גנץ מחלק תיקים: טרופר לתרבות, טמנו שטה לקליטה - סרוגים

גנץ מחלק תיקים: טרופר לתרבות, טמנו שטה לקליטה

יו"ר כחול לבן בני גנץ החל את סבב חלוקת התיקים והתפקידים במשרדו. השר הראשון שהתמנה הוא אלון שוסטר שיכהן כשר החקלאות. חבר הכנסת חילי טרופר יכהן כשר התרבות והספורט

גנץ מחלק תיקים: טרופר לתרבות, טמנו שטה לקליטה
  (צילום: יונתן זינדל/ פלאש90)

יו"ר כחול לבן בני גנץ החל לפני זמן קצר (חמישי) את סבב חלוקת התיקים והתפקידים במשרדו. הראשונה לקבל תפקיד הייתה חברת הכנסת מיקי חיימוביץ' שתכהן כיו"ר ועדת הפנים והסביבה.

אחרי הפגישה עם חיימוביץ' גנץ נפגש עם חבר הכנסת אלון שוסטר והודיע לו כי החליט למנות אותו לתפקיד שר החקלאות. בנוסף, חבר הכנסת איציק שמולי מונה לשר העבודה, הרווחה והשירותים הכלכליים.

שמולי ועמיר פרץ ממפלגת העבודה יקבלו תיקים על חשבון מפלגת כחול לבן. חברת הכנסת מרב מיכאלי שהתנגדה לכניסת המפלגה לממשלת נתניהו צפויה להצביע הערב נגד הקמת הממשלה.

חבר הכנסת חילי טרופר מונה לשר התרבות והספורט. חברת הכנסת פנינה תמנו שטה שערקה לחוסן לישראל מיש עתיד תמונה לשרת העלייה והקליטה. חבר הכנסת אבי ניסנקורן יהיה שר המשפטים. ח"כ יזהר שי ימונה לשר המדע והטכנולוגיה.

מוקדם יותר, ח"כ מיקי חיימוביץ' ויתרה על תפקיד שרה כדי לקדם את נושא צער בעלי החיים, לחלק הראשון של הקדנציה.

בהודעה שפרסמה מפלגת כחול לבן נאמר: "יו"ר כחול לבן, רא"ל (במיל') ח"כ בני גנץ, נפגש כעת עם ח"כ מיקי חיימוביץ. גנץ הציע לחיימוביץ' מספר תפקידים של שרה בכירה. חיימוביץ' בחרה מבין האופציות שהוצעו לה להמשיך ולעסוק בתחומים הקרובים לליבה".

 

"לפיכך סיכמו השניים, כי חיימוביץ' תכהן בשלב הראשון כיו"ר ועדת הפנים והגנת הסביבה שתעסוק גם בנושאים בפיקוח על חוק צער בעלי חיים הנמצא כעת תחת ועדת החינוך. חיימוביץ' תשמש גם כסגנית יו"ר הכנסת ותהיה המועמדת מטעם כחול לבן, לתיק הקשור בתחומי עיסוקה שיימסר לכחול לבן בעוד שנה וחצי כפי שנכתב בהסכם הקואליציוני."

עוד באותו נושא

רגע אחרי ההצבעה: מה לחש גנץ לחיימוביץ? • צפו


12

 

בנוסף לנושא בעלי החיים ועדת הפנים תתמודד חיימוביץ' עם הפיקוח על עבודת המשטרה, המסתננים, החברה הערבית ועוד נושאים טעונים. חיימוביץ' תצטרך לשאת איתה כיסוי כורסה נוסף לכיסא יו"ר הכנסת, משום שהיא מקפידה שלא לשבת על מוצרים העשויים מעור.

פרישתה מפנה תפקיד שרות לחברות כחול לבן הנוספות: לעומר ינקלביץ' ומירב כהן.

מצאת טעות בכתבה? התוכן בכתבה מפר זכויות יוצרים שבבעלותך? נתקלת בפרסומת לא ראויה? דווח/י לנו
תגובה חדשה * אין לשלוח תגובות הכוללות מידע אסור, לרבות דברי הסתה, דיבה ולשון הרע. נפגעת מתגובה? דווח לנו
5 תגובות - 3 דיונים מיין לפי
1
הציבור שמח שתתמודד במאבק נחרץ בשחיתות המערכתי
תפקיד הכי חשוב | 14-05-2020 11:33
אתגר לשינוי שלטון החוק,מפקחת על על ההפקרויות במוסדות המדינה,וביושרה ומקצועיות,חימוביץ ישרה,והציבור מאמין שבמסגרת תפקידה תשנה סדרי שלטון,תפקיד הכיח חשוב,בלי מריחות,ושיבושים שעשו קודמיה,הגנו על השחיתות והעלמו סוגיות חשובות.בהצלחה
ייתכן שההשבעה תידחה ליום ראשון.
יש מס' סיבות. | 14-05-2020 17:00
א. יום היסטורי 17.5 תאריך מהפך 1977 של מנחם בגין זל. ב. כנראה שההסכם עם גנץ יתחיל התפוררת. ג. תסיסה בליכוד. ד. ניסיון נוסף לצרף את ימינה. ה. תחשבו על ב'+ג'+ד'. שבת שלום ,שבת סיום ספר ויקרא פרשות בהר-בחוקותיי
2
צדיקה בסדום
יפה | 14-05-2020 11:47
צריך מי שיעבוד בוועדות. 18 שרים מקסימום. שרים מיותרים לא רק שמבזבזים כסף, הם גם מוסיפים בירוקרטייה, סירבול וחלוקת סמכויות לא ברורה שבסופה האזרח נופל בין הכסאות. 36 שרים בשעה שהעם נאנק זאת רשעות.
3
בקיצור ממשלת שמאל
משה לוי | 14-05-2020 15:20
ניסנקורן במשפטים = שלטון שמאל דה פקטו שמאל כשר תרבות = שנאת חיילים + פריחת הלהטב בהצלחה, נצטרך את זה
תגובה לימני
בן יקיר | 14-05-2020 17:30
הלואי