אופיר כץ על יש עתיד: "חגיגת צביעות, ההטפות נעלמו" - סרוגים

אופיר כץ על יש עתיד: "חגיגת צביעות, ההטפות נעלמו"

חבר הכנסת אופיר כץ יצא נגד התנהלות חברי הכנסת של יש עתיד בדיון על חוק ממשלת החילופין: "חגיגת צביעות, ברגע שהייעוץ המשפטי לא לרוחם פתאום ההטפות על כיבוד שלטון החוק נעלמו כלא היו"

author-image
אופיר כץ על יש עתיד: "חגיגת צביעות, ההטפות נעלמו"
  (צילום: דוברות הכנסת)

חבר הכנסת אופיר כץ תקף היום (ראשון) במהלך הוועדה המיוחדת לדיון בהצעת חוק יסוד: הממשלה את חברי הכנסת של 'יש עתיד' שיצאו נגד היועצת המשפטית של הוועדה: "תירגעו, תירגעו. וכמו שאתם מטיפים לנו תלמדו לכבד גם אם הייעוץ הוא לא לרוחכם".

"היה לנו הרבה חילוקי דעות עם ההחלטות כי היינו בעמדת מיעוט. אבל אני לא זוכר שאמרתי פעם אחת לארבל היועצת המשפטית של הועדה המסדרת: ״תתביישי לך״, אני לא זוכר שאמרתי לה פעם אחת: ״את לא יכולה להיות פה״, ״את צריכה לפסול את עצמך מלהיות בדיון הזה״.

הוא האשים את יש עתיד שהגזימו: "יש פה איזה שהוא איבוד כיוון, אתם שמטיפים לנו כבר שנים: ״מערכת שלטון החוק צריך לשמור, לכבד״, בייעוץ המשפטי הראשון שלא לרוחכם תראו לאן הגעתם: ״אתה צריך לפסול את עצמך״, ״אתה צריך להתבייש לך״. חבר׳ה תירגעו, תירגעו. וכמו שאתם מטיפים לנו תלמדו לכבד גם אם הייעוץ הוא לא לרוחכם".

כץ תהה על יו"ר יש עתיד יאיר לפיד: "אני לא מבין לשיטתו איך מערכת בחירות רביעית תואיל במצב הקשה של המדינה לאזרחים. אני מצטרף לבקשה של חבר הכנסת עידן רול, שביקש מהאוצר את הסעיף התקציבי לממשלה, אני חושב שזה חשוב שנדע את התקציב של הממשלה, ויחד עם זאת אני מבקש להוסיף גם לבקש מהאוצר כמה עלו שלוש מערכות בחירות וכמה הייתה אמורה לעלות מערכת בחירות רביעית למדינת ישראל".

גם את זה וגם את זה- נכון שהאזרחים צריכים לראות כמה הממשלה הזו עולה, יחד עם זאת לראות את החלופה כמה היא עולה. לסיום אני רוצה להגיד שהיום באמת נחשפתי למסיבת צביעות שלא ראיתי כדוגמתה, גם אנחנו לפני משהו כמו חודש היינו בועדה המסדרת בעמדת מיעוט.

 

מצאת טעות בכתבה? התוכן בכתבה מפר זכויות יוצרים שבבעלותך? נתקלת בפרסומת לא ראויה? דווח/י לנו
תגובה חדשה * אין לשלוח תגובות הכוללות מידע אסור, לרבות דברי הסתה, דיבה ולשון הרע. נפגעת מתגובה? דווח לנו
2 תגובות - 2 דיונים מיין לפי
1
יהודים
נועם | 29-04-2020 9:22
יהודים ומושחתים בסוריה ובלבנון הליכוד
2
כולנו
נועם | 29-04-2020 9:22
כולנו פגענו באנשים כולנו נפגענו מאנשים