רשמי: נקבע התאריך להשבעת הממשלה החדשה - סרוגים

רשמי: נקבע התאריך להשבעת הממשלה החדשה

אחרי כשנה וחצי, שלוש מערכות בחירות, ואינסוף תפניות פוליטיות, עכשיו זה רשמי. סוף סוף יש תאריך להשבעת הממשלה החדשה. ביום חמישי בשעה 13:00 יציג נתניהו את ממשלתו

רשמי: נקבע התאריך להשבעת הממשלה החדשה
  (קובי גדעון, לע"ם)

אחרי כשנה וחצי, שלוש מערכות בחירות, ואינסוף תפניות פוליטיות, עכשיו זה רשמי. סוף סוף יש תאריך להשבעת הממשלה החדשה.

בהודעה שפרסמה הכנסת נאמר כי יו"ר הכנסת ח"כ בני גנץ, הודיע להנהלת הכנסת כי השבעת הממשלה תתקיים ביום חמישי הקרוב בשעה 13:00. אז יציג נתניהו את ממשלתו החמישית ויבקש את אמון הכנסת.

עוד באותו נושא

נתניהו מזמן את כל בכירי 'הליכוד' לחלוקת התיקים


6

הווה אומר, שלנתניהו נותרו 4 ימים כדי להגיע להסכמות עם שאר השותפות הקואליציוניות, בעיקר מגוש הימין – יהדות התורה, ש"ס וימינה לגבי חלוקת התיקים. עם יהדות התורה וש"ס יש הבנות לגבי חלוקת התיקים, והמוקש הוא עדיין ימינה, שמסרבת להצעות שהליכוד מעביר לה.

יצויין, כי גם ללא ימינה, יש קואליציה יציבה עם כ-70 חברי כנסת, כולל הליכוד, המפלגות החרדיות, כחול לבן ומפלגת העבודה. בימים הקרובים ימשיך נתניהו לקיים פגישות עם הח"כים בראש רשימת הליכוד, כדי לחלק את מעט התיקים שנותרו ליותר מדי שרים, את תפקיד יו"ר הכנסת. חלק משרי הליכוד ימונו לשגרירים באו"ם, בוושינגטון, באוסטרליה ובלונדון.

אגב, בני גנץ, חייב להתפטר מתפקידו כיו"ר הכנסת עד יום שני בשעה 13:00, משום שיו"ר הכנסת אינו יכול להתמנות לשר, או ראש ממשלה חלופי, כפי שנקבע בחוק שעבר לאחרונה. גנץ שימש בתפקידו כ-50 ימים.

מצאת טעות בכתבה? התוכן בכתבה מפר זכויות יוצרים שבבעלותך? נתקלת בפרסומת לא ראויה? דווח/י לנו
תגובה חדשה * אין לשלוח תגובות הכוללות מידע אסור, לרבות דברי הסתה, דיבה ולשון הרע. נפגעת מתגובה? דווח לנו