלומניק אדיר לא עשה כלום בימי חייו קורות חיים רקים בצבא שירת שירות מינימלי חסר משמעות לאחר שדחה גיוס 10 שנים בשקר ובאזרחות עבד בעמותת רגבים שהקים לעצמו וזהו מעבר לזה לא עשה כלום בחיים הציונות הדתית תיעלם כל עוד הוא יהיה נציג הציבור שלה מקווים שכמו שהוא סילק את אורי אריאל ועשה הכל לסלק את רפי פרץ בעזרת השם גם אותו יבוא מישהו ויסלק גם אותו מחיינו הציבוריים בקרוב
למי שחינך אותך תקרא "סמוטי" ויתר הקללות
עילאי | 19-05-2020 3:38
תתר רמה ממרכז הליכוד או שמאלני, כמה שקוף.
7
צודק.רוב העם מורכב מפושעים ומלחכי הפנכה שלהם.
א-ל קפונה | 18-05-2020 16:20
אור לגויים.
8
הוא ממש מפקד בכיר
עם הארץ | 18-05-2020 17:08
האיש הזה משחק משחק של גדולים ממנו במידות גדולות..הוא איש קטןשיודע אולי ללמד איזה פרק בתנך בסגנון רדוד
9
פרץ "שכח" 20% מהאזרחים - הערבים
יהודי ודמוקרט | 18-05-2020 23:32
שר חינוך
10
מצחיק היא לא מייצגת את רוב החברה. אלא
יותר שרים מאזרחים | 19-05-2020 8:53
היא עצמה אולי רוב החברה, עם כמות השרים והתקציבים שם.
11
הצחקת אותי פרץ
אני | 19-05-2020 9:14
ממשלת בזיון