נפטרת נוספת: חולת קורונה בת 79 מתה בביה"ח קפלן - סרוגים

נפטרת נוספת: חולת קורונה בת 79 מתה בביה"ח קפלן

חולת קורונה בת 79 נפטרה בבית החולים קפלן, לאחר שהגיעה לאשפוז כשהיא מונשמת וסבלה ממחלות רקע שונות. בכך מניין הקרבנות מנגיף הקורונה בישראל עלה ל-231 בני אדם

נפטרת נוספת: חולת קורונה בת 79 מתה בביה"ח קפלן
  אילוסטרציה (צילום: חיים גולדברג\סרוגים)

בבית החולים קפלן הודיעו הערב (ראשון) על מותה של חולת קורונה בת 79 – ובכך עלה מניין המתים מהנגיף ל-231. לפי ההודעה, החולה הגיעה לביה"ח מבית אבות בנס ציונה כשהיא מונשמת, וסבלה ממחלות רקע שונות. בית החולים מסר כי הוא משתתף בצערה של המשפחה.

עוד באותו נושא

ביקורי משפחות וחתונות: ההקלות המסתמנות


4

מוקדם יותר היום דווח כי לאחר פתיחת חנויות הרחוב והחזרה ההדרגתית לבתי הספר, משרד הבריאות ממשיך באסטרטגיית היציאה ממשבר הקורונה כשעל הפרק עריכת חתונות, מפגשים חברתיים, ביקורי משפחות ואירועי ספורט. על פי הדיווח של העורכת הכלכלית של חדשות N12, קרן מרציאנו, משרד הבריאות מתכנן הקלות משמעותיות בהגבלות האישיות. במסמך הקלות שגובש במשרד לקראת הדיון בממשלה צויין כי אפשר לבקר סבים וסבתות החל מהשבוע בכפוף לנוהל ביקורים.

עוד נכתב כי מפגשים חברתיים עד עשרה אנשים יתאפשרו מהשבוע הבא. לגבי חתונות ולוויות, יהיה אפשר לערוך במקום פתוח החל מעוד שבועיים עד 50 איש. מסעדות יותרו להיפתח רק במצע החודש הבא. עוד עולה מהדיווח, כי לאחר פתיחת המסעדות, תתאפשר עריכת משחקי כדורסל וכדורגל.

מצאת טעות בכתבה? התוכן בכתבה מפר זכויות יוצרים שבבעלותך? נתקלת בפרסומת לא ראויה? דווח/י לנו
תגובה חדשה * אין לשלוח תגובות הכוללות מידע אסור, לרבות דברי הסתה, דיבה ולשון הרע. נפגעת מתגובה? דווח לנו