בנט: לקיים חתונות עד 50 איש, תפילות בשטח פתוח - סרוגים

בנט: לקיים חתונות עד 50 איש, תפילות בשטח פתוח

במהלך מסיבת עיתונאים של השר נפתלי בנט הוא קרא להחזיר את מערכת החינוך ולפתוח את כל העסקים מיום ראשון. על הפגישה עם נתניהו: "היה בסדר גמור, אני לא אציג דברים סודיים"

בנט: לקיים חתונות עד 50 איש, תפילות בשטח פתוח
  (צילום מסך)

שר הבטחון נפתלי בנט הציג הצהריים (חמישי) במסיבת עיתונאים, את המודל שלו לפתוח בצורה מיידית את מערכת החינוך ואת הכלכלה, בהתמודדות עם משבר הקורונה. על הפגישה עם נתניהו: "אנחנו צריכים להיות משפיעים כדי להיכנס לממשלה"

תכנית הצלת הפרנסה בישראל, בצל הקורונה. כיצד משקמים את הכלכלה מבלי להזניק את הנגיף.

פורסם על ידי ‏נפתלי בנט – Naftali Bennett‏ ב- יום חמישי, 23 באפריל 2020

 

בנט טוען כי מיום ראשון הקרוב, צריך לפתוח עם אמצעי זהירות את הפעוטונים, הגנים וכיתות א'-ג' וככה אותם תלמידים יוכלו להתפרש על יותר כיתות, בנוסף לכיתות י', יא' ויב'. כמו כן, לפתוח את כלל העסקים על בסיס כללי הזהירות עם מסיכות, מדידת חום וחיטוי. הוא מציין את הספרים, קוסמטיקאיות, קניונים ושירותים לבית שצריכים לחזור לפעול. למעט: בתי קולנוע, אירועי ספורט ואירועים וגדולים. על חתונות ואירועים אמר: עד 50 איש.

בפעימה השנייה לאחר ה-10 במאי יורחבו עוד הקלות וחתונות ואירועים יוכלו להתקיים עד 100 איש.

לשאלת סרוגים על הצעה משופרת לתיקים, אמר בנט כי "המספר זה לא הסיפור, זה מורכב, אני לא אומר שלא, אבל פיצחנו את זה פנימה. אנחנו יודעים מה לעשות מההיבט הזה. אני לא באתי לפוליטיקה בשביל לשבת כסרח עודף בממשלה שלא אוכל להשפיע ולעשות מה שאני מאמין שצריך לעשות, כמו ממשלה שהולכת לכיוון של וועדים והסתדרות – בדיוק הפוך. צריך לשחרר את כלכלת ישראל מלפיתת החנק של וועדי השלטר.

בנט מתריע ממצב בו "יצאו מליון לרחובות לא על שכר דירה בדיזנגוף, על לחם, על עבודה".

על הפגישה אמש עם ראש הממשלה: "היה בסדר גמור, אני לא אציג דברים סודיים. אנחנו כדי להיכנס לממשלה צריכים להסכים בדרך של הממשלה וצריכים להיות משפיעים. מספר המנדטים שלנו ירד, זה לא משמח אותנו, אבל אם שני הדברים לא קורים – אין סיבה להיות".

מתייחס שוב לריבונות: "ריבונות תהיה בכל מקרה איתנו בקואליציה או איתנו באופוזיציה, ללא קשר לנוכחות שלנו" ומבקר את ההסכמות על הוועדה למינוי שופטים: "במינוי לעליון יש ווטו הדדי, אפשר לבלום את ניסנקורן בעל עמדות השמאל. במינוי שאר השופטים צריך רוב של 5 מ-9 וניסנקורן יעשה מה שהוא רוצה וימנה את מי שהוא רוצה. אנחנו נאבד את המהפכה של איילת שקד".

לפני ההצהרה אמר בנט כי "מיליון אזרחים ישראלים איבדו את עבודתם בחודש האחרון. רבים עוד יאבדו. המשך תפיסת הסגר של משרד הבריאות הוא הרסני לעתיד מדינת ישראל. יש דרך אחרת. אחראית אך נחושה".

מצאת טעות בכתבה? התוכן בכתבה מפר זכויות יוצרים שבבעלותך? נתקלת בפרסומת לא ראויה? דווח/י לנו
תגובה חדשה * אין לשלוח תגובות הכוללות מידע אסור, לרבות דברי הסתה, דיבה ולשון הרע. נפגעת מתגובה? דווח לנו
6 תגובות - 6 דיונים מיין לפי
1
מי מנהל כאן את העסק ????? ולמה לפני יום העצמא
מבולבל | 23-04-2020 14:32
נראה שמישהו איבד את זההה לא הגיוני לשמור עד עכשיו ובדיוק ביום הזיכרון והעצמאות לשחרר. הגיוני יותר לשחרר אחרי יום העצמאות !!!!! כדי למנוע גל ענק נוסף אם ביבי מרגיז אותך - בבקשה לא להוציא את זה על הציבור בדרך כלל אתה בסדר ...
2
חזרה לשגרה
רנה | 23-04-2020 14:44
לא מסתדר לי בראש עם ההקלות למרות שמספר החולים גדל מיום ליום ,בסופו נהיה כמו איטליה ,לדעתי אין הגיון בזה ודווקא צריך להמשיך בהנחיות משרד הבריאות וכל אחת מתמצא בנושא שלו
3
אין עבודה במשרד הבטחון שיש לו זמן פנוי לזה?
שוקי26 | 23-04-2020 14:59
נראה שתפקיד שר הבטחון די מיותר אם יש לבנט כל כך הרבה זמן פנוי, כולל יועצים פנויים להתעסק בעניינים אחרים.
4
שגלן
נפתלי | 23-04-2020 16:25
בנט, כבר אין מילים לתאר את הנרקיסיזם שלך ושל שותפיך, במקום להגיד שאתה מערבל את המוח, נאמר בפשטות , אתה זיין שכל ומתרפס בלתי נלאה.
5
כל הכבוד לבנט ,הכי שפוי ומבין את צורכי העם
דניאל | 23-04-2020 18:25
חייבים לחזור לשגרה רגילה , אם לא ימותו מקורונה אז אנשים ימותו ממצב כלכלי קשה ,, כלכלה לא מתפקדת , חייבם להחזיר את השמחות לעם , בנט ישר כח , הייתי פותח ארועים ל 200 איש כבר
6
ישר כח בנט , מבין שהקיץ הגיע והקורונה תעלם
דניאל | 23-04-2020 18:28
הקיץ הגיע והקורונה תעלם , אי אפשר לעצור את החיים הכלכלים של המדינה ,לעצור ארועים זה דבר קשה , אם התחזית לחורף הבא יותר קשה מהחורף הזה אז בטח שצריך לחזור לשגרה מלאה מיד ולהתניע את כל המשק הכלכלי ובמיוחד ארועים ושמחות ,ככה נבוא יותק מוכנים לחורף הבא ולא רעבים לפת לחם , הבנתם!!!