אלפי מפגינים בכיכר רבין במחאת "הדגלים השחורים" - סרוגים

אלפי מפגינים בכיכר רבין במחאת "הדגלים השחורים"

אלפי מפגינים הגיעו לכיכר רבין למחאת "הדגלים השחורים" נגד ראש הממשלה והסכם האחדות המתגבש - תוך שמירה על מרחק של 2 מטר בהתאם להנחיות משרד הבריאות. בין הנואמים: ראש השב"כ לשעבר והח"כ לשעבר עיסאווי פריג'

אלפי מפגינים בכיכר רבין במחאת "הדגלים השחורים"
  קרדיט: מחאת הדגלים השחורים

אלפי מפגינים הגיעו הערב (מוצ"ש) לכיכר רבין להפגנה של "הדגלים השחורים" נגד הסכם ממשלת האחדות המתגבשת בין הליכוד וכחול לבן. למרות הגשם, המפגינים מילאו את הכיכר, תוך כדי הקפדה על כללי משרד הבריאות ושמירה על מרחק של 2 מטר אחד מהשני.

שקמה שוורצמן, ממארגנות מחאת הדגלים השחורים, פתחה את ההפגנה: ״אחדות היא לא הסכם קואליציוני שרומס את חוקי היסוד של מדינת ישראל. אם אחדות- הייתם צריכים להקים חומה בצורה בין נאשם בפלילים למערכת המשפט. גנץ- תבטיח ולשם שינוי תקיים- לא להרמת יד על מערכת המשפט, ודא כי יש דין אחד לכולם".

״איפה אנחנו נמצאים בהסכם האחדות שלכם, אנחנו, הציבור שקם כל בוקר ונאבק בכלכלה דורסנית, ביוקר המחייה, במחירי הדיור, בזכות לחיים בכבוד? איפה כל אלו נמצאים?" הוסיף ושאל אבי בוסקילה. "אגיד לכם – לא בהסכם! רק הטבות וחקיקה שתאפשר לממשלה להמשיך ולפעול מתחת לאפנו.אבל אל תטעו בנו – לא חלשים ולא פחדנים אנחנו וגם אם תארך הדרך אנחנו ננצח, ננצח ונתקן".

ראש השב״כ לשעבר, כרמי גילון פתח את דבריו בהפגנה בדקה דומיה לרצח רבין. "הדבר שאפיין את רבין יותר מכל היא נטילת אחריות על החלטותיו ומעשיו. האיש שנבחר להחליף את רבין , בנימין נתניהו, הוא ראש הממשלה הראשון והיחיד בישראל שמעולם לא לקח אחריות על מעשיו ועל החלטותיו" טען. "הסכם נתניהו גנץ משמיד את כנסת ישראל ומוסר את סמכויותיה לממשלה בת 52 חברים".

לדבריו, "הבג״צ נותר השריד האחרון המגן על הדמוקרטיה בישראל לפני שזו תתמוטט סופית. אינני מקנא באיש או אישה משופטי בית המשפט העליון, בפועל או בדימוס, הנמצאים תחת איום מתמיד על ביטחונם הפיסי. איום זה נוצר בחצרו של בנימין נתניהו בדרך לרצח פוליטי נוסף בישראל. אני בטוח שהאפשרות האיומה הזו מדירה שינה מעיניהם של ראש השב״כ ומפכ״ל המשטרה אך לא די בכך".

"ח״כ לשעבר עיסאווי פריג׳ אמר כי "הקורונה גורמת לנו לא לעבוד, להפסיד פרנסה, לראות את הילדים משתגעים. אבל יש לפחות שני אנשים, שהקורונה באה להם טוב. נכון – ביבי ובני – גנץ ונתניהו. הם משתמשים בה כדי להקים את ממשלת השחיתות שלהם.הפכו את האסון של אזרחים רבים, להזדמנות שלהם. ממשלת חירום הם קוראים לה, אבל החירום היחיד שלהם זו הדאגה לעצמם. ובחסות הקורונה הם דואגים יפה מאוד לעצמם, על חשבון כולנו".

מצאת טעות בכתבה? התוכן בכתבה מפר זכויות יוצרים שבבעלותך? נתקלת בפרסומת לא ראויה? דווח/י לנו
תגובה חדשה * אין לשלוח תגובות הכוללות מידע אסור, לרבות דברי הסתה, דיבה ולשון הרע. נפגעת מתגובה? דווח לנו
14 תגובות - 10 דיונים מיין לפי
1
הפגנה מכובדת למען הדמוקטיה ושלטון החוק
חוח | 25-04-2020 21:44
טוב שעוד יש אנשים בארץ שיוצאים להפגנת מחאה נגד העריץ בהתהוות
אנשי גנץ החדירו להפגנה חולי קורונה?
חולי קורונה חדרו | 26-04-2020 0:56
בעוד כמה ימים נשמע על אלפי מפגינים שחלו בקורונה וכולם הם אנשים שהשתתפו בהפגנה
2
איזה אלפים בבלת
הנוקם | 25-04-2020 21:47
איזה אלפים בקושי כמה עשרות שחורים שכל מה שיעשו במדינה לא מתאים להם טוב או רע בשבילם הכל שחור אז שילבשו שחור כל החיים.
3
Some say that: The fact is that this ‘mageif
Some say that | 25-04-2020 22:32
Some say that: The fact is that this ‘mageifeh’ is a bio-weapon and not an accidental outbreak, especially targeting the religious communities. The Kedoshim who died/murdered by those who spread this coronaviru... BUT They've got it all wrong no Yidden were murdered!!! It's all in Hashems hands!!! Hashem will NEVER allow any Yid to leave this world before their Tafkit is complete. All of the Kedoshim who have left us (that we miss dearly) have already for-field their full obligation in this world. Now it's time for their Neshomos to receive the tremendous reward waiting for them in the world to come. Hashem in in the driver’s seat and He knows exactly what He is doing! Hashem has no reason to avenge their blood. If you want to do something to help elevate their Neshomos you can give Charity in their memory and/or learn Torah in their memory etc. May we all be Zocha to many Simchos BeKorov.
4
בסך הכל פעלי שמאל שלא מעניינים אף אחד
שירן | 25-04-2020 22:46
איפה הם חיים האנשים האלה ! הולכת לקום ממשלה מעולה. אם ראש ממשלה שיש לו קבלות בכל העולם .
5
נמעס לשמוע את השמאל הזה
אלכס | 25-04-2020 23:15
שבו בשקט
נכון, העיקר שלביבי ולשרה יהיה מעון
התמים | 26-04-2020 6:33
ולא יצטרכו להוציא מכיסם גרוש על מגורים. פרט קטן שמלמד עם מי יש לנו עסק. מנהיג מושחת ונהנתן שדואג רק לעצמו, אפילו בפרטים הקטנים כמעון המגורים למקרה שתתקיים רוטציה, מה שכלל לא בטוח.
6
יישר כח למפגינים
כל הכבוד | 26-04-2020 0:13
זה לא עניין של ימין או שמאל אלא של שחיתות מול ניקיון כפיים. מי שחושב שמנהיג נגוע בשחיתות ובעל שלושה כתבי אישום זה בסדר כי הוא תומך (כביכול) במחנה הנכון, כדאי לו לחשוב שוב. למנהיג כזה אכפת רק מעצמו והוא יכול להתהפך על כולנו אם זה רק יתאים לו. וזאת מבלי לדבר על הפגיעה במוסדות המדינה ועל הדוגמא הרעה לעם. תתעוררו! שבוע טוב.
קופים נמאסתם
רק נתניהו | 26-04-2020 8:52
הכל שקר וכזב !! המושחת מספר אחת ! זה היועץ עם קופת שרצים שתפר תיקים בכדי לכסות על עצמו וקיבל תשקורת שמאלנית חמסית אוהדת..זה הענין ראש הממשלה הוא הכי נאור מכל חברי הכנסת יחד !!!
כתבי אישום מהסוג הזה אפשר להדביק על כל אחד
תשובה | 26-04-2020 7:46
והמערכת בישראל תופרת תיקים רק למי שבא לה.
7
אפילו בווינט נכתב 2000 איש שברחו מהגשם הגיעו
דנה | 26-04-2020 8:47
להתאוורר ולראות הופעות כרגיל במימון אהוד ברק כרגיל
8
הרוב היהודי השולט !!
עם ישראל | 26-04-2020 8:50
הגיע הזמן להכניס לכלא את כל הפושעים האלה עם הדגלים השצורים שיהיה להם ולמנהיגים שלהם עוכרי ישראל שחור כל ימי חייהם מדובר באנשים בוגדים במדינה שרוצים להפוך את מדינת היהודים למדינת כל אזרחיה ושאירגון הפשע הגדול במדינה = בגצ ישלוט בנו תוך כדי רמיסת החוק והשילטון כי הוא משרת את השמאל הקיצוני כאשר להם הכל מותר !! וכל השאר והבמיוחד הימין שהוא רוב מוחלט 70% מהמדינה ללא המחבלים שבתוכנו ובכנסת שמקומם מאחורי סורג ובריח עד סוף חייהם..הגיע הזמן שהימין ישטוף א. המדינה וראה לנוכלים האלה מה רוב העם רוצה..צריכה לקום וועדת חקירה ממלכתית על הפשעים שמעורבים בהם.צמרת הפרקליטות (למע העומד בראשם כעת שרוצים לקטול אותו כי הוא אומר את האמת)כולל בית המשפט העליון על כל שופטיו המוסחתים מהיסוד ! צמרת המשטרה המושחתת וכן הנבלות לשער המפכל והפרקליט וכן הפושע עבריין מספר אחד במדינה היועץ / הרועץ מנהיג מאפיה...כל אלה שתפרו את התיקים לראש הממשלה הכי טוב בכל הזמנים מאז קום המדינה ! בכדי לכסות על פשעיהם לא עוד !! לא ניתן לכם ונדטג שתהיו בכלא !!
9
טוב שלא אמרו...
| 27-04-2020 5:12
טוב שלא אמרו מאוד אנשים
10
אלפים
א | 27-04-2020 5:13
טוב שלא אמרו מאוד אלפים,