בני גנץ והרמטכ"ל נפגשו במשרד הביטחון - סרוגים

בני גנץ והרמטכ"ל נפגשו במשרד הביטחון

שר הביטחון הנכנס, בני גנץ, נפגש עם הרמטכ"ל במשרד הביטחון לקראת טקס חילופי השרים שיתקיים מחר. מוקדם יותר נפגש גנץ עם יו"ר ימינה, נפתלי בנט, שמפלגתו נשארה מחוץ לממשלה

author-image
בני גנץ והרמטכ"ל נפגשו במשרד הביטחון
  אריאל חרמוני

שר הביטחון הנכנס, בני גנץ, נפגש הערב  (ראשון) עם הרמטכ"ל, אביב כוכבי, במשרד הביטחון. הפגישה נעשתה כחלק מכניסתו של גנץ לתפקיד החדש.

גנץ צייץ: "הרמטכ״ל כוכבי, כבוד לחזור ולשרת את העם לצידך. מתחילים לעבוד". מוקדם יותר נפגש גנץ לשיחת חפיפה עם שר הביטחון היוצא, נפתלי בנט, לקראת טקס חילופי השרים שיערך מחר.

עוד באותו נושא

שקד: "נתניהו זרק את הציונות הדתית בצד הדרך"


37

במהלך היום בנט כתב פוסט פרידה קצר מלשכת שר הביטחון, זאת על רקע השבעת ממשלת ישראל ה-35 כאשר ימינה בראשותו נשארה מחוץ לממשלה.

בנט: "סיימתי. נתתי את כל שיכולתי כשר הביטחון שלכם, כדי לשמור עליכם, אזרחי ישראל. עבורי כל רגע בתפקיד היה זכות גדולה. אני בטוח שאבא ז״ל שעלה עם אמא לארץ ישראל מתוך ציונות טהורה שמח מאד. אני מבטיח: בכל מקום בו אהיה אמשיך להיות חייל של עם ישראל".

לאחר מכן, במהלך ראיון לגלי צה"ל הערב, טען נתניהו כי לא טרק את הדלת לחברי ימינה: "הצטערתי. מקומם הטבעי הוא בתוך הממשלה, הצענו להם את משרד החינוך, ירושלים ומורשת, סגן שר עם החטיבה להתיישבות ושירות לאומי, גם גרעינים תורניים, הכל, אני לא טרקתי את הדלת".

מצאת טעות בכתבה? התוכן בכתבה מפר זכויות יוצרים שבבעלותך? נתקלת בפרסומת לא ראויה? דווח/י לנו
תגובה חדשה * אין לשלוח תגובות הכוללות מידע אסור, לרבות דברי הסתה, דיבה ולשון הרע. נפגעת מתגובה? דווח לנו
3 תגובות - 3 דיונים מיין לפי
1
שמאל
גנץ | 17-05-2020 23:04
חלש
2
בואו ונחזיק אצבעות לכוכבי!
אני | 18-05-2020 5:35
כשכל חצי שנה מתחלף שר ביטחון, רק אלוהים יודע איך מערכת הביטחון תיצלח את כל האתגרים והמשימות...
3
לא חייל של עם ישראל, חייל של אגו אישי
לבן שחור | 18-05-2020 19:08
בנט תפסיק עם היוהרה שלך. אתה משרת את האמביציה האישית שלך ותו לא. אתה לא היית שר ביטחון שלנו, נכנסת למשרד בהפעלת מנופים ציניים על ביבי כי איימת לערוק לגנץ! לנוטש חבריו לא תהיה תקומה!