נתניהו וגנץ דנים בחלוקה חדשה של הרוטציה - סרוגים

נתניהו וגנץ דנים בחלוקה חדשה של הרוטציה

ראש הממשלה נתניהו ויו"ר כחול לבן בני גנץ, נפגשים כעת במטרה להגיע להבנות לקראת השבעת הממשלה. על הפרק: חלוקת הרוטציה מחדש ותיק הבריאות

נתניהו וגנץ דנים בחלוקה חדשה של הרוטציה

ראש הממשלה בנימין נתניהו ויו"ר כחול לבן בני גנץ, נועדים בשעה זו בכדי להגיע להסכמות במספר נושאים ולקדם את הקמת ממשלת האחדות. בין הנושאים בהם הצדדים יפעלו להגיע להסכמה הוא משרד הבריאות ממנו ממנו התפטר יעקב ליצמן לפני כשבועיים.

בנוסף, על פי הדיווח בחדשות 13, נתניהו וגנץ דנים גם באפשרות להאריך את משך כהונת הממשלה לארבע שנים ובכך להגדיל את משך הרוטציה לשנתיים לכל אחד.

כעת על פי הסיכום בין הצדדים, הכנסת הבאה תפעל 3 שנים כאשר נתניהו יכהן כראש ממשלה בשנה הראשונה ובני גנץ בשנה השניה. השניים דנים בהארכת פעילות הכנסת כאשר המתווה שנתניהו מציע הוא שהוא יכהן בשנה וחצי הראשונה, גנץ אחריו לשמך שנה וחצי, והשנה האחרונה תתחלק בין שניהם.

בתוך כך, שר הביטחון, נפתלי בנט, מסר: "פניתי באופן רשמי לראש הממשלה לבקש את תיק הבריאות והקורונה – על מנת להקים מערך פנדמיה לאומי לקראת ההתפרצות הבאה, שעלולה להגיע בחורף הקרוב. אם נקים מערך כזה, נוכל בפעם הבאה להתמודד עם המגיפה תוך פגיעה קטנה יותר בכלכלה".

מצאת טעות בכתבה? התוכן בכתבה מפר זכויות יוצרים שבבעלותך? נתקלת בפרסומת לא ראויה? דווח/י לנו
תגובה חדשה * אין לשלוח תגובות הכוללות מידע אסור, לרבות דברי הסתה, דיבה ולשון הרע. נפגעת מתגובה? דווח לנו
תגובה אחת מיין לפי
1
נתניהו דוחף עצמו בכוח, די נמאסת,הרסת את
אלי | 06-05-2020 21:39
המדינה לך כבר תתעסק במשפט שלך...