מצמרר. הזמר ישי ריבו הגיע לניחום האבלים של רס"ל עמית בן יגאל הי"ד שנפל השבוע בעת פעילות מבצעית בשומרון.
אביו של עמית, ברוך, ביקש מישי ריבו לבצע את השיר 'הלב שלי', הפותח במילים "הלב שלי נקרע לשניים" אשר שימש גם כצלצול הטלפון כשאר עמית היה מתקשר אליו.
צפו: ישי ריבו שר 'הלב שלי' לעמית בן יגאל הי"ד

WhatsApp Video 2020-05-14 at 14.41.21| צילום: ישי ריבו מקדיש שיר למשפחת בן עמי
עוד באותו נושא
האזינו: 'הוא היה בן יחיד שלי והתעקש לשרת בסיירת'חדשות סרוגים






תגובות
ישר כח כל הכבוד לישי ריבוי
ישי ריבו קורע לב. תבורך ישי. ינוחם בית הלוחם שנרצח. חיבוק ענק למשפחה ומי יתן והרוצח יתפס במהרה ויעשה לו עין תחת עין.
. קשה לצפייה הלב נקרע תנחומים למשפחה יהי זכרו ברוך