חדשות

יש עתיד עזבו במחאה את המליאה

יאיר לפיד: "המגיש הראשון היה בני גנץ"
יאיר לפיד: "המגיש הראשון היה בני גנץ" | צילום: (צילום: שמוליק גרוסמן, דוברות הכנסת)

חברי יש עתיד תל"ם עזבו בהפגנתיות את מליאת הכנסת בשעה 16:00 במחאה על גלישת הדיון לערב יום הזיכרון.

לפיד הודיע לחברי הכנסת במליאה כי "אנחנו היום בשעה 16 נקום ונלך. אם אתם רוצים להכנס לכאן לבד בלי האופוזיציה ובזמן שמשפחות הולכות ליקיריהן תצביעו לבד על פיצול חוק טכני שאפשר להצביע ביום חמישי אתם מוזמנים ותתכבדו ותעשו את זה.

לכו אתם ותסתכלו בעיניהם של המשפחות השכולות בערב יום הזכרון עם כל הנאומים שלכם".

סרוגים premium

המהדורה המובחרת!

הטבת השקה מיוחדת:

במקום 39 בחודש עכשיו ב 0

14 תגובות
14
יהודי מאמין
27.04.20

שיעזבו אבל לתמיד מדינת ישראל לא צריכה חבורה של בזויים כמוהם

הצטרפו אלינו