חדשות

בבית הנשיא ביקשו הנחיות לצילום תמונת הממשלה

מנכ"ל בית הנשיא פנה אל מנכ"ל משרד הבריאות בבקשה לקבל הנחיות לצילום ממשלת ישראל ה-35. מפאת גודלה המנופח של הממשלה, הדבר מציב אתגר בריאותי גדול יותר

בבית הנשיא ביקשו הנחיות לצילום תמונת הממשלה
צילום: Miriam Alster/Flash90

מנכ״ל בית הנשיא הראל טובי, פנה היום (ראשון) אל מנכ״ל משרד הבריאות משה בר סימן טוב, בבקשה להנחיות פעולה בנושא בבית הנשיא בתקופה זו כאשר נגיף קורונה עדיין קיים.

טובי לבר סימן טוב כי: "מדובר באירוע טקסי בעל חשיבות רבה אשר התרחש לאחר הקמתה של כל ממשלה בישראל ואנו חותרים לקיימו באותה המתכונת בדיוק".

עוד ציין: "מדובר במעמד הכולל 36 שרים, נשיא ושני ראשי ממשלה ברוטציה, אשר מתכנסים לתמונה המצולמת באולם בית הנשיא מול צוותי תקשורת רבים", ולכן ביקש את הנחיית משרד הבריאות באשר למועד הצילום ביחס למגבלות המאבק בקורונה ומתכונת צילום בהתאם.

מפאת גודלה המנופח של הממשלה שהושבעה מוקדם יותר היום, צפוי להתעורר קושי גדול יותר לצילום התמונה המסורתית. כאמור, מנכ"ל משרד הבריאות נדרש לפתרון הבעיה.

סרוגים premium

המהדורה המובחרת!

הטבת השקה מיוחדת:

במקום 39 בחודש עכשיו ב 0

תגובות

1
1
אפרים
18.05.20

תמונת הממשלה חשוב ומתאים לשלב חמור בתמונת הממשלה.