אתר הבית של המגזר הדתי
דואר אדום
זמני היום

בניזרי: "מחנכים שרבנים לא שווים"; ניר אורבך: "חרפה"

הח"כ לעבר תוקף את הציונות הדתית ואומר כי מדובר במגזר שאינו שומע לרבנים: "הדתיים שלהם דתיים בעירבון מוגבל". אורבך: "אדם מורשע לא רשאי להוציא דיבתה של הציונות הדתית"

בניזרי: "מחנכים שרבנים לא שווים"; ניר אורבך: "חרפה"
  (צילום: יונתן זינדל/ פלאש90)

חבר הכנסת לשעבר שלמה בניזרי תוקף את הציונות הדתית ואומר כי מדובר במגזר שאינו שומע לרבנים ואף מחנך לכך שהרבנים אינם שווים.

בתכנית מיוחדת ליום העצמאות ברדיו 'קול ברמה', אמר בניזרי: "אין אצלם הנהגה והם לא שומעים לרבנים. ברגע שמחנכים שהרבנים לא שווים ורק מתייעצים… ככה בדיוק נראה הציבור".

בניזרי הוסיף כי "מפלגה שמייצגת ציבור דתי יש בה יותר מחצי לא דתיים, וגם הדתיים הם דתיים בעירבון מוגבל, עם סימני שאלה. הם פוגעים בנוער ובציבור שלהם".

"הציבור החרדי הצליח לשמר את מעמדו הדתי בגלל ההקשבה לרבנים והכל על טהרת הקודש".

עוד באותו נושא

עימות בין בניזרי לגואטה: 'צריך לייצג את מפלגת שינוי


11

מנכ"ל הבית היהודי, ניר אורבך תקף את דבריו של בניזרי ואמר: "חרפה, לשון הרע ושנאת חינם. אהבת התורה אינה קניין של אדם כזה או אחר ואף אחד, בטח אדם מורשע, לא רשאי להוציא את דיבתה של הציונות הדתית שהקשר שלה לתורה, לעם ולארץ הוא ללא עוררין".

חברת הכנסת איילת שקד הגיבה אף היא לבניזרי ואמרה: "הנה רב שכדאי שתקשיב לו: 'אמר רבי עקיבא, ואהבת לרעך כמוך – זה כלל גדול בתורה'. הציונות הדתית מעמידה רבנים ותלמדי חכמים מהשורה הראשונה ובד בבד מובילה את ההתפתחות הישראלית בצבא, במדע ובעסקים כבר מזמן לא נזקקים לאישורך".

חבר הכנסת אופיר סופר הגיב אף הוא: "עצוב ששלמה בניזרי בחר דווקא בימים שאנו מתאבלים על 24 אלף מתלמידיו של רבי עקיבא שלא נהגו כבוד זה בזה להשתלח כנגד הציונות הדתית בצורה כזאת. ‏תרומתה הציונות הדתית לתורת ישראל ועם ישראל היא תרומה ענקית ובניזרי האחרון שיכול להטיף ולטנף עליה ומוטב לו שיפשפש קודם במעשיו".

מצאת טעות בכתבה? התוכן בכתבה מפר זכויות יוצרים שבבעלותך? נתקלת בפרסומת לא ראויה? דווח/י לנו
תגובה חדשה * אין לשלוח תגובות הכוללות מידע אסור, לרבות דברי הסתה, דיבה ולשון הרע. נפגעת מתגובה? דווח לנו
93 תגובות - 67 דיונים מיין לפי
1
בלי להיכנס לשאלה אם הוא צודק לגמרי או חלקית
מאיר | 30-04-2020 11:28
חבל על פירסום הדברים. סתם גורר לשנאת חינם
למה אין מועצת גדולי תורה סרוגים?
חשבון נפש מתי? | 03-05-2020 7:47
למה היינו צריכים לקחת רב בהשאלה מהחרדים, את הגאון רבי מרדכי אליהו זצ''ל?
אייך לא יהיה צודק ?
בניזרי - רייכל | 03-05-2020 7:08
אם באתר סרוגים דנים בשאלה עם רייכל מתבולל... נו באמת!
צודק בניזרי, רבנים כנרות חנוכה. לראותם בלבד.
סרוג | 30-04-2020 15:19
יש לנו במגזר רבנים חרדלים שונאי אדם כאבינר, ורבנים רפורמיים משמאל לצהר. כל אחד עושה לעצמו רב. אבל כציבור אנחנו לא נשמעים לרבנים כמו עדר חסר דעת של חרדים נבערים.
אחדד את הבעיה....
באמת צר לי | 30-04-2020 12:19
יותר משהדתיים הציונים לא שומעים לרבנים הם יותר ויותר מתחנפים לחילונים. וזאת הבעיה! לשחק אותה לא מגזריים ואנשי העולם הגדול חוזר כבומרנג ביום פקודה. אחכ מתפלאים למה ביבי לא סופר את הציונות הדתית. כי פשוט מדובר בציבור מבולבל וחסר עמוד שידרה
צריך להגיד
אבי | 30-04-2020 11:49
כדי שאנשים לא ימשכו לדרך הזאת , שנראת כיפית גם דתי וגם מותר כמעט הכל. שאומרים את האמת כדי להציל אחרים זה לא שנאת חינם, ובודאי שזה כואב מאוד לראות לאן מגזר שלם מתדרדר (וכמובן אני לא מכליל את כולם יש הרבה יראים ושלמים) אני בטוח שמקימי הציונות הדתית שהיו ענקיים ודקדקו במצוות לא התכוונו לתוצאה הזו
מניתוח תוצאות הבחירות האחרונות עולה
עודד הכהן | 30-04-2020 11:43
שהבית היהודי והאיחוד הלאומי שוים בקושי 2 מנדטים ביחד. זאת, בהנחה שלבנט ושקד יש 4 - מנדטים. ביררתי ורוב רבני הציונות הדתית הם בתוך ה-2 מנדטים האלה. אנחנו 20 אחוז בחינוך ו-5 אחוז בכנסת. אז עם כל אי הנעימות יש כנראה הרבה צדק בדברי בניזרי. שוב, למרבה הכאב.
2
לא נעים אבל צודק
זיו | 30-04-2020 11:30
אפשר להמשיך להגיד שאנחנו מושלמים, ואחר כך לדפוק את הראש בקיר למה לא הולך לנו. הגיע הזמן שנדע לבקר את עצמנו ולשפר מה שצריך, ובמקביל לחזק את הכל כך הרבה טוב שיש בציבור שלנו
שכויח
משה | 30-04-2020 11:39
ברוך תהיה
3
הבעיה היא
אביח | 30-04-2020 11:30
שאצלם יש הרבה בעיות והם מטאטים אותם מתחת לשטיח, אצלנו הבעיות צפות
חביבי, יש לך טעות
חרדי | 06-05-2020 12:58
אצלכם זה לא רק צף אלא שאתם גם מתגאים בזה, משוגנערס.
4
ניר אורבך מנותק
סרוג | 30-04-2020 11:31
בניזרי צודק. לאיזה רב היום במגזר שלנו יש השפעה? לאף אחד לצערנו. כל אחד אחראי על המעגל הקרוב ביותר אליו ותו לא. (וגם זה בקושי). הרבנים האחרונים שעוד איכשהו הייתה להם השפעה ציבורית זה הרבנים שפירא ואליהו זצוקל. בקיצור, כל מי שישר קופץ כי הציבו לו מראה בפרצוף - שיתמודד עם המציאות.
כנראה ששכחת שביזו את מו"ר הרב אריה שטרן
אלי | 30-04-2020 13:43
כנראה ששכחת שביזו את מור הרב אריה שטרן וזה נעשה עי איש שס.
5
לקוראינו
טרונצ׳ו | 30-04-2020 11:34
לצערנו נפלה טעות בידיעה - בכל מקום שנכתב ״שלמה בניזרי״ יש לתקן ל-״העבריין המורשע שלמה בניזרי שנבחר לגבר הנחשק ביותר על ידי הביטאון של ההומואים בישראל״
נו נו....
בן אדם | 06-05-2020 13:04
כנראה שזה מה שמעניין אותך, מסרוחניק. אצלכם האמת לא משחקת. אם הייתם יודעים מילה אחת היית יודע שאין מזכירין לאדם עוונותיו הראשונים. אה.... שכחתי. אותכם לימדו רק כמה שערות היו לבן גוריון וכל מה שלומדים החילונים החברים שלכם. כעת אפשר לראות איזו נבואה ניבא הרהג ר' אלחנן וואסערמאן היד בקונטרס עקבות דמשיחא שרעיון הלאומיות הדתית זה עבודה זרה בשיתוף.
מכירים את התשובות האלה
אבי | 30-04-2020 12:22
כשאין מה לענות זה מה שיוצא, אשמח אם תתיחס לגוף הטענה במקום לגוף האדם, אני מבין שזה כואב לשמוע דברים שמערערים את הבסיס הדתי שלך ואת תחושת השלמות שלך, אבל חשוב לשמוע ביקורת ולהתמודד...
6
מה לעשות שהוא צודק?
דתיה | 30-04-2020 11:35
הרי בנט אמר את זה. חבל שאורבך תוקף במקום להתמודד עם האמת...
7
מה לא נכון?
שלמה | 30-04-2020 11:38
מה לא נכון? האם לא נכון שבנט ושאר מנהיגי המפדל אומרים תמיד אנחנו מתייעצים עם רבותינו, אבל אנחנו מחליטים, לא הם מחליטים, האם זה שקר? גדולי רבני הציונות המליצו להצביע לימינה, כמה כבר שמעו להם? האם הציונות הדתית שווה 6 מנדטים? וכאשר אין מה לענות אז מזכירים את עברו של בניזרי, ואם כבר מזכירים אז תזכירו שעד המדינה במשפטו שהכל היה תלוי בו טען מעל כל במה לפני כשנה שהוא שיקר והרב בניזרי צדיק.
8
בשני הצדדים יש חוסר איזון
אבי | 30-04-2020 11:39
אצל חלק מהחרדים הרבנים הם חצי אלוהים ומתייעצים איתם בנושאים שצריך לקבל החלטה לבד ואצל חלק מהציבור שלנו הרבנים הם לא יותר מאשר יועץ או פסיכולוג שמתייעצים אותו כשרוצים ומקבלים את דעתו רק כשזה מתאים. צריך לשאוף לאיזון לכבד את הרבנים ולקבל הלכה מהם, כל אחד לפי רבו
9
תופעה מעניינת
משה | 30-04-2020 11:40
בשס כל הרשימה דתיים וחצי מהבוחרים חילוניים, בציונות הדתית חצי מהרשימה חילוניים וכל המצביעים דתיים
נפלתם בדמגוגיה של בניזרי
אני | 30-04-2020 12:06
הסטנדרט, מה לעשות, בעולם היהודי זה רבני קהילות, שבאמת מי ששומע לכל מילה ומילה שלהם זה שומעי לקחם. בציבור יש צדיקים בינונים ורשעים, ככה היה מאז ומעולם. גם בכל הסיפורים הורודים שמספרים לנו על היהודים בגלות, שכולם שמרו מצוות, באמת נראה לכם שהם שמרו את *כ*ל* המצוות? כל ילד וילדה זקן וזקנה ידעו לא לברור בשבת? לדעת מה ההבדל בין מוקצה מחמת גופה וכלי שמלאכתו לאיסור? פעם החיים היו קהילתיים, אתה לא כמו כולם אז אתה מחוץ לקהילה, כמו שהיום חילונים אוכלים מצות בפסח. זה עניין של מה כולם עושים, ככה אני אעשה. בעולם החרדי יש שיטות לשמר אנשים בתוך הקהילה, ינדו אותך, לא יקבלו את הילדים שלך למוסדות, לא תתחתן מהר - תהיה זקן (ואז כשאתה נשוי קל לשלוט עליך עי הילדים), כמו שעשו לחני ליפשיץ. ככה יוצרים קהילה שכולם עושים אותו דבר. העניין הוא שיש הרבה חיצונית בעבודת ה', עושים כי כולם עושים, לא עושים כי *אני* רוצה. בחרדי חדרים יש הרבה פחות הקפדה, מטבע הדברים. יש הרבה כביסה מלוכלת שמשאירים פנימה, לטובת עבודת ה' של הכלל. הקהילתיות והאחידות הן סודם של החרדים. השאלה אם זה מתאים לכולם. המנדטים של יהדות התורה לא משתנים מבחירות לבחירות, זה מראה שהגידול שלהם באוכלוסיה לאורך זמן לא צומח באמת וזו אחת הראיות אם השיטה שלהם עובדת.
10
אני מתפלאת על ניר אויערבך. לא צורה לענות.
ליאת פרידמן | 30-04-2020 11:42
אני מתפלאת על הצורה
11
חתירה לאמת
ג | 30-04-2020 11:46
אני לא מסכים עם אף מילה של בניזרי אבל כאשר אני רואה את היחס של אחי בני הציונות הדתית הזלזול בדברי הרבנים אי הקשבה זה מעציב הרי רבותינו אמרו שאישה לא תתמודד לכל המשרות הציבוריות אבל גם דור של נשים שעושות מה שהן רוצות הרי הרבנים שלנו אמרו שלא עולים להר הבית ושוב לא מקשיבים הרי הרבנים שלנו אומרים מטצא שפתיך תשמור ואז נותנים מילה לבן גביר ומאחרי הגב מפירים את ההסכם רבנים שלנו אומרים וכתבו שהגאולה והמדינה היא גאולה סופית וקמים רבנים מתוכנו שאומרים את ההפך אז איך אתם רוצים שהדור הצעיר ילך בדרכי ברותיו כאשר כל רב משפיל רב אחר
12
למה "סרוגים" מצטט עבריין /פושע/נוכל מורשע ?
מחזיר עטרה לטומאתה | 30-04-2020 11:48
די כבר.
שאלה חזקה יותר...
השואל | 06-05-2020 13:17
למה סרוגים נותנים למזרוחניק להביע את דעתו הפסולה. יותר נכון - למה סרוגים הם סרוגים שהחלק הדתי בדתי לאומי שלהם שואף לאפס? יש פה פרסומות שהייתי צריך לעצום את העניים.... ה' ירחם. איזה רב דתי לאומי מתיר את זה? לא נראה לי שאפילו המשוגנערס שרלו וסתיו שרי יסכימו לזה. אבל מי שואל בכלל? אז במקום להשתפן תענה בצורה נקודתית לטענה.
13
בניזרי
ניסים | 30-04-2020 11:48
במקום ללמד זכות אתה מטנף הפה שלך בניזרי אני בז לך אתה מביש את היהדות ועוד בתקופה כזאת אך המשיח יבוא עים השינאת חינם שלך תתביש
תתפלא לשמוע...
ש | 06-05-2020 13:21
אבל מרן החפץ חיים שגם היה מדבר נגד המזרחי נשאל איך הוא גונז את ספר חפץ חיים ומדבר לכאורה לשון הרע (ומי שיעיין בסוף הספר יבין גם למה זה לא. ודי לחכימא ברמיזא). השיב החפץ חיים - אני מעדיף לגנוז את ספר חפץ חיים מאשר לגנוז את כל התורה...
14
אל תתנו להתנשאות החרדית עליכם לנצח!
המורה להיסטוריה | 30-04-2020 11:56
אתם אנשים חושבים ולא בובות שמצייתות לרבנים. רבנים הם בני אדם. מי שמתיית ציות עיוור לרבנים הוא עובד אלילים, לא יהודי דתי. תרגיעו את הפחד שהחרדים מטפחים בכם שאתם לא מספיק טובים ולא מספיק דתיים. הפחד הזה ורגשי הנחיתות האלו הם האחראים להקצנה בציבור הדתי ולאובדן הדרך שלכם
15
רגע, בנזירי חשף "סודות מדינה"?
נדב | 30-04-2020 11:56
זה הרי מן המפורסמות שהציבור שלנו, אך מתייעץ עם רבנים, במקרה הטוב.
16
כמה חבל שתלמיד חכם שכתב ספרים טובים
א | 30-04-2020 11:58
מוציא כאלה שטויות מהפה שלו. מספרים לשון הרע. בחיים הרי הוא לא ביקר בישיבה ציונית. סתם הוצאת שם רע. אני מקווה שיאר עוד קצת בבידוד בתקופה הקרובה...אולי ילמד משהו מזה. אולי ילמד מאיך שחבר שלו דרעי סובב בכחש את הרב עובדיה זצל. זה הכבוד לרבנים בשס
מי דיבר על הישיבות
אבי | 30-04-2020 12:28
הישיבות הציוניות הם מיעוט מהמגזר ואני בטוח שלא דיבר עליהם, המיינסטרים של המגזר הולך ונעשה לייט וזה לא סוד, רבנים זה המלצה במקרה הטוב, כשעלוני השבת מלאים בבקורת כלפי הרבנים מכל מיני כתבים יודעי דעת תורה בעיני עצמם אל תתפלא שזאת המציאות בציבור
17
מה שנכון נכון.
דוד | 30-04-2020 11:58
האמת כואבת..
18
חצוף הבנזירי הזה
רבקה | 30-04-2020 12:01
האם הוא לא יודע שאיילת שקד וכן בנט בטלים כעפרא דארעא לדעתם של רבני הציונות הדתית?
אכן כן...
הצוחק | 06-05-2020 13:23
רק שבנט ושקד שמייצגים את רוב הציבור לא יודעים את זה.
19
מותר לרבנים
אוחנה | 30-04-2020 12:04
מותר לרבנים להגיב . הרב דרוקמן התיר את ההסכם עם בן גביר...זה לפי ההלכה..כך אמר
20
בנזרי
פנחס | 30-04-2020 12:05
הבעיה היא אחרת. אצל החרדים במיוחד האשכנזים, אבל גם הספרדים למדו, שלכל עשרה אנשים יש רב. לכן כל הפלגים והפילוגים. רב צריך להתעסק בתורה ובהלכה. אם כך יעשו תהיה אחדות.
21
סופר מכיר בערכאות ובעד מדינה שהודה ששיקר???
אוריאל לוי | 30-04-2020 12:09
לצערי התגובה של סופר מטוכיחה שבניזרי קצת צודק. הרי בניזרי הורשע בערכאות, ועל פי סלע שהיה עד מדינה תחת איומים והודה אחר כך שכל העדות שלו היתה שקר. אז אם סופר מכיר במשפט ערכאות כזה, אז הוא בודאי לא שומע לרבנים. איזה רב מכיר בערכאות ובעדי מדינה תחת איומים שהודו ששיקרו??
9
צודק | 30-04-2020 21:08
קלעת בול
22
צודק חלקית
אשר | 30-04-2020 12:11
לגבי הבחירות הוא צודק. לפחות 50% מאנשי הציונות הדתית לא שמעו בקול הרבנים שכמעט כולם אמרו להצביע ימינה.
23
בושה וכלימה לדבר סרה ועוד בספירת העומר
יפית | 30-04-2020 12:12
הרב המוחלט של החרדים מתנערים מדברי ההבל הללו ,זה שנאת חינם נטו, בורא עולם שונא את המחלוקת ועוד בימים אילו, בושה לרכל ולהוציא לעז ודבר סרה על אחינו הסרוגים, שהם אנשים יקרים! כל אחד ילך בדרכו וכל אחד ישמור על העולם הבא שלו! ולא של חברו !
מאוד מעניין...
מתעניין | 06-05-2020 13:28
למה גדולי ישראל לא הפסיקו לדבר על המזרחי. אם אתחיל לכתוב את כל הציטוטים תצטרך לפנות לעצמך יום שלם... אבל ר' אלחנן וואסערמאן היד שאמר שהמזרחי זה עבודה זרה בשיתוף צריך להספיק...
24
לא תקום עוד ממשלת ערב רב בארץ ישראל!!!
מאיר - עברי אנכי | 30-04-2020 12:15
לא תקום עוד ממשלת ערב רב בארץ ישראל!!!
25
בניזרי, הצלחת להוציא אותם מהכלים!!!! יפה לך
תמי | 30-04-2020 12:17
שלש
26
ביקורת זה דבר טוב
שלום | 30-04-2020 12:18
חבל שלא עונים עניינית אבל האם הרבנים אצלכם הם מקבלים ההחלטות? מה יקרה אם הרב פוסק שלא כפי שנראה לך? האם אז תשמרו על כבוד הרב? בולשיט עין ערך פוניבז עד כאן הסתכלות במראה מכאן תשובה האם דעת הרב היא בלעדית? לא.הרב הוא רואה בדרך התורה ולא את כלל הפרטים המקצועיים בהתבטלות גמורה נוצר ברלנד ושיינברג וחבר מריעהם
27
בציונות הדתית מאמינים בה' ולא עושים אלילים ..
... | 30-04-2020 12:24
בציונות הדתית מאמינים בה' ולא עושים אלילים מרבנים !!! וזה דבר טוב !!!
בטח, ודאי!!!
ק | 06-05-2020 13:31
לכן גם הנצרות היא דבר טוב... נכון?! תחשוב קצת אדון מזרוחניק, אם עוד נשאר שם מקום לחשוב.
28
פושע נשאר פושע.
צביקה | 30-04-2020 12:24
סמרטוט עבריין מורשע.
29
אין לרבנים שום בעלות על עם ישראל !
.... | 30-04-2020 12:28
...
30
בית של גויים
ן | 30-04-2020 12:29
פעם היו בית יהודי היום ימינה
31
שומעים את דעות הרבנים ועושים ההפך
חיים | 30-04-2020 12:33
צריך לומר ביושר,לשמוע בנושאים תורניים,זה מה שעניין את בנט,כיור המפלגה.מי שהנושא הדתי חשוב לו,יכול לסמוך על המפלגה שתייצגו נאמנה.הדגל הדתי ,לצערי הורד.הפוטנציאל של המפלגה גדול,אך נותנים את הטון,הם אלה שמצפצפים על הרבנים.
32
להזכירך מר בניזרי. הרבה יהודים שמעו לרבנים
Aladdin | 30-04-2020 12:41
ולא עזבו את הגרמניה הנאצית ולא עלו לארץ.
33
מר בניזרי!אנחנו הציבור ששומר עליך עם נשק ותנך
י. | 30-04-2020 12:41
נמאס כבר מזה שאתם לא נושאים בעול ועומדים מהצד נמאס שאתם יודעים מי מקיים ומי לא נמאס שאתם מרשים לעצמכם לפשוע, להשניא ורחוקים מלקרב נמאס שאתם חושבים שאתם נציגי היהדות די!!!!!
תקשיב לעצמך...
נ | 06-05-2020 13:34
למה אתם רובכם שחוץ מכמה דברים בודדים בדיוק כמו חילונים כן מייצגים את היהדות? לומדי התורה הם אלה שמחזיקים אותכם! אבל שכחתי שלימדו אותכם שהתורה זה רק המלצה אז אני מבקש סליחה.
34
של נעליך מעל רגליך
מאן דהוא | 30-04-2020 12:59
מיסטר בניזרי..מי שמך ללהג דברי הבל אילו? נכון שאתהחזרת בתשובה אבל זה לא נותןלך כרטיס חופשי חופשי להשמיץ ציבור נפלא... אתה חתיכת כלומניק באיצטלה של רב.. יעאנו תלמיד חכם.. רק בעיני עצמך !!!!!!1
35
הציבור החרדי נדרס על על ידי הרבנים שלהם ...
33 | 30-04-2020 13:00
הציבור החרדי נדרס על על ידי הרבנים שלהם, אין להם אפילו זכות בחירה בבחירות, הם צריכים לעשות מה שרבנים אומרים, מאיימים עליהם אם קללות וברכות.... והם פשוט נדרסים, יש שם כל מיני אמונות טפילות שאין לזה שום שייכות לתורת משה ! ותודה לה' שאצלינו זה שונה !!! ותודה לה' שבציונות הדתית יש תרבות יותר נורמלית ויותר יהודית !
נכון...
ח | 06-05-2020 13:35
לכן באתרים האלה יש פרסומות שלא יביישו את ווינט
36
הציונות הדתית לומדת מתגייסת עובדת ומפרנסת
פרזיטים כמו שס | 30-04-2020 13:01
בניזרי תתבייש
תגובה
תגובה דבילית | 30-04-2020 21:10
מה הרב אמר ומה אתה מגיב ? כל קשר הינו מקרי בהחלט
37
כמה ח"כ משס הורשעו בגניבה?
מי סופר | 30-04-2020 13:02
מפלגה של עבריינים
38
טעה
פיספס | 30-04-2020 13:03
לא דקר את הנקודה. חשוב שתהיה חשיבה עצמאית, ושלא רבנים יחליטו הכל, הבעיה היא באמת האתגר התמידי של חיים בין 2 העולמות.
39
אכן ,האמת לא נעימה ....
שימעלה | 30-04-2020 13:03
זה לאן שהגעתם , למרות שזה לא כולל את החרדלים .
40
בניזרי צודק!!!
ציוני דתי | 30-04-2020 13:07
הבעיה שההנהגה הרבנית של הציונות הדתית היא לא באמת הנהגה רבנית, אלא כנופיה של אנשים בעלי זקן ארוך שרודפים אחרי כבוד, כסף ושליטה. יש את רבני העלונים שמפרסמים את עצמם השכם והערב. יש את רבני הפוליטיקה שמכרכרים אחרי הפוליטיקאים על מנת לקבל תקציב למוסדות/שדרוג במעמדם. יש את רבני האינטרנט שעושים לעצמם מסע יח''צ על מנת שהציבור יחשוב שהם המנהיגים. ויש את הרבנים שמחוברים לכל הגורמים גם יחד ועוד.... לאחר משל המים של זקן הציונות הדתית, הפסקתי להאמין בכל אחד שמישהו החליט שהוא הכי גדול בגלל שהוא הכי זקן ומפורסם... ישנם רבנים אמיתיים בציונות הדתית, אבל הם לא בעמדת הנהגה. אותם רבנים אמיתיים משמשים כרבני ישובים בדרך כלל.
41
הכתבה
גולן | 30-04-2020 13:10
חצוף, עצוב..
42
מהות
יהודי | 30-04-2020 13:23
אני רואה שאנשי ימינה נטולים אפשרות להגיב בצורה עניינית ובורחים להשמצות.....מה שהוא אמר רוב אנשי הציונות הדתית חושבים כך.....מה לעשות זאת המציאות. המגיב הוא נמנה על הציונות הדתית.
43
העבריינים מתעוררים?
אזולאי | 30-04-2020 13:32
תחזור בתשובה מר פושע רק להשמיץ יודעים בשס וגם לסחוט מהמדינה
44
מעניין מאוד מי לא מכבד רבנים!
אלי | 30-04-2020 13:39
אני מזכיר למר בניזרי שכבוד הרב הראשי האשכנזי מור הרב אריה שטרן שליטא נתבזה עי נציג של מפלגת שס. אזיי מר בינזרי נא לא להטיף מוסר על הציבור הדתי הלאומי.
45
לרב המורשע
בן דוד | 30-04-2020 13:47
המגזר חכם .הגיע למסקנות נכונות .היהדות פשטה את הרגל מזמן יהדות זה לא תורה . הרבנים דואגים למעמדם הרעוע .אך בעיקר שפרנסתם לא תופסק .יואילו הרבנים לפרסם טלפונים כדי שהעם ישאל שאלות .ולהווכח שהם שווים משהוא .זה לא יקרה הם יודעים למה
46
הנה עוד סיבה לשנוא את ש״ס
בנזרי מגעיל אותי | 30-04-2020 13:48
יש לש״ס מזל שהציונות הדתית מתלמידיו של רבי עקיבא שמחמירים בואהבת לרעך כמוך.
47
צריך טיפה צניעות
כדי להוריד את הראש | 30-04-2020 13:56
הוא צודק!!!!!! הציונות הדתית היא פח אשפה . שלא נדבר על הדתים הליברלים שממציים הלכות כי התורה ניתנה כדי שיהיה לנו טוב. ועל יוצאי ארגונים שנים שמרשים לעצמם, כאילו הם מניממום הרב עובדיה, להמציא מדרשים על ממזרות משה.
48
עבריין עלוב...חבור לאולמרט...
אריה | 30-04-2020 14:08
עוד אחד שרוצה שלא ישכחו את תרומתו להאדרת הדת היהודית.
49
שס שריך סוררים
אחת | 30-04-2020 14:16
מפלגה שמשתמשת בשמות של רבנים להם הם מספקים מידע חלקי ומעוות כדי לגרוף הון פוליטי ואחכ כדי לגרוף כסף לכיסי הבכירים שמחזיקים עשרות דירות ונדלן בזמן שקהל מצביעיהם השבוי לא סוגר את החודש. והם לא היו קודם בהיי טק... כל מה שיש להם זה מכסף ציבורי, מעל ומתחת לשולחן. מדהים איך הוא מעיז לדבר.
50
לדעתי דרך הציונות הדתית יותר קרוב לדרך התורה!
36 | 30-04-2020 14:25
לדעתי דרך הציונות הדתית יותר קרוב לדרך התורה האמיתית מתרבות החרדית האלילית, האמונות הטפילות בציבור החרדי הוא נורא ואיום !!!! כל רב שני משחק אלוהים ! וזה פצצה על סף פיצוץ !!! הרבה חרדים מסתכלים על שכיניהם הדתיים, וחושבים שהתרבות שלהם יותר טוב ויותר אמיתי !! ומה הפתרון של עסקנים חרדים, לתקוף את הציבור הדתי !!!!! אבל זה לא יעזור, החדרים מפסיקים להיות פרייארים, ומתחילים להתקומם נגד האלילים !!!
51
עלוב בניזרי
שי | 30-04-2020 14:35
צריכים לשאול למה נותנים גנב במה
52
מה לך ולדת
א.ב | 30-04-2020 15:17
גברתי היקרה מה לך ולדת שתוכלי בכלל להביע עמדה דעה מה שאת חושבת שהצלחת לעבוד על כולם בבתי המשפט חחחחחחחח לא עשית כלום שם בגלל זה הם מעדיפים אותך ולא אחר אז את הפוזות שלך תשמרי לעצמך ולמשפחתך בלבד כמו שלא הבנת כלום במשפט ונהית שרת משפטים שהתקשורת מביאה אותך כל יום חחחחח תצחקו אחים יקרים
53
זה יום שכולו תורה?
שמתם לב מי נתן חסות? | 30-04-2020 16:41
אם כבר למה לא לדבר על ניסי ה'? על גאולה? לעניות דעתי הדלה להפוך את היום ליום שכולו תורה הלי להגיד הלל וסעודת מצווה ולספר בניסי ה' זה כמו נסיון להסיח דעת מעיצומו של יום שנוסד להודאה לה' יתברך...
54
צודק אלוף בצהל שווה יותר מרב בציונות הדתית
חיים | 30-04-2020 16:50
הוא צודק
55
ראינו איך קנייבסקי הרג את החרדים בקורונה
מוריה | 30-04-2020 17:11
קנייבסקי רוצח
בושה וחרפה
דניאל | 13-05-2020 21:45
אני מוחה על בזיון התורה
על בזיון תלמיד חכם!!!
דתי לאומי -ומוחה | 01-05-2020 14:39
.
56
שאלה למר בניזרי
שלמה | 30-04-2020 18:00
האם יודע מר בניזרי מהן הלכות לשון הרע? האם יודע מה זה להוציא שם רע על ציבור?
57
חבל
שמעון | 30-04-2020 18:10
במקום להשמיץ לפעמים ובעיקר בימי ספירת העומר יש מקום לדברים אחרים ולא להשמצות . .בחצרות בישיבות החרדיות כל רב עושה מה שנראה לו. חוץ מאשר בבחירות מסיבה ברורה .
58
תכלס בנזרי צודק רק החרדלניקים בני תורה
דתי לאומי | 30-04-2020 19:46
כאחד שגדל במגזר שהתפלג לשתיים חרדל וליברל הר המור היחידים שמחזיקים בתורת ישראל כנדרש
59
בניזרי לא מדבר בשם החרדים ! אנחנו אוהבים את..
ישי | 30-04-2020 19:50
אנחנו אוהבים את הדתיים הלאומיים, הם אחים שלנו, ואנחנו אוהבים אותם ומכבדים אותם ואת דרכם ! וחבל שיש אנשים שמעוררים שנאה ופילוג ממש לחינם, יש הרבה דרכים לעבודת ה', וצריכים לכבד אחד את השני !
60
בניזרי עובר בתוכניתו על כל "שמירת הלשון"
אבי | 01-05-2020 0:43
של החפץ חיים, לא מפספס אף סעיף
אחרי שבניזרי עבר על
התמים | 01-05-2020 6:59
איסורים מדאורייתא - החפץ חיים קטן עליו....באמת, אנשי שס שנציגיהם הבכירים, לדורותיהם, שלחו תמיד נציגים גם לבתי הסוהר - מדברים על רבנים, תורה ומוסר. לפני שמקשיבים לרבנים בענייני פוליטיקה - צריך להקשיב לאיסורים של התורה כמו לא תגנוב, לא תענה ברעך עד שקר, איסורי השוחד ושימת מכשול בפני עיוור ועוד כהנה וכהנה. אני בטוח שאפילו הרבנים של שס לא התירו את איסורי התורה הללו. אז אדון בניזרי - תקשיב אתה להם ואל תטיף מוסר לאחרים. איש צבוע ועז פנים. חוצפן. לבוש באופנה היקרה ביותר על חשבון תומכי שס המנוצלים על ידי המפלגה. מפלגה שדואגת לשמר את הבורות, הנבערות והעוני של תומכיה ואז לצעוק בשמם שהם מסכנים. היציאה ממעגל העוני - על ידי לימוד תחומים חשובים. תעודדו את אנשיכם לעשות בגרות וללכת לאקדמיה ולא לישיבות ללא לימודי ליבה וללא פתיחת אופק תעסוקתי הולם.
61
מורשע מדבר כאילו גנדי,גם במתנחלים אין ערכים
אריה | 01-05-2020 8:04
אלה ''חשוכים'' וחצי מפלגה שלהם ישבהן בכלא. ואלה איבדו ערכים. סופו של דבר,זו לא יהדות,אצל שניהם זו כבר עבודת אלילים. תומכים המושחתים, מחפשים משרות והטבות, שודדי הקופה הציבורית אינם דואגים לחלשים רק לאוכלי חינם
62
מצווה שלא לומר דבר שאינו נשמע!
אפרים קאופמן | 01-05-2020 8:04
אכן לא יפה [ובחלק גדול גם לא נכון] הדברים ככ לא משקפים את כלל הציבור הדלי הנפלא שמהווה חלק אינטגרלי מהפועלים השחורים של המדינה [במקומות האמיתיים לא משפיעים, ואם מגיעים לשם הופכים לחלק מהקליקה, עע מנדלבליט רובינשטיין ועוד] גם לגבי קבוצה גדולה בציונות הדתית שדבריו משקפים מציאות עגומה, אין זה מתאים לומר דברים אלו, לא בתקופה זו ולא בזמן אחר, הם לא ישנו אורחותיהם בגללו! ולדרבן ולשלהב קהל מאזינים עי השמצה ושיסוי לא מתאים ולא מכובד
63
בניסוי...מומלץ פעמיים ביום ללמוד חפץ חיים
שי | 01-05-2020 15:49
בכל הזדמנות שיש לו הוא יוצא נגד הציבור הדתי לאומי שלא סופר אותו אבל הוא שוכח שלשול הרע זו עברה עליה הוא יצטרך לתת את הדין. או שלבניזרי יש רק את הרבנים אבל אין את הקדוש ברוך הוא...וזו האמת
לכבוד אדון שי
ל | 06-05-2020 13:39
מסתבר שאת ההצעה הזאת הציעו לחפץ חיים עצמו שהיה מדבר נגד המזרחי (ואפי' שזה לא היה לשון הרע כפי שמתבאר בסוף הספר ודי לחכימא ברמיזא). והשיב החפץ חיים שעדיף לגנוז את ספר חפץ חיים מאשר לגנוז את כל התורה.
64
חרדים
נועם | 02-05-2020 17:43
חרדים בסוריה ובלבנון הליכוד
65
חילונים
נועם | 02-05-2020 17:43
חילונים בסוריה ובלבנון הליכוד
66
צודק לגמרי
יהודי | 06-05-2020 12:43
כדאי שנתחיל לקבל את התוכחות ולא להתעלם מהם
67
לא רצו לשמוע לקול התורה
מה א | 12-05-2022 7:53
בסד לא רצו ולא שמחו לשמוע את מועצת גדולי התורה ,עכשיו יקבלו את מועצת אשורא ,שכל מטרת למחיקת עם ישראל מארצו