טרגדיה משפחתית: זוג נפטר מקורונה בהפרש של 3 ימים, הבן במצב קשה

טרגדיה משפחתית: זוג נפטר מקורונה בהפרש של 3 ימים, הבן במצב קשה

טרגדיה משפחתית: הרב צבי פרוש הלך לעולמו במהלך השבת מקורונה, שלושה ימים לאחר שאשתו ביילה פורוש, נפטרה גם היא מהנגיף. בנם מאושפז במצב קשה בבית החולים שערי צדק

author-image
זוג נפטר מקורונה בהפרש של 3 ימים, הבן במצב קשה
  (צילום: חיים גולדברג/ סרוגים)

טרגדיה משפחתית: הרב צבי פרוש הלך לעולמו במהלך השבת מקורונה, שלושה ימים לאחר שאשתו ביילה פורוש, נפטרה גם היא מהנגיף. בנם מאושפז במצב קשה בבית החולים שערי צדק.

הרב צבי בן 58 וביילה בת 52 מירושלים השאירו אחריהם 6 ילדים יתומים. מהמרכז הרפואי שערי צדק נמסר: "אנו משתתפים בצער המשפחות. הצוותים הרפואיים והסוציאליים מלווים את המשפחות ומעניקים להם את כל הסיוע הנדרש"

צבי פרוש הובא בערב שבת על ידי מד"א לאחר החייאה ממושכת כשהוא במצב אנוש וללא רוח חיים. רופאי שערי צדק המשיכו בנסיונות ההחייאה אולם לצערנו לא נותר להם אלא לקבוע את מותו.

בתחילת השבוע אושפזה ביילא פרוש באותו בית החולים במצב קל לאחר שנדבקה בנגיף, אך מצבה הדרדר במהירות. היא אושפזה במחלקת טיפול נמרץ ונפטרה ביום שלישי.

בנם בן ה-30 של הזוג אושפז גם הוא בבית החולים שערי צדק לפני כשלושה שבועות לאחר שנדבק בנגיף, מצבו מוגדר קשה.

מצאת טעות בכתבה? התוכן בכתבה מפר זכויות יוצרים שבבעלותך? נתקלת בפרסומת לא ראויה? דווח/י לנו
תגובה חדשה * אין לשלוח תגובות הכוללות מידע אסור, לרבות דברי הסתה, דיבה ולשון הרע. נפגעת מתגובה? דווח לנו
4 תגובות - 4 דיונים מיין לפי
1
ת.נ.צ.ב.ה. היו אנשים מיוחדים!!!!!!!!!!!!!!!!!
ת נ צ ב ה | 26-04-2020 14:33
אֶרֶץ אֲשֶׁר ד' אֱלֹקיךָ דֹּרֵשׁ אֹתָהּ תָּמִיד אֶרֶץ אֲשֶׁר ד' אֱלֹקיךָ דֹּרֵשׁ אֹתָהּ תָּמִיד עֵינֵי ד' אֱלֹקיךָ בָּהּ מֵרֵשִׁית הַשָּׁנָה וְעַד אַחֲרִית שָׁנָה *מי שלא רואה את עיני השגחת ד' ית' שמו, פעם אחר פעם, על עם ישראל, ובפרט בארץ ישראל, חייב אשפוז דחוף... (עֵינֵי ד' אֱלֹקיךָ ... קורונה, טילים מעזה, מצב כלכלי מצויין, פיגועי טרור שנמנעו בדרך נס, רדיפת הדעת, רדיפת שומרי תורה ומצות, רדיפת השבת, רדיפת החינוך, ויהודים עוד שומרים תורה ומצות מתוך הדחק, ועוד, ועוד, ועוד..) חייב אשפוז דחוף, בגלל שהכל רק מגיע מהשמים.. אֶרֶץ אֲשֶׁר ד' אֱלֹקיךָ דֹּרֵשׁ אֹתָהּ תָּמִיד וגו'…
2
חללי צהל
הרב לאו | 26-04-2020 18:01
הרב לאו היקר, מצמרר.... מהחובה שלך לדאוג שהחייל שמואל יהיה מוכר בצהל כחלל שלהם. אם המשפחה כ'כ סבלה מהאבא, הוא באמת וגאל אותם! בימינו זה לא היה עובר ככה ויש יותר הבנה. בהצלחה!
3
כאוב
חיה | 27-04-2020 12:17
ליצמן עשה הכל מצוין. ותמיד יוכיחו עליו שהוא לא בסדר.אנשים אנשים.. יש קורונה כי אתם לא רוצים להכיר בטוב שבכל אדם לחפש זכויות ורק את הטוב.
4
שלא נדע מצרות יותר - עד מתי?
אוראור | 27-04-2020 16:42
שלא נדע מצרות יותר - עד מתי?