לשכת בנט: לא התקבלה תגובה מהליכוד לתיק הבריאות - סרוגים

לשכת בנט: לא התקבלה תגובה מהליכוד לתיק הבריאות

אתמול העלה שר הבטחון בנט הצעה כי הוא ימונה לשר הבריאות במקום השר ליצמן, אך עד כה לא הגיעה התייחסות בעניין מצד הליכוד. לשכת בנט: "לא התקבלה שום תגובה באף ערוץ להטלת תיק הבריאות"

לשכת בנט: לא התקבלה תגובה מהליכוד לתיק הבריאות
  (צילום: יונתן זינדל/ פלאש 90)

אתמול העלה שר הבטחון, נפתלי בנט הצעה כי הוא ימונה לשר הבריאות במקום השר יעקב ליצמן. אך עד כה לא התקבלה התייחסות בעניין מצד הליכוד. מלשכת בנט נמסר כי "במענה לפניות כתבים, לא התקבלה מאז אתמול שום תגובה מטעם הליכוד, באף ערוץ, לעניין הטלת תיק הבריאות על השר בנט".

 

בנט, שטרם הצהיר מפלגתו תצטרף לממשלת נתניהו, שיגר אמש רמז עבה לכיוונו של ראש הממשלה והצהיר כי אם הוא יקבל את תיק הבריאות הוא יצטרף לממשלה. לדברי בנט: "אם נתניהו יציע לי את התיק עם סמכויות רחבות להוביל את המאבק בקורונה ועם אגף שמטפל במגיפות, אני אקח את התפקיד".

בימינה אומרים שלא יחתמו על הפנייה לנשיא המדינה ראובן ריבלין להטיל את המנדט להרכבת הממשלה על נתניהו, במידה ולא תהיה התקדמות במשא ומתן, והם גם נעדרים מהצבעות במליאה על חוק הרוטציה. מאחר והם טרם חלק מהממשלה הנרקמת.

מצאת טעות בכתבה? התוכן בכתבה מפר זכויות יוצרים שבבעלותך? נתקלת בפרסומת לא ראויה? דווח/י לנו
תגובה חדשה * אין לשלוח תגובות הכוללות מידע אסור, לרבות דברי הסתה, דיבה ולשון הרע. נפגעת מתגובה? דווח לנו
3 תגובות - 3 דיונים מיין לפי
1
הצעה נגדית
יפה | 06-05-2020 19:12
תקבל את תפקיד השר לשיווין מגדרי. הרב פרץ את תפקיד שר החלל. שקד סגנית יושב ראש הועדה למניעת הטרדות מיניות בועדה למינוי שופטים בראשות אפי נווה.
2
בנט
אני | 06-05-2020 19:21
דוחף את ביבי לבחירות נוספות.
3
ביבי לא סופר את בנט
חחחחחח | 06-05-2020 19:24
רק לפני שבוע אמרת שאין לך בעיה לשבת באופוזיציה....