בוטלה המגבלה של ספורט עד 500 מטר מהבית - סרוגים

בוטלה המגבלה של ספורט עד 500 מטר מהבית

הממשלה אישרה במשאל טלפוני את ביטול התקנה שקבעה כי ניתן לבצע פעילות ספורט בטווח של 500 מטרים ממקום המגורים בלבד. המשמעות: אין מגבלה על יציאה לספורט בנוסף לעריכת קניות

author-image
בוטלה המגבלה של ספורט עד 500 מטר מהבית
  (צילום: יוסי אלוני/ פלאש 90)

נמשכות ההקלות: במהלך ישיבת הממשלה, ביטלו היום (ראשון) השרים במשאל טלפוני את המגבלה על פעילות ספורט במרחק של עד 500 מטר מהבית. מדובר בתיקון לתקנות שעת חירום (הגבלת פעילות). ההחלטה תכנס לתוקף החל מיום חמישי הקרוב בשעה 08:00 בבוקר.

השר גלעד ארדן בירך על ביטול המגבלה הקיימת על פעילות ספורט עד 500 מטר מהבית. "כפי שדרשתי בשתי ישיבות הממשלה האחרונות. כעת ניתן לבטל עוד הגבלות על תחומים מסויימים, שניתן גם לגביהם לקבוע מפרט דרישות (תו תקן) כמו למשל מכוני הכושר והצימרים ברחבי המדינה. צריך לאפשר לציבור "להתאוורר" יחד עם המשך המאבק בקורונה וההקפדה על הכללים".

ארדן שדוחף לצאת מהסגר כבר עכשיו ולהוריד את כל המגבלות אמר כי "עטיית מסיכה, מרחק שני מטר ועוד. הנושא החשוב והדחוף ביותר כרגע הוא מתן פתרונות שיאפשרו את החזרת מערכת החינוך לפעילות".

עוד באותו נושא

אלו עסקים מותר לפתוח החל מהערב ובאילו תנאים?

החל מאמש נכנסו לתוקפן שורת הקלות על המשק הישראלי. לפיהן תותר פתיחה של כל החנויות, מלבד אלו שנמצאות בקניונים. השרים טרם החליטו לגבי חידוש הפעילות במרכזי מסחר פתוחים דוגמת "ביג"

תתאפשר מכירת מזון בבתי אוכל, רק במתכונת של איסוף מזון "טיק אווי", בצד המשלוחים. מכוני יופי ומספרות ייפתחו. בעלי החנויות יידרשו לערוך חיטוי ולהקים מחיצה בין המוכרים לקונים. יוגבלו מספר הלקוחות בחנות. תוטל חובה על בעל העסק למנוע ככל הניתן התקהלות בכניסה ולהציב על כך שילוט. בנוסף חלה עליו דרישה לשיבוץ עובדים במשמרות קבועות, לדאוג לשמירת מרחק של שני מטרים, חובת לבישת כפפות ומסיכות על כל העובדים. ההקלות ייכנסו לתוקפן החל ממוצאי השבת.

מצאת טעות בכתבה? התוכן בכתבה מפר זכויות יוצרים שבבעלותך? נתקלת בפרסומת לא ראויה? דווח/י לנו
תגובה חדשה * אין לשלוח תגובות הכוללות מידע אסור, לרבות דברי הסתה, דיבה ולשון הרע. נפגעת מתגובה? דווח לנו
תגובה אחת מיין לפי
1
לא בוטלה
חחח | 26-04-2020 20:51
ממשלה של טמבלים. יד שמאל לא יודעת מה עושה יד ימין