אין קשר לציונות דתית? עמית סגל עוקץ את נתניהו - סרוגים

אין קשר לציונות דתית? עמית סגל עוקץ את נתניהו

"חשוב שכסרוגים לא יחרגו חלילה מתחום המושב שמקצה להם ראש הממשלה", כתב סגל לאחר ההודעה ששיגר נתניהו לפיה "במפלגת ימינה דורשים ארבעה תפקידים בכירים שאין להם אף קשר לציונות הדתית"

author-image
אין קשר לציונות דתית? עמית סגל עוקץ את נתניהו
  צילום במקור: הדס פורוש/ פלאש 90

"האמירה של נתניהו שלנושאים כמו תחבורה חוקה ובריאות ״אין קשר לציונות הדתית״ מחייבת לדעתי את העברתם של אלקין, חוטובלי ואדלשטיין לתפקיד סגני שר החינוך ברוטציה", כתב הבוקר (שלישי) פרשן חדשות 12 עמית סגל.

"חשוב שכסרוגים לא יחרגו חלילה מתחום המושב שמקצה להם ראש הממשלה, בטובו", הוא הוסיף.

הדבר מגיע לאחר ההודעה ששיגר דוברו של נתניהו שתקפה את ימינה על כך ש- "במפלגת ימינה דורשים ארבעה תפקידים בכירים שאין להם אף קשר לציונות הדתית".

עוד באותו נושא

עוקף בנט: נתניהו התקשר עם הבטחות לרב דרוקמן


16

על פי אותה הודעה: "הלילה התברר סופית שבנט וימינה החליטו לפרוש מגוש הימין. הצעד הראשון היה כאשר סירבו בימינה להמליץ לנשיא המדינה על ראש הממשלה נתניהו להרכיב את הממשלה בניגוד גמור לרצון בוחריהם.

הצעד השני היה כאשר סירב בנט שוב להצעתו הנדיבה של ראש הממשלה לקבל את תיק החינוך, תיק ירושלים ומורשת, סגן שר ביצועי הכולל אחריות לחטיבה להתיישבות ולשירות הלאומי, תפקידים בעלי חשיבות עליונה לציונות הדתית".

מצאת טעות בכתבה? התוכן בכתבה מפר זכויות יוצרים שבבעלותך? נתקלת בפרסומת לא ראויה? דווח/י לנו
תגובה חדשה * אין לשלוח תגובות הכוללות מידע אסור, לרבות דברי הסתה, דיבה ולשון הרע. נפגעת מתגובה? דווח לנו
13 תגובות - 7 דיונים מיין לפי
1
בנט נטל על מחנה הימין
טוביה מלכין | 12-05-2020 13:08
מי שעוקב אחרי מעללי בנט שהביאו אותנו עד הלום מבין שהוא נטל ולא נכס.מפתיעה התנהגות השפוטה שלו העונה לשם איילת שקד.
2
יושר
יהודי | 12-05-2020 13:09
לא ענייני אתה יודע שלא לזה הוא התכוון..... הם פשוט אמרושיש להם נושאים חשובים ועכשיו הם מתעקשים על כל מיני עניינים אחרים.
3
בנט דופק את הציונות הדתית
חרדל חכם | 12-05-2020 13:27
צריך להיפטר ממנו בהקדם האפשרי
4
לסמוטריץ' אין שום קשר לציונות הדתית. כנסו....
יואל טורק | 12-05-2020 13:44
מר בצלאל סמוטריץ התחזה במשך שנים לבחור ישיבה נהנה ממלגות אברכים ממשרד הדתות נהנה מדחיית גיוס משרות ביטחון בצהל לאחר שהצהיר בשקר שהוא בן ישיבה ותורתו אומנותו הכל כדי לפנות לעצמו זמן בנחת ללמוד לתואר ראשון במשפטים בזמן שכל בני הציונות הדתית משלבים לימוד תורה ושרות צבאי כמובן שלאחר סיום לימודי התואר והוא כבר בן 28 הוא נזכר לשרת בצבא שירות קצר מועד ולא משמעותי וזאת לאחר שנים של התחזות לבן ישיבה . אשמח לשמוע ממר עמית סגל היקר האם לאדם כזה יש קשר לציונות הדתית שממנה הוא גדל וצמח?
אולי תפסיקו למחזר
ר | 12-05-2020 19:50
יש קבוצה של בחורי ישיבה שנשארים ללמוד כמה שנים טובות בישיבה ואחכ עושים צבא ובגלל שהם כבר עם משפחות ומבוגרים אז הם עושים שירות מקוצר, בציונות הדתית זו תעודת כבוד שמישהו שישב וחמש תורה הרבה שנים מוביל את הציבור, לגבי התואר במשפטים במכללה שהוא למד בה, לימוד ערב פעם בשבוע בזמן שהיה אברך לא נראה לי סיפור ששווה להתעכב עליו בכלל
מה שמאפיין את ציונות הדתית זה חילונית למהדרין
צודק לחלוטין | 12-05-2020 17:27
אתה צודק . הוא לא מתאים לציונות הדתית . צורת הדיבור שלו והחשיבה שלו זה של בן תורה . ולכן ממש לא מתאים . חילונית מחללת שבת בפרהסיה זה מה שמתאים לציונות הדתית או בנט שהקים את המפלגה שלו בשבת .
לעפרה זה נכון וזה כבר פורסם זה האיש וזו דרכו
אייל | 12-05-2020 16:03
ולמרות שזה פורסם על ידי כמה כלי תקשורת מר זמוטריץ עם הפה הגדול והמטונף שלו מעולם לא הכחיש ואפילו לא ניסה להכחיש רק אמר שהוא לא מרגיש צורך להתנצל
אם זה נכון מה שכתבת זה חמור מאד
עפרה | 12-05-2020 14:10
זה מעשה חמור שאין הדעת סובלת שאדם כזה יהיה נציג הציבור שחרט על דגלו את השרות הצבאי ועל כך יעידו רבבות הלוחמים שהם בני הציונות הדתית אולי כדאי לפנות לתחקירן שיבדוק את הנתונים שפרסמת ויעשה על כך כתבת תחקיר שהציבור יראה
לתגובה שלך אין קשר לסימני פיסוק, זה כן
שי | 12-05-2020 13:47
אז מי הציוני הדתי האולטימטיבי בעיניך? עסקן מפדלניקי עם שפם על הפנים וממלכתיות בראש?
5
זהלא ביבי זה הבוחר
יוני | 12-05-2020 14:25
מה לעשות קיבלתם רק 6 מנדטים ש95% מזה של ציונות דתית. אז כן אתם מפלגה מגזרית!!! גם אם זה לא נעים לך מר סגל זאת עובדה!!! ואגב זה לא בושה להצהיר כן אנחנו מגזריים ודואגים למגזר שלנו מגזר חשוב ויקר מלח הארץ
אבל זה מגזר ששואף להנהגה
גיל | 12-05-2020 14:58
ולא למגזריות ולתקציבים וג'ובים
6
המשרת עמית סגל לכאורה "עוקץ" את אדונו
עמיר | 12-05-2020 14:48
אחת לכמה חודשים רוצה משרת החצר עמית סגל להוכיח שהוא עצמאי ואז הוא עוקץ את הבוס. תמיד זו עקיצה רכה ותמיד בנושא שולי וזניח או בהתייחס לאמירת אגב חסרת חשיבות. ובכן, מר סגל, זה לא יעזור: מעמדך האיתן כמשרת כנוע ומתרפס של נתניהו לא נסדק.
7
השנאה
שלמה | 12-05-2020 15:18
בנט אינו מייצג את הציונות הדתית ודואג רק לעצמו כי דעתו להיות ראש ממשלה... מעשיו בוודאי לא יקדמו אותו לזה...אמנם ביבי אינו מתנהג עם בנט ושקד כראוי וכולם יודעים שהסיבות הן לא קשורים לפוליטיקה... אולי ביבי ובנט יפסיקו פעם ולתמיד את להגדיל את שנאתם זה לזה